-Baji ve Kazutora ile çıkmak.
Onlar iyi erkek arkadaşlar ya da en azından olmaya çalışıyorlar. Genel olarak, Kazutora daha sevecen olma eğilimindedir ve duygularını daha fazla gösterir, Baji bazen sevgi doludur, ancak nadiren Kazutora kadar şefkat gösterir.
Bazen birbirleriyle kavga ederler ama sizinle asla tartışmazlar, ilişkinize her zaman iyi bakarlar, ikisi de sizi bir şekilde kaybetmekten korkar, özellikle Kazutora, bu nedenle sizi her zaman korur ve iyiliğinizi düşünürler. Baji temelde size yakınlaşmak isteyen hemen hemen herkesle başı belaya giriyor, çete sorunları nedeniyle birinin sizi incitmesinden ve onu bir şekilde etkilemesinden korkuyor, Kazutora bu konuda pek farklı değil, onların size yaklaşmasından kaçınıyor ve genelde insanlar sana saygı duyar.
Kazutora size her zaman çiçekler, aksesuarlar, yiyecekler veya size görünen ve sizi hatırlatan herhangi bir şey gibi hediyeler getirir. ve Baji yemeğini hep seninle paylaşıyor, seni ne kadar sevdiklerini göstermek için buldukları yol bu. Kazutora genellikle Baji'den daha muhtaçtır ve daha fazla ilgiye ihtiyaç duyar, ancak siz her zaman ikisine de aynı miktarda ilgi göstermeye çalışırsınız.
Birbirlerini kıskanmazlar ama karşı karşıya "kalmaktan" kaçınırlar, bu onları rahatsız ettiğinden değil, sadece belirli zamanlarda sizi bölmemeyi ve özel kılmamayı tercih ederler. Nadiren birlikte mahrem anlar yaşarsınız, sizi bir şekilde incitme fikrinden korktukları için bunu birlikte yapmamayı tercih ederler
İkisi zaten listenize Chifuyu'yu eklemekte ısrar ettiler ama size bu teklifi yapacak cesaretleri yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.