-Kucağına oturmana izin verir miydi?
Manjiro Sano (Mikey)
🦋Mikey kesinlikle bir Toman toplantısı sırasında kucağında güzelce oturmanı sağlayacak türden biri olurdu.
🦋Ayrıca bunu sahiplenici bir tavırla, kime ait olduğunuzu herkese göstermek gibi yapacağını da hissediyorum.
🦋Üzerine oturmanız için rastgele sizi aşağı çekecek ve nerede olduğunuz önemli değil, umursamıyor.
🦋Draken kesinlikle orada oturup Mikey'nin davranışına gözlerini devirecek ve ona nasıl katlandığını merak edecek.
🦋Aman Tanrım Mikey, üzerine oturup onu beslemeni ve ona bebeklik yapmanı kesinlikle çok isterdi.
🦋Her neyse, 10/10 onun kucağına oturmana izin verirdi!
Keisuke Baji
🦋Kendinizi ilk kez kucağına attığınızda, kalp krizi geçireceğini düşündü.
🦋Sanki yüzü pancar kırmızısıydı ve ellerini nereye koyacağını bilemiyordu!
🦋Sonunda, sizi kendisine daha da yakınlaştırmak için olsa da, tutuşunu belinize yerleştirir.
🦋İlişkiniz ilerledikçe sürekli kucağında olmanıza o kadar alışacaktır.
🦋Daha sonra, farklı bir sandalye yerine üzerine oturmak isteyip istemediğinizi utangaç bir şekilde sorarak başlatmaya başlayacaktı.
🦋9/10, seni bir kenara atmazdı ama ilk başta nasıl davranacağını da bilemezdi.
Takemichi Hanagaki
🦋Aman tanrım, Takemichi kucağına ilk oturduğunda ve kollarını sevgiyle boynuna doladığında çıldırırdı.
🦋Fiziksel olarak onun bir allıktan fazlasını görmediğini ve garip durumlarda yaptığı o tuhaf suratı görüyorum. Ancak zihinsel olarak çığlık atıyor.
🦋Kesinlikle nefret etmeyecek olsa da, sana bu kadar yakın olmaya tam olarak alışkın değil.
🦋Kollarını beline dolayabilmesi ve başını boyun girintisine koyması ona bir rahatlık hissi verecekmiş gibi hissediyorum.
🦋Bunu, hala onunla olduğunuzu ve yakın zamanda ayrılmayacağınızı bilmenin bir yolu olarak görürdü.
🦋Biraz sakinleşince 7/10
(Ağzı burnu kırık olmayan tek fotoğrafı bu galiba)
Shuji Hanma
🦋Hepimiz biliyoruz ki bu şerefsizin kucağına bir tür ödül gibi oturan güzel bebeğinden daha az bir şeyi olmazdı.
🦋Kesinlikle sahiplenicidir ve ne zaman ona yeterince ilgi göstermediğinizi veya başkasına çok fazla ilgi gösterdiğinizi düşünürse, sizi biraz kucaklamak için kucağına çeker.
🦋Şahsen onu fiziksel olarak çok sevecen bir aşık olarak görüyorum, elleri her yerinizde olurdu.
🦋Bir toplantı sırasında dikkatini toplamaya çalışırken veya Kisaki ile konuşurken büyük olasılıkla ellerini belinize dolayacaktır, bu şekilde varlığınızla dikkati dağılmayacaktır.
🦋Muhtemelen bunu başlatan ilk kişi olurdu.
🦋9/10, sen onun üzerindeyken biraz becerikli olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Fiksi RemajaHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.