Sano kardeşlerin üç ortak noktası vardı
Bir: 25'i geçmeyi asla beklemiyorlardı.
İki: Hepsi bir şekilde çete faaliyetleriyle bağlantılıydı.
Üç: Hepsi en küçük kız kardeşlerini aydan yıldızlardan ve evrenden daha çok sevdiler.
Hepsi bundan kendilerini sorumlu tuttular, on yaşındaki Y/N, Sano ailesinden ve onlardan gelen çetelerden intikam alan biri tarafından öldürüldü.
O kasetten gelen çığlıkları,yalvarışları,ağlayarak abilerinin isimlerini sayıklaması, Y/N Sano adlı kişinin vahşice dövülüp işkence gördüğü ve sonunda başından vurulduğu kaseti hatırlıyorlar.
O zamandan beri doğru dürüst uyumadılar.
Sıcak bir yaz günüydü, hepsi mezarlıkta toplandı, Shinchiro Emma'yı üniversiteden aldı ve hepsi beceriksizce birbirlerine baktılar.
Bebek kardeşlerinin olan mezar taşına yürüdüler, birkaç adak zaten oradaydı ve kardeşler hayatlarını yakalarken "hey miniğim ... 25'i geçtik" dedi Mikey zayıf bir şekilde.
Shinchiro'nun karısı hamileydi.
Mikey, Bonten'i kurdu.
Izana, Bonten'in kurulmasına yardım etti.
Emma üniversitenin ilk dönemini bitirdi.
Haksızlık hissetti. Hepsi yaşlandı ama o 10 yaşında kaldı.
Emma bunu asla sözlü olarak söylemedi ama onun kendilerine kırgınlık beslediğini biliyorlardı, onu suçlamadılar.
"Hey meleğim, bizi bekle, olur mu? Biz oraya varana kadar büyükbabana eşlik et" dedi Shinchiro, kalkıp orada vedalaşan kardeşleriyle ayrılmadan önce yumuşak bir sesle.
Sano kardeşlerin üç ortak noktası vardı.
Bir: bir şekilde 25'i geçtiler
İki: Hepsi çete faaliyetleriyle bağlantılıydı.
Üç: Küçük kardeşlerini bir daha asla göremeyeceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.