Birkaç kırmızı üniformalı genç seni durdurduğunda kaşlarını çattın ve onlara ters ters baktın.
"Hey güzellik buraya giremezsin ama istersen bizimle gelebilirsin."
Çocuğun söylediklerinden iğrendin. Kafanı sallayıp onlara baktın.
"Yolumdan çekilmezsen olacaklardan ben sorumlu değilim."
Önünüzdeki genç çocuk güldü ve birkaç adım yaklaştı. Sana elini uzattığında, elini tuttun ve büktün ve sırtına doğru büktün. Tekmeyle dizlerine vurdun ve çocuğu yere düşürdün.
"Seni pislik! Bana dokunabileceğini gerçekten düşündün mü?"
Diğerleri sana hiddetlenmeye başlayınca sen güldün ve kolları sıvadın. İçeri girmek biraz zaman aldı.
Birkaç kişiyi daha dövdükten sonra sesleri duyan iki kişi dışarı çıktı. Biri oldukça uzundu, siyah-sarı karışık saçlıydı, diğeri ise daha kısa sarı saçlı ve inek tipliydi. Daha önce duyduklarınızı düşündüğünüzde, Hanma ve Kisaki olduğunu biliyordunuz.
Adamlarının yerde yattığını görünce Hanma sana baktı. Kisaki oldukça kafası karışmış görünüyordu.
"Hey! Bunu sen mi yaptın?"
Uzun boylu olanın sesine güldün ve yerdeki adama bir yumruk daha atıp ayağa kalktın.
"Ya ben yaptıysam?"
Kisaki sana ciddi bir şekilde baktı ve gülümsedi. "Baş belasısın değil mi? Sen kimsin?"
"Bunun seni ilgilendirmediğini düşünüyorum inek! Çekil yolumdan!"
Hanma söylediklerinize gülse de Kisaki gülmedi. Hanma seni oldukça çekici bulmuştu ve senin gerçek bir baş belası olduğundan da emindi.Güzel kızları değil, asi kızları severdi.
Hiçbiri yolundan çekilmeyince onlara birkaç adım yaklaştın ve Kisaki'ye yumruk atmak istediğinde Hanma kolundan tuttu ve hızlı bir hareketle seni kendine doğru çekti. Ne olduğunu anlamadan seni sıkıca tutuyordu.
"Seni piç kurusu! Bırak beni yoksa taşaklarını patlatırım!" Hanma söylediklerine güldü ve sana daha sıkı sarıldı. O sırada duyduğunuz kişiyle hepiniz başınızı ona çevirdiniz.
"Burada ne oluyor ?"
Bu İzana'nın sesiydi. Onunla daha önce tanışmıştınız. Yanında Kakucho ve tabii ki sevgili kardeşleriniz vardı.(izana 🛐🛐🛐🛐)
Ran senin olduğunu anlayınca hızlıca yanına geldi ve sert bir hareketle Hanma'yı itip seni kendine doğru çekti. Sana sıkıca sarılıp yüzünü avuçladı ve üzerine eğildi.
"İyi misin meleğim? Bu aptallar sana bir şey yapmadılar değil mi?"
Hanma ve Kisaki şok içinde izlerken Rindou onlara öfkeyle baktı. Hareket etmeye çalışırlarsa, onları öldürebilirdi.
Ran'a gülümsedin ve kafanı salladın.
Gülümseyerek yerdeki adamları işaret ettin.
"Biraz geç kalsaydın onları da yere sererdim, nii-san."
Ran etrafına baktı ve gururla gülümsedi. Alnına bir öpücük kondurdu ve seni koltuğunun altına aldı.
O sırada ne olduğunu anlayan Izana konuşmaya başladı.
"Hanma, Kisaki... bu y/n. Haitanilerin küçük kız kardeşi. Ama sanırım onunla zaten tanışmışsınızdır" Hanma genç kıza şaşkınlıkla baktı ve gülümsedi. Dövüşmeyi ağabeylerinden öğrenmişti, belliydi. Ayrıca onlar gibi kendini beğenmiş bir tavrı vardı.
Kisaki ise oldukça sinirliydi ama genç kızın gücünü beğenmişti. Onu kendi taraflarına çekmeyi çok istiyordu. (ters bişey yapsada Rindou derisini yüzse keşke kisaki'nin)
"Sanırım ona bir özür borçlusunuz beyler." Kakucho'nun centilmen sesiyle Kisaki bir özür mırıldandı. Hanma yaklaştı, genç kızın elini tuttu, dudaklarına götürdü ve bir öpücük bıraktı.
"Afedersiniz lütfen y/n, düşmanımız olmadığımız için oldukça memnun olduğumu söylemeliyim."
Siz Hanma'nın ani hareketiyle kızarırken Rindou onu öldürecekmiş gibi görünüyordu. Hanma keyifle gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.