Tokyo revengers

1.2K 49 3
                                    

-Bebekleri ilk defa "baba" dediğinde.

Manjiro Sano (Mikey)

🔶Mikey çok uzun süredir suçluluk ve karanlık dünyasında boğuluyor, sen onun dünyasına girip ona kimsenin veremediği şeyi verdin.Senin sevgini tadana kadar "normal bir hayat" yaşayabileceğini, mutlu olabileceğini ve barış içinde yaşayabileceğini asla hayal etmiyordu.Seni ısıtıyor sevgiye boğuyor ve sonra, Mikey'nin artık ölesiye sevdiği, korumaya ve uğrunda ölmeye hazır olduğu bir çocuk. Şu anda, siz yatağınızda otururken, Mikey son dakikada milyonlarca kez öldüğüne yemin edebilirdi.Önünde en sevdiği iki kişinin gözlerini yumuşatması, kalbini sıcaklıkla doldurması. "Tatlım hadi, Da-Da" bir süredir çocuğunuza nasıl konuşulacağını öğretmeye çalışıyorsunuz, Manjiro sizinle beraber deniyor ama bebek dinlemeyi reddediyor, çok inatçı, dudaklarından sadece hafif kıkırdamalar çıkıyor ve Mikey bunu yapamıyor.İçini çek ve yenilgiyi kabul et. "Meleğim sorun değil, başka bir gün söyler." Mikey elini senin omzuna koyuyor, yüzünde güven verici bir gülümseme var ama biliyorsun ki bunun arkasında bir hüzün gizli Mikey var. Erkek bebeğinin ona ilk kez "baba" dediğini duymak için can atıyorsun ve pes etmeyeceksin. "Hayır Manjiro, bunu söyleyebileceğini biliyorum." bebeği kucağına alıyorsun "hadi canım de, ne olur baban için yap" diye yalvarırsın ve sonunda bir mucize olur, bebeğin ilk kelimesini söyler ve sen adeta şok olursun. Ona kocaman sarılırken mutluluktan ağlayarak "Manjiro bak yaptı, baba dedi! Manjiro?" Mikey hiç bu kadar mutlu olmamıştı, gözlerinden kontrolsüz bir şekilde yaşlar akıyordu.

 Ona kocaman sarılırken mutluluktan ağlayarak "Manjiro bak yaptı, baba dedi! Manjiro?" Mikey hiç bu kadar mutlu olmamıştı, gözlerinden kontrolsüz bir şekilde yaşlar akıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanzu Haruchiyo

🔶Haruchiyo için çocuk sahibi olmak söz konusu bile değildi. Çocuk sahibi olmak istemediğinden değil, içten içe hep bir aile dilemişti ama Haru iyi bir baba olmazdı ya da en azından o öyle sanıyordu. Seninle tanışana kadar. Haruchiyo'nun bu konudaki görüşü aşkının tadını tamamen değiştirdi. Haruchiyo bundan daha fazlasını istediğini fark etti. Siz ikiniz daha önce birçok kez bir aile sahibi olmaktan bahsettiniz, gerçekten denemediniz ama sonra gerçekten oldu. Güzel bir kız bebek doğdu, babasının tıpatıp aynısı ve Haruchiyo onu her şeyden çok sevdi: Ebeveynlik hiçbir zaman deneyimle ilgili değildi, sadece çocuklarınıza ve haruchiyo için vermeye hazır olduğunuz sevgi miktarıyla ilgili miydi?. Kızı için ölmeye hazırdı. "Nedir prenses, ne demeye çalışıyorsun?" Haruchiyo kucağındaki küçük kıza gülüyor, kız bir süredir ilk kelimesini söylemeye çalışıyormuş gibi anlaşılmaz sesler çıkarıyor. "Kızımız bugün çok enerjik." Kıkırdarsınız, alnını öpersiniz ve sonra aniden beklenmedik bir şey mırıldanır: Küçük kız "Da-Da" der ve ikiniz de donup kalırsınız, gözleriniz uçuşur. "Bebeğim, bunu duydun, değil mi?" Haruchiyo'nun dili tutulmuş, ağzı açık, az önce duyduğu şeyin halüsinasyon olmadığını doğrulaması gerekiyor.Kızı ona ilk kez gerçekten baba dedi ve siz başınızı salladığınızda, küreleri genişler. Gözleri hâlâ ona dikilmiş durumda, yüzünde kocaman bir sırıtış beliriyor. güneş gibi parıldayan dudaklar. Haruchiyo tereddüt etmiyor, kızını göğsüne çekiyor, tutuşu o kadar sıkı ki, neredeyse kızı kırıyor ama Haru, gözlerinde biriken yaşlarla mücadele ederek hiç bu kadar mutlu olmamıştı. "Dada geldi meleğim, dada seni çok seviyor."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin