-Gelecekteki çocukları ile tanışırlar.
Izana
Biri bizi izliyor.
"Hey." Apartmanınızın boş koridoruna bakarken meşgul erkek arkadaşınıza baktınız. Bütün akşam, özellikle de İzana sizi akşam yemeğine çıkardığında, birinin bakışlarını üzerinizde hissetmediğinizi söylemek yalan olur.
"Bir sorun mu var?" Izana yanıt olarak başını salladı, yanağını hafifçe okşadı ve gergin ifadesinin yerini gergin bir gülümseme aldı. Sizi endişelendirmekten korktuğu için huzursuz düşüncelerini asla dile getirmez; ne pahasına olursa olsun seni güvende tutmak onun göreviydi.
"Yok bir şey tatlım. Geç oldu, biraz uyu." Sorunuzdan kaçarken, alnındaki gerilimi asla düşürmeyince tedirginlik omurganıza kadar tırmandı. Uzaktan, yaklaşan fırtınanın Izana'nın bulunmadığı gece bir ara geleceğini işaret eden bir gök gürültüsü duyulabiliyordu. "Burada kalmak ister misin? Birazdan yağmur yağacak."
"Yarın güzel kız." Izana, alnına iffetli bir öpücük kondurarak cevap verdi. Yaşlı gözlerinizi görünce kalbi sızladı, kararını değiştirmesini ve muhtaç isteğinizi yerine getirmesini istedi.
"Neşelen. Kakucho ile sabah erkenden planlarım var, seni uyandırmak istemiyorum. Yarın bütün gün seni şımartacağıma söz veriyorum." Rahatsız edici gözetleme iğnesi, atmosferi bir kez daha yararak geçer ve bu kez Izana onu başından savamaz. Yaklaşan tehdidin bir an önce etkisiz hale getirilmesi gerekiyordu. Sıcak kucaklamanızın sırtını döndüğünü hissedene ve onu gerçekliğe geri döndürene kadar neredeyse tek kelime etmeden çekip gidiyordu.
"Seni seviyorum Izana." Dairene girmeden ve iyi geceler dilemeden önce ona son kez sarılarak fısıldadın. Bu sevgi dolu sözler, son birkaç ay içinde onları kaç kez değiştirmiş olursanız olun, her zaman kalp atışlarının hızlanmasına ve kasılmasına neden oldu. "Biliyorum."
Izana'nın ayak sesleri ara sokakta yankılanırken, buz damlacıkları ıssız sokakları dolduruyor, betona çarpıyordu. Apartman sitenizden çıkar çıkmaz, hemen ardından gelen ikinci basamakları fark etmişti. Hızına, yönüne ve ritmine uyuyorlardı, sonraki dakika içinde nasıl sessiz kaldıkları ürkütücüydü. Haklısın, bu gece gerçekten kimseyi öldürmek istemedim. Toman ile yaklaşan savaşı tartışmak için yapılacak toplantı yarın sabaha kadar olmayacağı için Tenjiku'nun ana üssü akşam için terk edildi. Izana bir kez olsun yalnızlık duygusuyla rahatladı, çocukken yalnızlıktan ne kadar nefret etmeye başlasa da bu, ona en çok ihtiyaç duyduğu anda rahatlık getirdi. İnşa etmeye çalıştığı imparatorluk tam önündeydi, sağda ve solda emirlerini yerine getirmeye hazır astları ve Kral'ın iradesini savunmaya can atan acımasız savaşçılardan oluşan aşılmaz bir ekip.
Izana'nın keyifli hayali, yanından gelen keskin bir darbeyle yarıda kaldı. Darbeyi ön koluyla engellemeyi başardı ve gelen saldırıdan kolayca sıyrılan saldırgana savunma tekmesi gönderdi.
"Annemi tek başına bıraktığın için gerçek bir piçsin," diye mırıldandı davetsiz misafir, aşırı güçlü kurbanından uzaklaşırken ağrıyan yumruğunu sallayarak. Sesindeki kin bir kez daha konuşurken bu kez konuşmaya başka birini dahil ederek artmıştı. "Özellikle yalnızken fırtınalardan nefret ediyor."
"Ha? Neden bahsediyorsun?" İzana hedefine doğru yürüyerek karşılık verdi: "Buraya nasıl geldin? Seni dövmeden önce bana cevap ver."
Izana'nın tamamen kopyası, birkaç farklı özellikle neredeyse aynı, aşinalık onu rahatsız etti, sanki çocuğun yüzünü uzun zaman önce tanımış gibiydi. "Ben senin oğlunum, aptal."
Çocuğun boğazına ölümcül bir el dolarken, yüzünde sadist bir sırıtış belirirken soluk borusunu sıkarken, Izana alay etti, onu duvara doğru itti. "İmkansız, çocuk sahibi olma. Senin kadar yaşlı olmak için çocuk sahibi olma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Roman pour AdolescentsHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.