-Baji'nin ablası olmak
☁️Odan asla senin odan değildir. Keisuke ile senin odanız çünkü o kendi odasından çok sizin odanızda. Ondan ne zaman gitmesini istesen, sanki savaş için falan gitmesini istiyormuşsun gibi davranıyor ama aldırış etmeden gidiyor. Anne babanız her zaman yemek masasında oturur, gece boyunca ikinizin bir yastık yüzünden tartışmanızı dinler ve bu onları her zaman içten içe güldürür.
☁️Baji,Baji değil. o Keisuke. küçük bok, bok parçası, aptal, kız gibi görünen piç (çünkü uzun saçları var), şampuan ve saç kremi hırsızı, buldozer (horluyor), aptal göt, soba bağımlısı, maymun, baş eşek veya bunların bir kombinasyonu yukarıda sıralanmış.
☁️Chifuyu hiç sahip olmadığın ya da istemediğin ikinci erkek kardeşin ama o daha az baş belası, bu yüzden şikayet etmiyorsun. Keisuke'nin Chifuyu'yu gecenin dinsiz saatlerinde evinize sürükleyip bir kase yakisoba'yı paylaşma sayısını saymayı bıraktınız. Sizi pişirmeniz için uyandırdı (hayır, biraz yemenize izin vermiyor. (ona cimri bir piç diyorsunuz bunun için)
☁️Bir önceki noktadan dolayı, chifuyu maalesef odanızda üstünüzü değiştirirken içeri girdi (onu odaya kapıyı çalmadan sürüklemesi çoğunlukla Keisuke'nin suçu) ve kardeşinizin hayatı boyunca her defasında özür dilediğinden daha fazla özür diledi.
☁️Her bir yüksek yönetici Toman üyesini avucunuzun içi gibi bilirsiniz ve tüm numaraları vardır (kazutora dahil). Mikey sık sık seni kişisel yastığı olarak kullanır.Keisuke buna şikayet eder ve "ipin" sen olduğun bir halat çekme savaşı başlatmaya devam eder. Draken sık sık sizinle bir köşede oturur ve arkadaşlarının bir beyin hücresini paylaştıkları için neredeyse evi yakıp yıkmasını izler.
☁️Mitsuya'yı tüm kalbinle seviyorsun çünkü Draken dışında omuzlarında sabit bir kafası olan tek kişi o. Mitsuya'ya baji'den daha çok küçük bir kardeş gibi davranıyorsun, bu yüzden baji ne zaman aptalca bir saçmalık yapsa (toman'dan ayrılıp vahalla'ya gitmek gibi), mitsuya sana hiç tereddüt etmeden söyler, böylece Keisuke'nin kıçını tekmelersin.
☁️Mitsuya aslında sana bileklerinde taç sembolü olan beyaz bir tümen ceket yaptı. Ne için olduğunu sorduğunuzda, bunun sizin toman'ın "ablası" olduğunuzun bir işareti olduğunu ve bu nedenle her bir üyesinin size saygı duyması ve sizi koruması gerektiğini söyledi.
☁️Mikey, ablası olarak seninle ilgili birden fazla duyuru yaptı, bu yüzden hiçbir yeni üye seninle dalga geçmiyor ve saçma sapan şeyler yapmaya çalışmıyor. Bazen, kavgalardan sonra, Keisuke seni arar ve nerede olurlarsa olsunlar gidip onları yamalar ve her ihtimale karşı kendi yaptığın küçük hamur işleriyle beslersin (Keisuke tedavi edilen ilk kişi o olmadığında şikayet eder, ama sen onun kafasına tokat atarsın) ve eve gidince onu tedavi edeceğini söyle.)
☁️Kazutora, Baji'nin salaklıklarını ne kadar iyi idare ettiğine hayran olduğu için sana tam bir okul kızı gibi aşık oldu. Kazara Shinichrio'yu nefessiz bırakmadan önce Keisuke arkadaşlarından seninle çıkmalarını sorun etmeyeceğini iddia etti, çünkü onların en "sorumlu" ve "yeterince güçlü" olduklarını düşündüğü için kazutora veya mikey olurdu. seni korumak için.
☁️Komik çünkü evde bir örümcek gördüklerinde gönderdikleri kişi sensin, ama en azından küçük yaratıkla onları kovalama avantajın var. Bazen şerefsiz olmayı seçersin
ve Keisuke'ye evin "erkeği" olduğunu söylersin ki, o da yapsın. reddettiğinde, "o zaman artık sana soba yapmayacağım" diyerek ona karşılık verirsin. ve kuru eşek ekmeği gibi ufalanır.☁️Pah-chin çok soğuktur ve onu kontrol etmek için orada olmadıklarında Baji ile uğraşman karşılığında yemeğini paylaşacağı tek kişisindir. Ona neden sana sürekli yemek teklif ettiğini sorduğunda, cevap verdi ve baji'ye kaba davranmaktan aldığın beyin hasarı miktarını başka nasıl ödeyeceğini bilmediğini söyledi (bu artık ikiniz arasında bir iç şaka).
☁️Baji'nin kedi sürüsü anında sizin kedi sürünüz haline geliyor çünkü ikiniz de aynı kedi mıknatısı yeteneğine sahipsiniz (bazen kıskançlıktan chifuyu'yu sallıyor) ve ikiniz baji'nin sahip olmak istediği evcil hayvan dükkanında bir kedi ordusu kurmayı düşündünüz. Sen kesinlikle peke j'nin en sevdiği insansın ve baji ve chifuyu asla kendileriyle karşılaştırılamayacaklarını anlayınca yıkıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.