-Aşk dili
Haru
Haru'nun sevgi dili, çoğunlukla kaliteli zamanın yanı sıra hizmet eylemleri olacağını düşünüyorum. Diğerleri biraz daha nadir, ama bu onu daha da değerli kılıyor.
Sevdiği kişinin aşk dilinin, kendisi söylemese de, fiziksel dokunuşla aynı şeyin bir karışımı olmasını kişisel olarak isterdi.
Makoto
Makoto'nun aşk dili hepsinin karışımı! O her şeyin doğru miktarı, ama fiziksel dokunuş ve hizmet eylemleri onun en güçlü yanı.
Makoto, s/a'sının sevgi dilinin onaylamayla birlikte fiziksel dokunuş olmasını da isterdi, çünkü bazen Makoto'nun biraz güvensiz hale geldiğini görüyorum.
Rin
Rin kesinlikle fiziksel temastır. Ancak, büyük olasılıkla ilişkisi uzun mesafeli olduğu veya bir yüzücü olarak yoğun programı nedeniyle kaliteli zamana da gerçekten değer veriyor. Hediye vermeyi de seviyor! Her zaman ona onları hatırlatan şeyler alır.
Eşinin aşk dilinin tamamen aynı olmasını, hem kaliteli zamana hem de fiziksel şefkate değer vermesini, ama aynı zamanda biraz da onaylamasını isterdi.
İkuya
Ikuya'nın aşk dili hizmet eylemleridir. S/ a'larının hayatını kolaylaştırmak ve sevgisini göstermek için tüm küçük şeyleri yapıyor ama aynı zamanda kaliteli zamana da gerçekten değer veriyor.
Ikuya biraz dokunmaya hasret bebeğim, kucaklanmaya bayılıyor, bu yüzden sevgi dilinin onayla birlikte fiziksel dokunuş olmasını istiyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.