-Nasıl yandere olurlardı?Baji:
•Sizinle nadiren okula gittiği zamanlarda karşılaştı. O günden itibaren düzenli olarak gidiyor.
•Kendini gizleme gereği duymuyor, her daim yanınızda. Çevrenizdekilerin sizin ona ait olduğunu bilmenizi istiyor.
•Eli her daim omuzunda, size bakanlar artık göz teması bile kurmuyor.
•Sizinle dalga geçmeyi seviyor ama bunu sadece o yapabilir.
"Zekan da boyun kadar ha?"
•Saçlarına dokunmasına izin verdiği tek kişiniz. İpeksi ve yumuşak saçları var.
•Çıkmaya başladığınız zamanlar ilk randevunuzda sizi çete arası yapılan dövüşleri izlemeye götürdü.
•Aranızda özel mesafe diye birşey yok.
•İlk başta ilişkiniz hoş gitse de, birgün kendinizi bodrum katında kilitlenmiş halde buldunuz.
•Oradan çıkıp evde gezinebilmek için güvenini kazanmak bir hayli zorluydu.
•Size kendi elleriyle hazırladığı kızarmış erişteden yediriyor. Sevseniz de sevmeseniz de yemek zorundasınız.
•Sözel hakaretleri dalga geçmekle kalıyorken fiziksel olarak en fazla saçlarınızı çeker, duvara ittirir veya bodrum karanlığında kilitli tutar.
•Size dokunma ihtimali çok çok düşük, ama asla sıfır değil.
Chifuyu:
•Her yıl aynı sınıflardaydınız ve size olan sevgisi her gün kat ve kat çoğalmaya başladı.
•Sana çok kibar davranıyor ve asla üzecek birşey yapmıyor.
•Beraber oyun parkında vakit geçiriyorsunuz.
•Bol bol fotoğraflar ve sevgi sözcükleri. "Hadi yiyecek birşeyler gömelim Y/N!"
•Size olan sevgisi çoğaldıkça kıskanma içgüdüsü oluştu ve bu gün geçtikçe arttı.
•Artık Baji dışında bir arkadaşınız yok. Hepsini hayatınızdan sildirtti.
•Ev hapsine merhaba diyin.
•Ondan ne isterseniz yapacaktır (dışarı salmak dışında), sizi mutlu etmek hayatta ki en büyük önceliği.
•Regl döneminizde sizden daha çok endişeli, her ihtiyacınızı karşılıyor.
Sözel şiddette bulunmaz. Taciz etmeyi aklının ucundan geçirmedi, sizin onu sevmenizi bekliyor.•Onu kızdırırsanız size trip atacaktır, şiddet yok. Haklı ya da haksız olsun gönlünü almalısınız.
•Ayrı odalarda yatarken galerisinde bulundurduğu küçük özel fotoğraflarınıza bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.