-Shinichiro ve Wakasa ile sevgili olmak
Her ikisi de gerçekten harika erkek arkadaşlar olur veya en azından olmaya çalışırlar, özenli, sevecen, koruyucu ve şefkatlidirler, her iki erkek de size her zaman ilgi gösterir ve size mümkün olan en iyi şekilde davranır, genellikle sizi şımartırlar ve sahip oldukları şeylerin çoğunu size verirler. Çekinmeden isteyin.
Shinichiro kesinlikle en romantik olanıdır, kendisini size ve Wakasa'ya ilan etmesi uzun zaman aldı, ancak her zaman son derece şefkatli ve ihtiyaç sahibidir, size iltifat yağdırmanın yanı sıra her zaman çiçekler ve diğer hediyeler alır. Patronluk taslamayı veya otoriter görünmeyi seven Wakasa'nın aksine, Shinichiro emir almayı sever, buna rağmen ikisi de çoğu zaman çok sevecen ve sevimlidir.
Wakasa bazen mesafeli görünüyor, ancak, üçünüz her zaman birliktesiniz, Shinichiro'nun atölyesinde çok zaman geçiriyorsunuz, sık sık onun birkaç paket sigara ve erkeklerle birlikte içerken, parçalar, aletler veya benzer şeyler hakkında tekrar tekrar konuşmasını dinliyorsunuz. Wakasa sık sık kumarhanelerde, şarap imalathanelerinde ve barlarda takılmayı sevdiği için sizi motosiklet gezintilerine çıkarmaya eğilimlidirler, nadiren evde kalırlar, çünkü Wakasa sık sık kumarhanelerde veya şarap imalathanelerinde ve barlarda takılmayı sever (Gecenin sonunda o kadar sarhoşken siz ve Shinichiro onu her zaman taşımak zorundasınız. çünkü o zorlukla yürüyebilir).
Son derece kıskançtırlar, ancak Shinichiro kıskançlık göstermekten kaçınır, ancak aynı derecede Wakasa, başka birinin size ilgi göstermesinden rahatsız olduğunu gizleyemez, ikisi de sizi özel mülkleri olarak görür ve ikisi de birinin ilgilenmesinden korkar. size zarar verir, bu yüzden her zaman çok korumacıdırlar.
Birbirleriyle bağ kurarken birbirlerini kıskanmazlar, ikisi de aynı ilgiyi ve diğer türden sevgileri görürler, ayrıca ikisi de sevgi dolu arkadaşlıklarını paylaşma fikrinden gerçekten hoşlanırlar, bu nedenle iyi bir ilişki sürdürmek için ellerinden gelenin en iyisini yaparlar.
İkisi özel anlarında da arkadaşlıklarını paylaşıyorlar, erkekler sevimli ve sevecen olsalar da belirli zamanlarda aşırı derecede sapık oluyorlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Fiksi RemajaHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.