Tokyo revengers

2.6K 61 44
                                    

-Abinizin düşmanları size zarar veriyor ve dövüyor.

Manjiro Sano "Mikey"

Sano'nun en genci olmak en kolay şey değildi. Kardeşlerinizden herhangi biri bunu kabul etmek istese de istemese de, hiçbiriniz gerçekten duygusal olarak dengeli değildiniz ya da harika başa çıkma mekanizmalarına sahip değildiniz. İş kayıp veya potansiyel kayıpla duygusal olarak başa çıkmaya geldiğinde, Mikey kendini herkesten uzaklaştırır ve Emma dikkatlerini dağıtmak için kendilerini bir şeyin içine atarak yas tutardı. Shinichiro hariç, her saat Aile terapisti oynamaya yakındı.

Mikey'de Toman vardı.

Emma'nın Draken'ı ve hobileri vardı.

Dersleriniz, hobileriniz ve "işiniz" vardı. (aileye ait bir dükkanda masanın üstünde çalıştınız)

Mikey neredeyse Draken, Emma ve Baii'yi kaybettikten sonra, umursadığı her şeyi daha da sıkı tuttu. Neredeyse ölmek üzereyken Emma'nın herhangi bir Toman veya çeteyle ilgili şeylere girmesine izin verilmedi ve senin Mikey'ninki dışında HERHANGİ bir toman üyesiyle neredeyse hiç temasın olmadı.

Mikey yine de, tabii ki, hepinizin hayatınızı özgürce yaşamasına izin verir. Ancak hepinizin çevrenizden %100 haberdar olmanız ve tehlikedeyseniz veya tehlikede olduğunuzu düşünüyorsanız onu aramanız konusunda ısrar etti. bazen bazı Toman üyelerinin sizi korumasına sebep olabilir veya olmayabilir.

Gözyaşlarını içeride tutmaya çalışırken hafifçe topallayarak eve gidersin. Telefonun paramparça ve sana yardım etmesi için kimseyi aramanın hiçbir yolu yok. Dövüşmeye alışık değildin, üzerine atlanmasından dolayı acı çekmeye ise çok daha az.

Evinizin önünü gördüğünüzde boğazınızdaki yumru büyür ve onu yutmaya çalışırsınız. Ama kapıyı açar açmaz nefesinizin kesildiğini hissedebilirsiniz,

Shinichiro ve Mikey evde değildi ama Emma evdeydi. Ayakkabılarını çıkarmak için eğilip kapının yanındaki Emma'nın ayakkabılarının yanına koyarken dişlerini gıcırdatıyorsun.

Emma'nın kapısına doğru yürürken ağlama dürtün giderek güçleniyordu. Onun adının zayıf bir mırıltısı ile kapıyı çalarsın. Seni duymadı mı yoksa görmezden mi geldi bilemezsin ama kapıyı tekrar tekrar çalarsın.

-"Y/ n ne-" Seni görünce donakaldı.

"Emma!" sonunda kendini onun kollarına atarken kocaman, çirkin gözyaşları dökersin.

Vücudun titriyor ve nefesin düzensiz hale gelir. Ağlamanız daha histerik hale geldikçe göğsünüz sıkılır.

Emma donmuştu, seni hiç bu şekilde görmemişti. bu yüzden yapabileceği tek şey seni tutmak ve sakinleşene kadar seni rahatlatmak.

Sana ne olduğunu ya da bunu sana kimin yaptığını söylemeni sağlayamadı. Bunun hakkında konuşmaya hazır olduğunu düşündüğün her seferde kuruyan boğazın kapanır ve kendini o kadar derin bir çaresizlik içinde hissetmeye başlarsın ki ağzından bir şey çıkmasına izin veremezsin ve yeniden ağlamaya başlarsın.

Uyuduğunuzda, sizi rahatlatırken muhtemelen tüm detayları sizden onun öğrenebileceğine karar vererek Mikey'yi arar. Çoğu zaman çocuk gibi davransa da en çok seni şımartanın Mikey olduğu bir sır değil. (sen onun favorisisin ssshh)

Mikey aramaya cevap verdiğinde ve Emma ona hangi duruma geldiğinizi söylediğinde, Mikey sadece tünel görüşü alır.

Bir toman toplantısının ortasında ya da bir çete savaşının ortasında olması fark etmez. ya herhangi bir açıklama yapmadan çekip gidiyor ya da 5 dakika ya da daha kısa sürede bitiriyor. Yani demek istediğim, herhangi biri onun kalması gerekenden daha uzun süre kalmasına sebep olursa, o kişinin kemiklerini kırıyor demektir. Kimse onu durduramayacak. Eve olabildiğince çabuk varmak için hız sınırının 20 mil üzerinde sürüyor.

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin