Rindou

781 36 20
                                    

-Rindou'nun ikizi olmak

♦️Toplam iki beyin hücresiyle Ran'ın saçmalıklarıyla uğraşmak. Birini Rindou ile paylaşırsın, diğerini acil durumlar için kendine saklarsın. Dürüst olmak gerekirse, Rindou senin yanında olmasaydı nasıl hayatta kalacağından emin değilsin ve Rindou da aynı şekilde düşünüyor. Onun da senin kadar Ran'ın aptallığıyla işi bitti.

♦️Öte yandan, Rindou'yu sevdiğiniz kadar Ran'ı da seversiniz ama bazen, sizi sürüklediği her aptalca şey için o adama yumruk atmak gibi dürtüsel bir düşünceniz olur. Ama hiçbir kavgaya karışmana asla izin vermediği için kendini hep durduruyorsun. İzlemekte özgürsün ama kardeşlerin seni korumak için orada olduğu sürece asla kimseye yumruk atmayacaksın.

♦️"Onu erkek yapan şeyi korumak erkeğin işidir." Ran, işleri kendi başına halletmene izin vermek yerine neden senin için savaşmakta bu kadar ısrarcı olduğunu sorduğunda, bunu  dedi. Anne baban boktan olduğu ve bunu telafi etmek istediği için mi, yoksa gerçekten şefkatli bir kardeş olduğu için mi, asla bilemezsin, ama çabaları için ona teşekkür ettin.

♦️Ran'ın, kaybetseler de kaybetmeseler de kendisi için en önemli şey için savaşabilen bir erkek çocuğu olduğunu düşündüğünü fark ettin. Sevdikleri şeyler için savaşacak yürekleri olduğu sürece, bir erkek çocuğu artık çocuk değil, erkektir. Koruduğu kişi olmak zorunda bile değil ama Ran'ın durumunda kesinlikle sen ve Rindou'sunuz.

♦️Bunu kardeşlerinle birlikte, bir adamın kız arkadaşı olduğunu sandığın birine karşı saldırganlığına tanık olup, koşarak ona "korkak" diyerek devreye girdiğinde öğrendin. Tabii ki bu, kavga başlamadan çok önce kazanılan bir kavgayla sonuçlanır, ancak o günden beri can sıkıcı bir kardeşten daha fazlasını gördünüz.

♦️Göründüğünden çok daha fazlası olduğunu bildiğini biliyor gibi görünüyor, bu yüzden Ran, kardeşlerinin yanından ayrılıp başka birinin elini tutarsan sana gerçek bir erkeğin nasıl davranması gerektiğini göstermeye başladı. Sizi gerçekten seven bir adamdan beklemeniz gereken her şeyi size gösteriyor ve on altı yaşında evden ayrılmanızı beklemesi sizi gerçekten üzüyor.

♦️Rindou da Ran'dan aynı muameleyi gördü ama onu kalbinin derinliklerinden seven bir kadından beklemesi gereken şeyler verildi. Ancak, Ran'ın onları atmaya çalışması düşüncesi onu kızdırdı ve ikisi, senin ortasında sıkışıp kaldığın büyük bir tartışmaya girdi. Kavga günlerce sürdü ve sonunda bardağı taşıran son damla oldu ve yardım için Izana'ya gittin. Muhtemelen gidilecek en iyi kişi o değildi, ama kardeşlerin onun için çalıştığına göre, onun bir şeyler bulabileceğini düşündün. Ayrıca, onun bir çözüm bulabilecek kadar akıllı olduğunu düşündün.

♦️Kavga gerçekten kendi kendine çözülmedi ama Izana, Kakucho ve kelimenin tam anlamıyla Tenjiku'daki herkesin önünde daha da kötüleşti. Kardeşler fizikselleşmeye başladığında zirveye ulaştı ve onları durdurmak için dürtüsel olarak aralarına koştunuz ama sonunda size vurmaya başladılar.

♦️Şimdi Tenjiku'daki insanların önemli bir kısmı zalimdi, ancak kadınları ve çocukları ya da temelde genellikle savaştıkları insanlara kıyasla masum olan insanları dövmekten de geri kalmıyorlardı.

♦️Temelde Izana gerçekten sinirlendi ve iki kardeşinize de onların kız kardeşi olsanız bile size bir daha asla el sürmemeleri dersini vermek için dövdü ve kafanızı boşaltmak için günün geri kalanında onunla ve Kakucho ile kalmanıza izin verdi. Zaten sana göz kulak olacak aklı başında kardeşlerine güvendiği söylenemezdi. (Kendi kız kardeşinin ölüm emrini bizzat kendisi verdi-)

♦️Kardeşlerinizin durumu düzeltmesi ve sizin onlara geri dönmeniz yaklaşık iki gün sürdü. Bu kadar aceleci davrandıkları için onlardan ne kadar nefret etsen de, gözlerinin ne kadar şiş ve kırmızı olduğunu görünce (muhtemelen ağlamaktan) çok daha fazla canın yandı.

♦️Sizi strese soktukları, kazara size vurdukları ve tüm durumun sizin için en stresli olduğu anda birbirlerine karşı öfkelerinin kendilerini yenmesine izin verdikleri için özür dilediler.

♦️Sonunda işler normale döndü ve sen ve Rindou on sekiz yaşındaki çocuğa gönülsüz bakıcılar olarak köşede otururken, Ran onun cop sallayan koruması haline geldi. nasıl yetişkin olarak kabul edilebileceğini bilmiyorsun, ama görünüşe göre kanunen bir yetişkin.

♦️Rindou ile  olan ortamınızda çok daha az stres ve aptalca hareketler var ve ikiniz bir bakladaki iki bezelye gibisiniz.Kavga etmek için hiçbir zaman bir sebep olmadı ve kavga etmiş olsanız bile sonraki on dakika içinde tüm mesele ortadan kalkacak. Ran ikinize de bakmak için elinden gelenin en iyisini yaparken, ikiniz birbirinizle kavga etmek ve Ran'ın omuzlarına daha fazla baskı yapmak istemiyorsunuz.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin