-Chifuyu'nun ablası olmak
✨Onu Baji ortaokul öncesi saç stilinin utanç verici olduğuna ikna etmeye çalışıyordu. Allah aşkına bu ne lan. ona saçında tezahür eden son kullanma tarihi geçmiş bir kuş yuvası gibi göründüğünü söyledin, ama o saç stilinin suçlular arasında nasıl yeni bir trend olduğunu söyleyerek alkışladı ve bir İspanyol olsaydın sandalet alırdın.
✨Diğer yandan, modasına gönülden güvendiği tek kişi sensin. inatçı olabilir ama aptal değil (anları var ama sorun değil). senin ondan daha uzun süredir yaşadığın için onun olabileceğinden çok daha zeki olduğunu biliyor, bu yüzden Chifuyu sana tüm kalbiyle güveniyor.
✨Yaptığım diğer kardeş hc'lerine kıyasla ikiniz sık sık kavga etmiyorsunuz. Chifuyu küçük kavgalar çıkaracak ve küçük şeylere kızacak biri değil (peke j söz konusu olduğunda hariç), bu yüzden ikiniz arasında pek kavga olmadı.
✨Baji kesinlikle sana aşık çünkü sen Chifuyu'nun kadın versiyonusun ve biraz yakisoba yapıyorsun. Chifuyu sizi bir insan olarak kesinlikle onaylıyor çünkü en yakın arkadaşının sırf kız kardeşi olduğu için bir başka orospuya tapması mümkün değil. ancak, sokaklarda rastgele insanlarla aptalca kavgalara girdikten sonra yaralarıyla kişisel olarak ilgilendiğinizde size olan sevgisi arttı.
✨Mikey ve Draken seni o kadar iyi tanımıyor ama sana toplantılarda takılacak ve Emma ve Hinayı emanet edecek kadar güveniyorlar. kızlar orada olmadığında, bir tür kalabalık kontrolü gibi davranıyorsunuz ve bu hormonal kıçlı ortaokul öğrencilerinin eve gidip biraz uyumasını sağlıyorsunuz.
✨Ayda en az beş kez aptal olduğu için Baji'ye sövüp saydığını kesinlikle duymuşlardır ve bunu her zaman kıkırdamak için kaydederler (baji onlara en az bir videoyu silmeleri için para ödemiştir, ancak bu, telefonlarındaki malzeme deposuyla karşılaştırıldığında hiçbir şey değildir).
✨Mitsuya, Chifuyu'yu iyi yetiştirdiğinizi düşünüyor ve iş ailenin en büyük çocuğu olmaya gelince sizinle ilgili. İkiniz çay içerken kardeş meselelerini ve daha fazlasını tartıştınız ve sohbet ettiniz ve bazen Baji kıskanıyor (açıkça senin Mitsuya'yı sevdiğini düşündü ama ikiniz arasındaki ilişki iki yorgun kuzenin birbiriyle takılmasına denk geliyor).
✨Kazutora senden biraz korkuyor ve iyi bir sebebi var. İkiniz ilk tanıştığınızda, başka bir çetenin karargahına güpegündüz saldırmanın iyi bir fikir olduğunu düşündükleri için tüm toman başkanlarını ve başkan yardımcılarını sözlü olarak dövmenin tam ortasındaydınız ve içlerinden biri az daha polise yakalanıyordu.Kendine, ne yaparsa yapsın seni asla kızdırmaması gerektiğini çünkü Mikey'nin bile tir tir titrediğini söyledi.
✨Nahoya ve Souya senin yaşayan en havalı ve en iyi abla olduğunu düşünüyor. Chifuyu'ya ve onlara karşı oldukça hoşgörülüsünüz ve sizi kızdırmak için çok şey gerekiyor, ama ne zaman sinirlenirseniz, kızmak için iyi bir nedeniniz var.Onlara daha önce yemek de yaptın ve o zamandan beri onlar senin kişisel abartıcın oldular (özellikle souya çünkü o bir melek).
✨Hakkai seni kardeşi olarak istiyor. Kelimenin tam anlamıyla, Taiju ile yer değiş tokuş etmenizi ve ona ve Yuzuha'ya en az birkaç saatliğine bir huzur duygusu vermenizi istiyor. Seninle hiçbir zaman garip bir dönem yaşamadı çünkü auran/vibe'ın o kadar soğuktu ki... seninle herhangi bir normal insanın yapacağı gibi konuştu. Mitsuya bunun bir sahtekarlık olduğunu düşündü ama sonra Hakkai, Mitsuya'yı kızdırma düşüncesiyle küçük bir nöbet geçirmeye başladı.
✨Yuzuha, Emma ve Hina hayran kulübünüzün liderleri (çoğu toman üyesi lol). Seni çok seviyorlar ve gelecekteki çocukları konusunda sana güvenecekler. Onların gözünde, genel olarak bir ebeveyn veya veli olarak mükemmel bir rol modelisiniz ve bu konuda ne söylerseniz söyleyin, onların fikirleri değişmeyecek.
✨Takemichi Chifuyu'nun senin gibi güvenilir birinin onunla ilgilenmesine minnettar ve o yokken seni her gördüğünde toman ve arkadaşlarıyla ilgilendiğin için sana teşekkür ediyor. onlar için. Chifuyu onları çok önemsediği için hepsinin temelde sizin küçük kardeşleriniz olduğunu söylüyorsunuz ve Takemichi o gün neredeyse ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.