Natsu headcanon

798 18 10
                                    

-Bir ejder avcısı ile sevgili olmak.

🔥Aman tanrım çok heyecan verici bir ilişki.

🔥Ani kararlar.

🔥Neredeyse hiçbir şey planlanmaz, sizler her şeyi doğaçlama yaparsınız.

🔥Her zaman gece geç saatlere kadar atıştırma zamanı

🔥Her zaman senin için yeni bir şeyle ortaya çıkacakmış gibi hissediyorum.

Vitrinde gördüğü bir bileklik, loncaya giderken gördüğü küçük bir çiçek, fazladan bir hamburger vs.

🔥Sadece ona seni hatırlatan şeyleri veya senin seveceğini bildiği şeyleri görüyor ve otomatik olarak beyni "onun için bunu almam gerekiyor" diyor.

🔥Temel olarak sizin için bir şeyler biriktirir

🔥O çok alıngan. ÇOK FAZLA ALINGAN.

🔥Her zaman bir şekilde sana dokunur. Teması sever.

🔥Genelde bu, omzunuza veya belinize dolanan bir koldur, birlikte oturduğunuzda sizi yanına çeker. Bacaklarını kucağına çeker ve orada asılı kalmalarına izin verirdi.

🔥Siz yalnız olduğunuzda, gerçekten enerji doludur, bu yüzden sizinle yatmayı tercih eder, ancak yorulana kadar sizi tutmaz. Bu yüzden, çoğu zaman, onunla birlikte üzerine uzanarak, ayağa kalkması ve muazzam miktardaki enerjisini dışarı atması veya ihtiyaç duyduğunda geri düşmesi için ona kolay erişim sağlarsınız.

🔥Yorulduktan sonra, sakinleşecek ve sizi kendi tarafına çekecek ya da kucaklayacak.

🔥Diğer zamanlarda, kucaklaşmaya zaman olmadığında, dizi sizinkine değecek, serçe parmaklar birbirine değecek ve omuzlar birbirine bastırılarak oturmak daha incelikli olacaktır. İnce sevgi belirtileri.

🔥O ÇOK sahiplenici, ama çocuksu kişiliğinden dolayı görünmüyor

🔥Eğer daha önce görmediği bir şey görseydi kesinlikle bileğini tutar ve öylece çekip giderdi. Çok kıskanç

🔥Ya da sadece seni omzunun üzerine atardı. Sırtına vurmayı denemeyin bile, bu size bir fayda sağlamaz. Zar zor hissedecek

🔥Çok somurtkan bir çocuk

🔥Bir şey yapman gerektiğinde somurtuyor ve onun gelmesine izin verilmiyor.

"Kız arkadaşını mı özlüyorsun yanmış beyin?"

"Elbette, donmuş göt. Ama sendede olmadığına göre konuşacak kişi sensin."

"Dikkat et, moron."

🔥Gray ile kavgalarını durdurabilecek kişi sensin. Bu konuda Erza seni sürekli tebrik eder çünkü onun omuzlarındaki yükü alıyorsun.

🔥Sizi havaya kaldıran ve etrafınızda döndüren kucaklamalar, güçlü kolları tam belinizin etrafında.

🔥Kendi izini bırakmayı çok seviyor. Sık sık canı sıkıldığında ısırır ama acımayacak bir şekilde. Bu onun için bir oyun

🔥Temelde yürüyen bir radyatör olduğu için hasta olduğunuzda yanınızda olmakta ısrar ediyor.

🔥Onu duygusaldan çok sezgisel olarak görüyorum, sanki duygularınızla çok uyumlu ve üzgün mü yoksa keyifsiz mi olduğunuzu çok çabuk anlıyormuş gibi.

🔥Ve sonra kelimenin tam anlamıyla sizi her zamanki halinize döndürmek için yapabileceği HER ŞEYİ ve HER ŞEYİ yapmasını izleyin.

🔥Sadakati sınır tanımıyor.

🔥Tanrım onu o kadar çok seviyorum ki bu acıtıyor.

🔥Ne olursa olsun bir tartışmada seni destekleyecek.Neler olduğu hakkında hiçbir fikri olmasa bile.

🔥"Evet, benim s/a'ma ne söylediğine dikkat etsen iyi olur!"

"Lanet olsun bebeğim, onlara ne olduğunu söyle."

"Ses tonunu beğenmedim ufaklık. Bu benim s/ a'm, seninle konuşuyor şuan biliyor musun!?"

🔥Senin adına bir kavgaya girmeye çalışacak. Haksızlığa uğramandan nefret ediyor. Bırak ve onun senin için halletmesine izin ver. O inatçı bir erkek. Hayatının merkezinde sen varsın. Senin için kavga etmeye hazır. Onu sakinleştir ve geriye çek.

🔥Durup peşinize düşerse, kesinlikle sizinle kavga etme gibi talihsiz bir şansa sahip olan serseriyi bulmak için dışarı çıkacağını bilin.

🔥" Diğer insanların seni ağlatmasını yasakladım. Hiç hoş bir manzara değil"

🔥Yıldızları görene kadar onları yere vuracak ve pataklayacak.

🔥Sana hayatı pahasına güveniyor.

🔥Bazen seni abartıyor

🔥Seninle antrenmana gitmek istiyor ama yetişemeyeceğini fark etmeden senin etrafında turlar atıyor

🔥Daha sonra ısınmış elleriyle size masaj yapacaktır.

🔥Sadece ara sıra havanın çok ısınmasına izin vermemesini hatırlat.

🔥Her şeyiyle çok tatlı çocuk. 10/10, ateş ejderhası çocukla çıkmayı tavsiye ediyorum.

 10/10, ateş ejderhası çocukla çıkmayı tavsiye ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin