Tokyo revengers

1.2K 39 2
                                    

-Sano'ların küçük kardeşi olmak.

Shinichiro

▫️En büyük erkek kardeş Shinichiro ile başlayalım.Üzgünüm, üzgünüm Emma ve Mikey ama sen Shinichiro'nun favorisisin. Aranızda dikkate değer bir yaş farkı vardı ve kötü bir aileden geldiğinizi görünce size küçük prensesi gibi davrandı; seni özüne kadar şımarttı!

▫️Seni her yere taşır. Oyun günlerinde sizi dışarı çıkardığında, siz ona sizi yere indirmesini söylemediğiniz sürece kesinlikle ayaklarınızı yere değdirmez.

▫️Yüzün her zaman burnunu onun boynuna dayamış ve 10 seferden 9'unda o seni taşırken uyuya kalırsın ve o sadece ":((("

▫️Seni uyandırmaya yüreği yok çünkü sen onun bebeğisin.

Sıradan bir cumartesi öğleden sonraydı. Shinichiro bir kez daha seni dondurma yemeye ve biraz kardeşlik zamanı geçirmeye söz vermişti. seni sırtında taşıyor, yüzünde cıvıl cıvıl bir gülümsemeyle dükkânların yanından geçiyor, ağzından çıkanların çoğunu anlamadığın için senin küçük zihnin için oldukça tutarsız olan rastgele saçmalıklar hakkında sana saçma sapan şeyler söylüyordu.

Çete faaliyetleri hakkında ağzından çıkan onca zırvalık seni uykulu bıraktı, ağabeyinin ceketini sımsıkı tutarken kafanı kaldırdın ve bitti. Göz kapaklarınız birdenbire bir ton ağırlıktaymış gibi hissetti.

"Ve sonra tahmin et ne oldu? Adam gerçekten de Baji'nin suratına yumruk atacak cesareti göstermiş!! Baji!! Baji-san'ı gördün mü?? Adam kafayı bulmuş olmalı ya da çok-"

Senin boyun girintisine bir şeyler mırıldandığını duyunca adımları durdu. sana bakmak için dönme zahmetine girmedi; sadece tatlı bir şekilde gülümsedi ve rotasını değiştirmek için döndü.

"Tamam tamam hadi eve gidelim uykucu. gerçekten mikey gibisin değil mi?"

▫️Gece 2'de motosiklet sürmek sizin için normdur. Evet, kabus görüyorsanız ve biraz temiz hava almak için acil bir kaçışa ihtiyacınız varsa, her iki uyku programınızı da sabote etmeye fazlasıyla isteklidir. Ahenkli gece kaçışlarınız sırasında çok fazla söz söylenmez veya söylenmemelidir. Shin'in motosikletinde çalışan motorların sesleri size fazlasıyla huzur veriyor.

▫️DEDİKODU! bu adam dedikoduya bayılıyor! Emma'nın seninle oturup korkunç ve acımasız sınıf arkadaşların hakkında onların arkasından konuşmasını beklerdin ama hayır! Gerçekte, muhtemelen Shinichiro'dur. O da bu konuda çok dramatik, o çayı seviyor.Muhtemelen ironik olmayan bir şekilde "Dökül kardeşim" diyor.

9 yaşındaki kendi kendine gevezeliklerini motosikletleriyle uğraşırken dinleyecek, kulağını dışarıda tutacak ve her seferinde yorum yapmak veya nefesini kesmek için uğrayacak.

Her zaman olduğu gibi, en büyük kardeş Shinichiro yerde yatmış, başka bir motosikletle uğraşıyordu.Ona göre yeni bulunan bir model, ancak sizin 9 yaşındaki bakış açınızdan, geri kalanının bir kopyası gibi görünüyordu.

Onun otomobillere olan düşkünlüğünü asla anlamadın. Her iki durumda da, hobisinin şikayetlerinizi dinlemekten alıkoymasına asla izin vermedi.

"Ve sonra tahmin et ne oldu? Yamada'yı peruğunu çalmakla suçladı! ama sonra Bayan Karen'ın ona gerçekten el koyduğu ortaya çıktı!! Yani yalan söylüyordu!!"

"Söyleyecek laf yok!"

"EVET"

▫️Shinichiro'nun oldukça katı olduğu konulardan biri de diyetinizdir. Tamam, her cumartesi seni dondurma yemeye götürüyor ama olay bundan ibaret.

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin