-İlk defa tanıştıkları bir kızın ayaga kalktığında ondan daha uzun olduğunu gördüklerinde tepkileri.
Manjiro Sano
☁️Çocuğun neye bulaştığı hakkında hiçbir fikri yoktu
☁️Bir kafede oturuyordun, işini yapıyordun falan.
aslında sana yaklaşmak için çok gergindi
☁️Sonunda, seninle konuşmak için cesaretini topladı.
"Hey, uh, ne üzerinde çalıştığını merak ediyordum?"
Düz bir bakış verdin.
☁️Her nasılsa, garip yaklaşımına aldırış etmedin ve ona işini gösterdin.
☁️Bunun gerçekten harika olduğunu düşündü
☁️Seni onunla yürüyüşe davet etti.
☁️Kabul ettin ve çantanı toplamaya başladın.
☁️Ayağa kalktığında adam şaşkına döndü.
☁️Çocuk, yeni tanıştığı kişinin ayağa kalktıklarında nasıl bu kadar uzun olduğunu anlayamıyordu.
☁️Şaşkınlığını bir kenara itmeye çalıştı ama olmadı
☁️Oğlan çok telaşlıydı
☁️Sonunda çok iyi anlaşıyorsunuz.
☁️Ama Mikey senin ne kadar uzun olduğunu asla unutamadı.
Izana Kurokawa🔸Seni ilk kez bir parkta bankta oturmuş gazete okurken gördü.
🔸Olası her sonuç için kafasında senaryolar uyguluyordu. Sonunda cesaretini topladığında, oldukça yumuşaktı.
"Hey, buraya sık gelir misin? Uzun zamandır burada böyle güzel bir yüz görmemiştim."
🔸-sevimsiz göt-
🔸Ne kadar bayat olursa olsun, yine de ona bir şans vermeye karar verdin.
🔸Gitmeniz gerektiğini fark etmeden önce ikiniz sonsuza kadar konuştunuz.
🔸Ayrılmak için ayağa kalktığınızda, bu adam kesinlikle şaşkına dönmüştü.
🔸Kelimenin tam anlamıyla bir dakikalığına donakaldı.
🔸Mesela... sen uzundun.Onu bundan kurtarmak zorundaydın.
🔸Bu adam senin yanında kendini çok küçük hissediyor
🔸İnsanların kendisinden uzun olmasına alışık ama yine de bunu atlatamıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.