Atsumu Osamu

850 19 6
                                    

-Miya üçüzleri alışverişe çıkıyor

🐾Kesin olan bir şey vardı; Ne zaman yiyecek almaya gönderilsen, Osamu mağazaya girmesiyle ilk raflar arasında bir yerlerde kayboluyordu. Yıllarca buna alıştınız ve hala endişeleniyorsunuz, onun gözlerinden çok burnunu takip ettiğini herkesten daha iyi biliyorsunuz; gerçi mango olayından beri akraba olduğunuzu kimsenin bilmemesini tercih edersiniz.

Ve sonuçta, o bir kedi gibidir,uzak ve mesafelidir, ta ki yemek kısmına gelene ve o istediğini elde edene kadar ya da siz yüzüstü yere düşene kadar bacaklarınızın arasından kıvrılana kadar. Ve yine de istediğini alıyor.

Atsumu ise bir papağandır. Her zaman senin elindeki her şeyi isteyen, küçük hazinelerinizi kavrayan küçük pençelerinden korunmaya çalışırken senin neye çarptığını umursamayan, renkli, iğrenç bir şekilde gürültülü bir papağan.

Söz konusu mevcut hazine, alışveriş listesidir. Konu saf çekme gücüne geldiğinde Atsumu'ya karşı bir şansın olalı uzun zaman oldu ve talihsiz kağıt parçası senin elindeki yarısı ve ve onun elinde diğer yarısı bunu deneyimliyor. "Harika," diyorsun, "bir şey almayı unutursak, seni suçlarım."

Atsumu, "Bana o kahrolası kağıdı en başta verseydin böyle olmazdı," diye homurdandı.

Yırttığın kağıdı cebine tıkarsın. "Samu nerede?"

"Ben neyim? Bakıcısı mı?"

"Hayır, o onur benim olurdu," onun alaycı sorusuna karşı ölü bir tavırla cevaplıyorsun. Koridorda yukarı ve aşağı hızlı bir bakış attığınızda, diğer kardeşinizi müşteriler arasında fark edemezsiniz. Pekala, her neyse. Er ya da geç ortaya çıkacaktır. Böylece dikkatinizi diş macununa veriyorsunuz. Babam mavi olanı sever. Sadece tek bir rafta en az dört farklı mavi diş macunu var.

"Sadece en ucuzunu al."

"Ama bu çok iyi"

"Daha ucuz şeyleri alırsak, atıştırmalık almak için daha çok paramız kalır!"

"Ooo," hızlı hesap yaparken gözleriniz genişliyor, "Tsumu çok akıllısın!" En ucuz tüplerden ikisini alırsın. "Belki Samu-nii'den bize onigiri yapmasını bile sağlayabiliriz..." Bunları düşünmek bile insanın ağzını sulandırıyor.

"Samu-nii?" kaşlarını çattı. "Bana asla öyle deme."

"Beni pudingini yediğim için suçladığında bu ayrıcalığı kaybettin. Saç boyası da almalıyız. Köklerin görünmeye başladı." Hiçbir şekilde kardeşinin dipleri çıkmış bir şekilde yürümesine izin vermeyeceksin. Senin gözetimindeyken olmaz.

"Belki biraz mor şampuan alabiliriz ama ben hiçbir yerde göremiyorum..."

"Ne için?"

"Böylece sana gerçekten hoş bir platin rengi elde edebiliriz."

"Hayır, sahip olduğum şeyi seviyorum."

Doğruluyorsun ve ona inanmayan bir bakış atıyorsun. "O sarı."

"Altın! Bu altın! Çünkü ben bir şampiyonum!" Doğru.

"Kendine söylemen gereken ne varsa söylüyorsun küçük kardeşim. Kendi kendini avutuyorsun"

Aranızda en yaşlısı olduğu ve 7-Eleven'da ona saygısızlık etmeye nasıl cüret ettiğiniz için hakaretlerle karşılık verirken alışveriş listesindeki bir sonraki şeyin ne olduğunu hatırlamaya çalışıyorsunuz.

Şampuan, tamam, kontrol et, babamın en sevdiği tıraş kremi ve biraz önce Atsumu ile tartıştığın deodorant da arabada.

"Bunu istiyorum!"

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin