-Haitani kardeşler ile çıkmak.
Sevginizi ve ilginizi paylaşmaktan çekinmezler, tam tersine, gerçekten keyif alırlar, bu şekilde, hiçbiriniz yalnız hissetmezsiniz, çünkü üçünüz neredeyse her zaman birliktesiniz ve aynı anları paylaşıyorsunuz.
Rindou en sevecen olur, sana her zaman şefkat gösterir, Ran ise biraz utangaç olduğu için Rindou'nun yanında sana bu kadar şefkatli davranmaktan kaçınır.
Size her zaman hediyeler verirler ve sizi memnun etmek, en sevdiğiniz yerlere götürmek, en sevdiğiniz yemekleri yapmak ve sizi herkesten daha iyi tanımak için ellerinden geleni yaparlar, sağlığınızı gerçekten çok önemserler ve seninle ilgilenmek ve sahip olabileceğin en iyi erkek arkadaş olmak için her şeyi yaparlar.
Rindou'nun sizi şehirdeki en iyi partilere götürme alışkanlığı vardır, burada en iyi müzik çalınır ve en iyi içecekler sunulur, evde kalmayı tercih eden Ran'ın aksine. Tercihen sizinle uyumayı veya bir şeyler izlemeyi tercih eder, o da sizi az insanla daha özel yerlere götürmeyi tercih eder.
Alışveriş merkezleri, yıldızlı restoranlar, tasarım mağazaları, parklar gibi çoğu yere birlikte gidersiniz. Üçünüz hep el ele gidersiniz ya da ikisini kolunuzda tutarsınız, gerçekten her zaman varlığınızdan çok mutlu olurlar ve her zaman sizi ne kadar sevdiklerini ve ikisi için ne kadar önemli olduğunuzu söylerler.
Birbirlerini kıskanmazlar ama diğer insanları aşırı derecede kıskanırlar ama bunu göstermekten kaçınırlar çünkü kıskanmalarına rağmen size ve sadakatinize güvenirler.
Ran, Rindou'nun üstüne yattığınızda veya Rindou'nun kucağındayken sizi öpmeyi sever, Rindou sizi rastgele zamanlarda öpmeyi sever, her zaman bol bol öpücük verir ve yüzünüzü nazikçe sıkar.
Hep birlikte yatıyorsunuz ve onların ortasındasınız. Ran, küçük kardeşinin önünde sizinle hiçbir şey yapmamak için her zaman "geri durur", buna rağmen, gece boyunca neredeyse her zaman kalçalarınızı onunkine hafifçe bastırır. Kelimenin tam anlamıyla onu ne kadar tahrik ettiğinizi göstermek için, ancak seni tek paylaşmadıkları an yatak. Çünkü bunun çok fazla olduğuna ve ikisiyle aynı anda bir şeyler yapmaya dayanamayacağına ve seni incitmekten biraz korkacaklarına inanıyorlar, ama onlara bunun için yalvarırsan, isteğine direnmezler ve sonunda yaparlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.