Tokyo revengers

1.2K 47 11
                                    

-Mikey'in herkesten gizli tutulan kız kardeşine aşık olur.

Ran Haitani

▫️Haitani Ran öğrendiğinde kesinlikle sana bakacak. Ardından, size bir kez daha bakmadan önce kafasında Mikey'nin görüntüsünü canlandırır.Mümkün değil.

▫️Gerçekten inanamıyor. Yenilmez Mikey seninle akraba mı? Güzel, yumuşak, nazik, altın kalpli sen? Sadece bu da değil, Ran, tahtı için bir sorun olduğunu kanıtlarsa Mikey'nin kıçını tekmelemeyi planlıyordu.

▫️Sanırım artık bunu yapamıyor. Seninle evlenmek istediği için değil. Kahretsin. Ran, Mikey etraftayken kesinlikle garip davranacak ve bu herkesi korkutuyor çünkü Ran, Mikey'nin söylediklerini ciddi şekilde dinliyor mu? Ran ona saygı duyuyor ama kimseyi kolay kolay dinlemiyor, bu yüzden bu herkesi şaşırtıyor.

▫️Ne kadar çok bakarlarsa, Ran'ın Mikey ile yakınmış gibi davrandığını o kadar çok anlarlar.

▫️Aslında Mikey'e kardeşmiş gibi davranacak, sana sonuna kadar sahip olmayı planladığını ve kesinlikle kayınpeder olacaklarını bilmesini sağlayacak. Ran kesinlikle geleceği görüyor.

▫️Kendini tren kazasının olmadığına ve her şeyin yolunda olduğuna ikna etmeye çalışır.

▫️Abartmadan,Mikey'i gücüyle etkilemeye çalışır. Sanki seni herkesten koruyacak kadar yetenekli olduğunu söylüyormuş/göstermek istiyormuş gibi.

-» Ama gururlu olduğu için kabul etmez. Mikey de gururlu olduğundan yemi yuttuğunu kabul etmiyor.

▫️Mikey bundan emin olmak için kesinlikle onunla daha önce savaştı. Kız kardeşinin, onu yalnızca koruyamayan, aynı zamanda mutlu da edebilen zayıf biriyle çıkmasına izin vermek istemiyor.

▫️Nadir aile yemeklerinde, Mikey ve Ran havada yoğun bir gerilimle birbirlerine bakarken sen ve Emma beceriksizce bakmak zorunda kalırsınız.

▫️Rindou kesinlikle bu aile yemeğinde de var, bu da onu daha da komik kılıyor çünkü kendi kardeşinin yerine senin tarafını tutmak istiyor.

"Eğer Mikey, erkek kardeşimin yeterli olmadığına karar verirse, o zaman muhtemelen Ran'ı dövmesine izin veririm. Aşırı korumacı bir erkek kardeşin kendini kız kardeşinin ilişkisine sokmasının arasına asla giremem." O abi ve kız kardeşin arasına asla girmez.

▫️Bu arada Ran derinden kırılır.

▫️Seni deneyen ve kullanmaya çalışan herkes ölüme doğru gidiyor. Sadece Mikey ile değil, Haitani kardeşlerle de yüzleşecekler.

▫️Söylemeye gerek yok, Touman'ın Haitani kardeşlerle arası iyi ve daha kötüsü geldiğinde Haitani kardeşler onlara yardım edecekti.

▫️Söylemeye gerek yok, Touman'ın Haitani kardeşlerle arası iyi ve daha kötüsü geldiğinde Haitani kardeşler onlara yardım edecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanzu

🔹Sanzu Haruchiyo öğrendiğinde ağzı açık kalacak.

🔹Ama birkaç dakika sonra, düşünmeye başlayacak ve ah, bunun çok açık olduğunu fark edecek.

🔹Mikey'e, yaklaşan bir randevusu olduğundan çekinerek bahsettiğinde büyük olasılıkla onu bazı toplantılara veya konuşmalara katılamamasını mazur gördü.Bu yüzden Sanzu daha sonra Mikey'nin bu kadar önemli anlarda gitmesine izin vermesinin tek sebebinin, kız kardeşinin Sanzu'nun randevusu olması olduğunu anlayacaktır.Sanzu randevularına geç kaldığı için kız kardeşinin üzülmesini istemiyordu.

🔹Mikey,kız kardeşine karşı oldukça korumacı olduğundan, Sanzu'nun karşılaması gereken bazı beklentileri vardır.

🔹Sanzu'nun performansı tam anlamıyla Mikey'nin sizin için yeterince iyi olduğunu görmesini sağlamak için fırlayacak.

🔹Mikey'i etkilemeye çalışır. Saklamaya bile çalışmıyor. Mikey sadece onun değerli Patronu değil, aynı zamanda kız arkadaşının da erkek kardeşi; bunlar çifte beklentiler.

🔹Bazen Sanzu'nun sana mı yoksa kardeşine mi aşık olduğunu merak ederdin. "Sanzu, bana karşı dürüst ol, kızmayacağıma söz veriyorum... Ama sen bana mı yoksa Mikey'e mi kur yapmaya çalışıyorsun?" (İkisini de seviyor ablası)

🔹İkisi de resmi Touman (hatta Bonten) toplantılarında senin hakkında konuşmazlar çünkü seni tüm bu suçlu, tehlikeli saçmalıklardan uzak tutmak isterler. Mikey, kız arkadaşından herkese bahsetmeyi düşünse bile kesinlikle Sanzu'ya dik dik bakacaktır. Mikey senin karışmanı istemiyor.

🔹Mikey senin için en iyisini istiyor ve Sanzu da istiyor.

🔹Bu ikili kesinlikle daha önce sizi mutlu etmek için el ele verdi. Mikey sizi en iyi tanıyan kişi. Bu yüzden Sanzu planlarını ayarlayabilir ama Sanzu, Mikey'nin şu anda nelerden hoşlandığınızı bilmesi için sizinle daha fazla zaman geçiriyor.

🔹Sanzu, sınırlarını aşmaması için Mikey'ye büyük saygı duyuyor.

🔹Mikey'e itaatsizlik etmeye cesaret edemiyor ama bir kere yaptı ve bu senin içindi. Mikey bunu kabul etmek istemiyor ama Sanzu'nun sırf senin için ona itaatsizlik etmesinden memnundu, bu sana çok değer verdiğini gösteriyordu.

🔹Sanzu seninle ilgileniyor ve seni çok seviyor ve bunun nedeni sadece Mikey'e olan saygısı değil. Seni sadece ona yaklaşmak için kullanmadığını Mikey'nin kendisinin görmesini istiyor.

🔹Mikey daha önce onunla bu konuda kesinlikle yüzleşmişti.

🔹Sana dokunan herkesin bir ölüm arzusu olmalı. Sanzu onlardan kurtulmakta hiç sorun yaşamayacak ve Mikey, geriye kalan tek kardeşini almaya çalışan herkesi tam anlamıyla yok edecek.

🔹Dürüst olmak gerekirse, Mikey senin ondan ve suç dolu bir hayattan uzakta normal bir hayatın olmasını istedi. Sivil olan biriyle çıkmanı tercih ederdi. Ama artık değiştiremezdi.

🔹Mikey senin hakkında Sanzu'ya güvendi, bu yüzden bu güveni kırarsa, Mikey onu kendisi ortadan kaldıracak.

🔹Mikey senin hakkında Sanzu'ya güvendi, bu yüzden bu güveni kırarsa, Mikey onu kendisi ortadan kaldıracak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin