-Baji'nin ikizi, erkek kardeşinin ölümünden sonra Mikey'i arar.
Takemichi başını kaldırıp ağlayarak yanıtını açıkladığında Toman toplantısı ciddiydi. Chifuyu, Baji'nin birinci bölümü Takemichi'ye bıraktığına ve Mikey'nin başını sallamadan edemediğine inanıyordu. Baji'nin son anlarında yanında olan iki kişi sonuçta Matsuno Chifuyu ve Hanagaki Takemichi idi.
Touman, Valhalla'ya karşı verdiği mücadeleden çok şey, üç yüzden fazla üye kazanmış olabilir, ancak önemli bir kişiyi kaybetmişlerdi. Bu üç yüz kadar üyeden daha önemli, daha değerli bir kişi. Baji Keisuke.
Mikey başını indirir.Seninle yüzleşemezdi.
Telefonu mesaj yağmuruna tutuldu ve sizden gelen aramalar; bazılarında seninle gözyaşı döktü sesli mesajlarda hıçkıra hıçkıra ağladın,
boğazın patlayana kadar ona bağırdın ve boğazın patlayana kadar ona bağırmak acıtıyor.Mikey dinledi, boğazın patlayana kadar ona bağırdığın bütün ses kayıtlarını dinledi.Evden kaçtı, bunun yerine farklı kaptanların evlerinde kalmayı tercih etti, yatıya kaldı. Chifuyu ile görüşmek zorunda kaldığında, her zaman onun evinde olur ve asla Sano'ların evinde olmaz. Sadece senden uzaklaşmak için, Baji'ye çok benzeyen ama asla aynı olmayan yüzünü görmemek için.
Sano Manjirou korkak değil ama sana yüzünü gösteremiyor. Utanç damarlarının derinliklerinde akıyor ve hemen altında öfke var. Sorumluluk, sımsıkı kenetlenerek omuzlarına düştü. O sadece Touman'ın Başkanı değil, aynı zamanda Baji'nin arkadaşıydı; Keisuke'nin son anlarında ikisi birden olamadı.
Draken ve Mitsuya, Takemichi ile dalga geçerken Touman'ın toplantısının arkasında artan gürültüyü duyarlar. Ve seni görmesi de uzun sürmedi.
Ağır ama hızlı adımlarla, yolunuza çıkan herkesten kaçar ve burada olmamanız gerektiğine dair tüm protestolarını görmezden gelirsiniz. Bakışlarınız Mikey'deydi ve onunki de sizinkilerdeydi, herkesin nafile çabalarla sizi durdurmaya çalışmasına rağmen gözlerini ayırmadan ona doğru ilerledin.
Geriye atkuyruğu şeklinde toplamadığınız daha kısa saç telleri yüzünüze perde gibi iniyor, gözlerinizin üzerindeki parıltıyı yoğunlaştırıyordu. Mikey ürkmüyor, yalnızca korkunun yeniden biriktiğini ve içinde kaynar su gibi kabaran o mide bulandırıcı suçluluk duygusunu hissediyor.
Draken, yolunuza çıkan son kişiydi ama siz sadece eğilip girişiminden kaçındınız. Liderlerinin karşısındaydın, aynen böyle. Chifuyu sadece birkaç adım ötedeydi, sana tekrar tekrar bakarken, sevgili kaptanıyla benzerlikler ve farklılıklar görerek dehşete kapılmıştı. Sanki ölümden dirilmiş gibiydi.
Hepsi senin tek bir hızlı hareketle elini kaldırıp Mikey'nin suratına tokat atışını donakalmış ve nefeslerini tutmuş halde izlediler.
"Seni orospu-"
Mikey elini kaldırdı ve bu hemen herkesi susturdu ve önünde dikilip derin derin nefes alıp vermeni ve senin gazabının hâlâ alev alev yanmasını izlerken onların daha fazla yaklaşmasını engelledi. Ama gözlerindeki yaşlar çok netti. Saçma ama orada.
"Manjirou," diyorsun ve güçlü girişimine ve daha da güçlü tokatına karşı sesin uysaldı. Kırıldı ve daha da kırıldı. Sanki aynı anda hem bağırıyor hem de ağlıyor gibiydin, Son birkaç gündür yaptığın tek şey, aynı anda hem çığlık atıyor hem de ağlıyormuşsun gibi rahatsız ediciydi.
Bir şey söylemeni bekliyordu ama onu karşılayan tek şey, saf güçle yere düşerken yüzünün diğer tarafına indirilen bir yumruk daha oldu. "Seni bok parçası," diye hırlıyorsun, sözlerinde zehir ve gözlerinde yaş akıyor.
Onlara en yakın olan Chifuyu daha fazla izleyemedi ve müdahale etmeye çalıştı. Draken biraz daha hızlıydı, kolunuzu tuttu ve geriye doğru tökezlediğinde suratına bir dirsek ve karnına bir tekme yedi. Chifuyu ile karşılaşan tek şey, kafasına aldığı ve onu yere deviren bir tekmeydi.
"Neredeydin?" Onu ceketinden çekerek, sallayarak ve zorla cevaplar vermeye çalışarak soru sorarsın. Mikey, cevap ne olursa olsun hiçbir şeyin seni rahatlatamayacağını biliyordu. Sadece daha fazla vurulacaktı.
Sana izin veriyor.
Üyeleri bir kez daha daire içine girmeye başlar ama Mikey bir bakışla onları durdurur.
"Seni pislik," beşinci vuruştan sonra nihayet kırılırsın, yakasındaki tutuş gevşer ve gözyaşı serbestçe aşağı kayar. "Neden bir şey olmadı?"
Sen onun yüzüne tokat atarken Mikey gözlerini kapatıyor, sen tökezleyip titrerken attığın darbe öncekinden daha zayıf. "Neden Keisuke'nin ölmesine izin verdin?! Neden kardeşimin gitmesine izin verdin?!"
"Keisuke-" Tam önünde ağlıyordun, Mikey'in biraz uzağa gitmesine izin veriyor ve yumruklarını sıkmış ve kanlar içinde onu uzaklaştırıyordun. Mikey, en azından patlamış bir dudağa ve morarmış bir yanağına sahip olduğundan emin olmasına rağmen, verdiğin acının hiçbirini hissetmiyor. "Keisuke ölmemeliydi! O ölmedi-"
Bazı üyeler ikişer ikişer bir araya gelerek başlarını eğdiler. Chifuyu, seni daha önce nerede gördüğünü anlayınca yeniden ağlamak istedi. Resimler. Baji'nin odasındakiler, tüm evin etrafındakiler, Baji'nin yanındaki odanın sahibi, Shinjuku'da bir okula giden, Baji'nin ona hakkında hikayeler anlattığı, büyük bir gururla bir çete yöneten ikiz kardeşi .
"Neden o olmak zorundaydı?"
Manjirou yerde sadece gözlerini kapatır ve öylece oturur. Onun ne yapması gerekiyordu? Özür dilemek? Manjirou yapardı ama bu hiçbir şeyi değiştirmezdi. Milyonlarca şey için özür dileyebilir, önünüzde eğilebilir, cenaze hazırlıklarına yardım etmek için elinden gelenin en iyisini yapabilir ama bu Baji'yi geri getirmez, bu onun çektiği acıyı dindirmez.
"Üzgünüm," diye mırıldandı, bunun yararsız olduğunu ve senin cevabını zaten biliyordu.
"Bu onu geri getirmeyecek."
Mikey yüzünü görmek için yukarı bakar ve bundan pişman olur çünkü artık boğazında bir yumru oluşmuştur, burnu kızarmıştır ve gözleri sulanmıştır. Aynı kardeşine benziyordun ve mesafenle, uzun boyunla, gözyaşlarınla, bağlı saçlarınla, Mikey sen olmayan başka biriyle görüşüyordu.
Ona arkanı dönersin ve Manjirou tıpkı bir aptal gibi izler ve tıpkı onun Baji gittiğinde yaptığı gibi gitmene izin verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.