Tokyo revengers

1.3K 41 12
                                    

-Draken'in ablası olmak

🦋Cevap veremeyeceği tek kişi olmak. Kelimenin tam anlamıyla, ona kalbinizin içeriğine göre küfredebilirdiniz (bunu hak edecek bir şey yapacağından değil) ve o hepsini kurbanlık bir kuzu gibi kabul ederdi. sana karşı bir şey söylerse, anne babanın yaptığı gibi onu terk edeceğinden korkuyor.

🦋Draken kişisel korumanızdır ve onu gittiğiniz her yere götürmenizi sağlar. Kedilerin size nasıl mahremiyet sağlamadığını bilirsiniz ve eğer biraz kişisel zaman geçirmeye çalışırsanız, bu konuda sinir krizi geçirirler. Bu Draken, ama seni banyoların içinde takip etmiyor. dışarıda bekleyecek ve makul bir zamanda dışarı çıkmanızı sağlayacaktır (500 yılını banyoda geçirmenizi kabul edeceği tek durum, regl döneminde olmanızdır, çünkü bu kramplar yumruk atmaz).

🦋Toman liderlerinin büyük bir kısmı için ilk uygun kadın etkilerden biri olmak. Mikey sadece Emma ile nasıl başa çıkacağını bilir, Mitsuya genellikle kız kardeşleriyle ve okulla ilgili şeylerle ilgilenerek yaşıtı çoğu kızla konuşur, ancak kulübü sayesinde onlarla nasıl başa çıkacağını bilir, Kazutora'nın annesi bir bok parçasıydı ve Baji'nin sadece annesi var ve onun yaşındaki kızlarla arası pek iyi değil.

🦋Mikey'e gelince, bu daha çok ilk görüşte aşktı çünkü sen ortaokulluları kızdırdığı için Draken'ı sözlü olarak dövdüğünde tanıştı. Oğlan orada beynini ovuşturarak oturdu çünkü tanrıya dürüst olmak gerekirse, daha önce hiç bu kadar çekici bir kız görmemişti ???? ve o onun en iyi arkadaşı ve kız kardeşi ???? ve doğru tavrı var ????

🦋Temelde, ondan ve Ken'den iki-üç yaş büyük olmana rağmen, ilk günden beri senin için kötü durumda.

🦋Mitsuya, draken'in senden makul bir taraf aldığını düşünüyor çünkü sen draken'in dürtü kontrolüsün, kel arkadaşının yüzünü duvara çarpmak istediğinde mikey bazen aptal olabiliyor. ayrıca iyi görüneceğiniz bazı parçalar da yarattı, ancak draken doğru ölçümleri istemeyecek kadar savunmacı davrandı.

🦋Kazutora sizi güvenli alanı olarak görüyor ve sık sık yanınızda oturuyor. ne zaman insanları memnun etmeye çalışsa (shin'i öldürmedi ama içeri girdiği için kötü hissediyor), ona olaydan haberi olmayan insanlara yalakalık yapmaması gerektiğini söylüyorsun, bu yüzden toman'ın yeni üyelerine istediği kadar alkışlayabilir.

🦋Bu arada Baji, senin onun kişisel cüzdanı olduğunu düşünüyor. Bu çocuğun biraz soba alabilmek için senden defalarca para istemesi delilik ama neredeyse herkese ne kadar kötü göründüğünü anlayınca bu durum bir nevi durdu. Draken bile "ahbap, o benim kız kardeşim. Ondan para isteyecek biri varsa, o benim" gibiydi. sonra Baji orada "adamım ben daha büyük bir kardeş istiyorum" der gibi oturdu. Shinichiro'nun var olduğunu unuttu???? Onu neredeyse her gün görüyordu ve o unuttu??

🦋Genellikle senden "nee-san" veya senin adın olarak söz eder, ama bazen, çok nadiren "anne" der çünkü annesine en yakın kişi sensin ve bazen ikiniz bunun için ağlarsınız (yapman gerektiği gibi).

🦋Ne zaman kendini kötü hissetsen, bu iki saniye bile sürmeyecek çünkü Draken ya seni kötü hissettiren kişinin kıçını tekmeleyecek ya da kişisel abartıcın olacak ve iltifatları kabul etmen konusunda ısrar edecek. kesin çünkü sen onun kız kardeşisin ve kız kardeşi onunla akraba ve bu yüzden çok seksi.

🦋Mikey konusuna dönecek olursak, o liseden mezun olduktan ve motosiklet yarışçısı kariyerine devam ederken ikiniz resmi bir öğe oldunuz. Draken pek şaşırmadı çünkü Mikey o kadar barizdi ki herkes ve kör büyükanneleri bunu görebiliyordu. Bir şekilde, Mikey'nin kardeşinin en iyi arkadaşı olduğu için aşık olduğunu inkar ediyordun ve nedense insanlar bunun birini sevmemek için iyi bir sebep olduğunu düşünüyor.

🦋Her halükarda, ikinizin oldukça sağlıklı bir ilişkisi var ve çok sık tartışmaya girmiyorsunuz çünkü Mikey ya aptalca bir şey yaptığı için özür diliyor ya da ona özür hediyesi olarak el yapımı bir hediye (yiyecek veya başka bir şey) veriyorsunuz ve o zayıf. köpek yavrusu gözleri ile teşekkür ediyor.

🦋Eğer ikinizin çocuğu olursa, o harika bir ebeveyn olacak. Emma, ​​onun ve Draken'in düğününde hamile olduğunu duyurmana izin verdi çünkü onun yüzünün her yerine yazılan şoku görmek istiyordu ve sen de gördün.

🦋Söylemeye gerek yok, Mikey ve Draken bayıldı.

🦋Ayrıca ikiz olduklarını da eklediğinizde, Mikey ve Draken sonraki bir buçuk gün dışarıdaydılar (düğün, emma patron kız olduğu için hâlâ sorunsuz ilerliyordu, ama yine de draken ve mikey ile bu konuda dalga geçiyor (evet, çocuklara yaşlandıklarında anlattılar.

🦋Ayrıca ikiz olduklarını da eklediğinizde, Mikey ve Draken sonraki bir buçuk gün dışarıdaydılar (düğün, emma patron kız olduğu için hâlâ sorunsuz ilerliyordu, ama yine de draken ve mikey ile bu konuda dalga geçiyor (evet, çocuklara yaşlandıkların...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin