-Baji'nin küçük kız kardeşi olmak.
💕Ailesinin maddi durumu ne olursa olsun, öyle ya da böyle şımarıyorsunuz. Erkek kardeşin herhangi bir şey satın alamayacak kadar meteliksizse, seni kucaklamalar, öpücükler, sırtına binmeler vs. ile şımartır.
💕Chifuyu ikinizin birbirinize ne kadar düşkün olduğunu görünce kıskandı ama aynı zamanda seni Keisuke'den ayırmaya da gönlü yoktu çünkü Chifuyu seni ondan aldıktan iki saniye sonra resmen haykırmaya başladın. Daha da komik olan şey Keisuke'yi uzun süredir bu kadar endişeli görmemişti ve ağlamaya başlamanın sebebi o bile değildi. Daha da iyisi, Keisuke seni tekrar kucağına aldığında ağlamayı bırakmış olman.
💕Chifuyu, Keisuke ona annen veya ondan başka kimse tarafından tutulmaktan hoşlanmadığını söyleyene kadar ondan hoşlanmadığını falan düşündü. Senin adam kayırma söz konusu olduğunda baban bile kendi oğluna mum tutamaz. Tabii ki, bu daha sonra kimin ikinci favori kişi olacağını görmek için Toman liderleri arasında bir savaş başlattı.
💕Bu arada Keisuke, senin iyiliğini kazanmak için arkadaşlarının seninle pazarlık yapmasının keyfini çıkarabilmek için bir torba patlamış mısır getirmeyi diledi.
💕Ancak, senin herkes kadar şok olmuş görünen Takemichi'den başkasına tutunmadığını görünce kelimenin tam anlamıyla tükürüğünden boğuldu.
💕Görünüşe göre, senin gözünde Keisuke dışında en az tehditkar kişi oydu (tamamen anlaşılır) ve birlikte takılmak için en güvenli seçeneğin o olduğunu düşündün. Diğer herkes için en kötü yanı, içlerinde en zayıfının o olduğu ve onlar kadar korkunç görünmediği doğru. Herkesin ruhsuz gözleri ve dövmeleri var ama Takemichi'nin acayip bir saç modeli var.
💕Keisuke, arkadaşlarının geri kalanıyla alay ederek günü geçirirken, Takemichi daha önce hiç çocuk tutmadığı için sizi porselen bir bebek gibi tutarak arka planda duruyor. (Hina ile onu gelecekteki çocukları için gizlice hazırlıyorsunuz).
💕Üçüncü bir favorin varsa o da Hakkai'dir. Neden mi??
💕Çünkü o uzun boyludur.
💕Ve ona her sarıldığınızda en az sizin kadar yapışkandır. Yani, kollarına bak! Bana iyi sarılmadığını söyleyemezsin. Sizi kolayca alıp sorunsuz bir şekilde kucağında taşıyabilirdi ve bu yüzden, kardeşinizin olmayı umabileceğinden çok daha sakin olan Takemichi'den sonra onu seviyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Roman pour AdolescentsHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.