-Depresyonda olduğunu fark ederse.
Rin Matsuoka
🔸Rin senin neler yaşadığını tam olarak bilmese de bir süre mutlu olamamanın acısını biliyor.Ve yalnız olmak her şeyi daha da kötüleştiriyor
🔸Bu yüzden bu adamın hiçbir yere gitmeyeceğini garanti edeceğim.
🔸Biraz daha az yerseniz, biraz daha az uyursanız, gülümsemeleriniz gergin ve zorlayıcıysa, en ufak şeyleri bile algılayabilir.
🔸Hayatınızı biraz daha kolaylaştırmak için tüm küçük şeyleri sizin için yapıyor.
🔸Şefkatli olmak ve ağlayacağın omuz olmak.
🔸Seni böyle görünce, gözyaşlarını tutarken sana sarılıyor ama senin için güçlü bir destek duvarı olması gerektiğini biliyor.
🔸Ama seninle o ağlama seanslarına sahip olacak, belki bir şekilde, hepsini sisteminden çıkaracak.
🔸Gerekirse, ekstra romantik, ekstra sevecen, ekstra sevimsiz olacak, eğer bu seni daha mutlu edecekse.
🔸Tüm zamanınızı önemsiyor ve destekliyor, aynı zamanda gerçekçi ve ruh halinize açık.
🔸Rin seni sevdiğini her zaman belli eder.
Asahi
🔸Durumunuzla ilgili çok gerçekçi.Eğer sorun benlik saygısıysa, sizin güven kaynağınız olmak isteyecektir.
🔸Sana ne kadar güzel olduğunu ve ne kadar önemli olduğunu söyler.
🔸Ne kadar harika ve yeteneklisin, elinden geldiğince onu canlandırıyorsun ve o bunu kastediyor. Hepsi gerçek.
🔸Açıkça paylaşmadığınız bir şey olsa bile Asahi anlayışlıdır ama sizi hiçbir şekilde yalnız bırakmaya da niyeti yoktur.
🔸%100 senin yanında kalıyor
🔸Seni güldürmek, hatta biraz olsun gülümsetmek için aptalca şeyler yapacak ya da kendini aptal durumuna düşürecek.
🔸İşe yaradığını görürse, üstesinden geldiğini ve sana kendi yöntemiyle yardım ettiğini anlayacaktır.
🔸Araştırmasını yapıyor, işaretler arıyor, durumunuzu mümkün olan en nazik ve sevgi dolu şekilde ele aldığından emin olmak için elinden gelen her şeyi yapıyor.
🔸 Destek sisteminiz.
Makoto Tachibana
🔸Makoto sana çok iyi bakacak
🔸Seni böyle görmek ona ne kadar acı verse de sana ışık ve teselli olmak için elinden geleni yapacaktır.
🔸Yaşadıklarını paylaşmasan bile, Makoto'nun yanında olacağını bil yeter. Hep.
🔸Yeterince uyumanızı, yeterince yemenizi ve durumunuzla başa çıkmanın sağlıklı yollarını bulmanızı sağlar.
🔸Sessizce sadece seni tutuyorum, ihtiyacın olduğu sürece
🔸Senin yanından asla ayrılmayacağını bilmeni istiyor.
🔸Makoto'nun tüm amacı sevildiğini hissettirmek
🔸Ayrıca ısrarcı olmaması gerektiğini de anlıyor, ancak o çok sevdiği gülümsemeyi yüzünüze geri getirmek için elinden gelen her şeyi yaparak yollar bulacaktır.
🔸Makoto senin için her zaman orada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.