-Erkek arkadaşının son zamanlarda mutsuz olduğunu fark edince onu nasıl rahatlatırsın?
⋆ ˚。⋆୨୧˚ Kageyama ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Birkaç gün önce, erkek arkadaşının biraz üzgün olduğunu fark etmeye başladın, voleybol antrenmanına giderken veya eve dönerken eskisi kadar heyecanlı görünmeyi bıraktı.
"Her şey yolunda mı tatlım?" O akşam elini sırtına koyarak söyledin. Aniden bulaşıkları yıkamayı bırakmış ve görüşünü beyaz duvara sabitlemişti, bu yüzden bu hareketi için endişeleniyordunuz.
"Tobi?" Cevap vermeyince sordun. Birdenbire artık kırmızı ve şiş gözlerinden yaşlar akmaya başladı ve bu seni daha da endişelendirdi.
Hıçkırıklar arasında "Sadece zor oldu" diye açıklamaya başladı, "takım zor bir dönemden geçiyor ve görünüşe göre daha iyi bir şey yapamıyoruz. Deniyorum ve tekrar deniyorum ama başarısız oluyorum ve benim tutumum takım için iyi değil, bensiz daha iyi olacaklarını düşünüyorum".
"Tatlım sen zaten yeterlisin ve ekibinin zor bir süreçten geçmesi senin suçun değil" demeye başladın kollarını onun beline dolarken, "Sana seni bu kadar düşündüren ne oldu anlamıyorum. ama sana bunun doğru olmadığına dair söz verebilirim. sen şimdiye kadar tanıştığım en çalışkan insansın ve işlerin istediğin gibi gitmemesinin kimsenin suçu olmadığını sana şimdiden söyleyebilirim ve sadece zamana bırakmalısın git ve bir daha böyle hissedersen bana söylemekten çekinme"
"Teşekkür ederim y/n"
"Seni çok seviyorum, şimdi senin için bunu yıkamama izin ver."
⋆ ˚。⋆୨୧˚ Oikawa ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Erkek arkadaşınızın eve gelmesini beklerken kanepede uyuyakalmıştın, ancak sabah saat birde kapının açıldığını ve içeri terli ve üzgün bir figürün girdiğini duydunuz. Ani gürültüyle gözleriniz açıldı ve onun ayakkabılarını çıkarıp çantasını yere fırlattığını duyunca hemen ayağa kalktınız, o sırada bir terslik olduğunu zaten anlamıştınız. Kapıya gittiğinizde sizi Oikawa üzgün bir figürlekarşıladı.
"E/n özür dilerim, ben-" özür dilemeye başladı ama sözünü bitiremeden sen kollarını ona doladın ve onu kanepeye götürdün.
"Biliyorum sevgilim, biliyorum" diye cevap verdin, başını göğsüne bastırıp parmaklarını buklelerinin arasından geçirerek tüm hüsranını kendi üzerinden atmasına izin verdin.
Seninle konuşmuştu. Bundan daha önce bahsetmişti, bu yüzden tüm bunların neyle ilgili olduğunu zaten biliyordun. Birkaç hafta önce size en büyük korkularından birini anlatmıştı: herkesin beklentilerini karşılayamamaktan korkuyordu. Ve onu tanıyarak, nedenini zaten biliyordun. Hayatı boyunca ona yaptığı işte iyi olduğunu söylediler, bu yüzden insanların onun hakkında böyle düşünmeye devam etmesini umarak daha iyi olmaya çalışmaya devam ediyor.
Tanrı bilir kaç dakika orada öylece durup onun sakinleşip yatağa gitmesini bekledin, ona sarıldın ki ne olursa olsun senin onu seveceğini ve diğerlerinin de seveceğini bilsin ve anlasın.
⋆ ˚。⋆୨୧˚ Kenma ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Onu son gördüğünüzden bu yana neredeyse iki hafta geçti. Yumuşak saçlarını ve bulduğu yeni bir oyunu size anlattığında gözlerinin nasıl daha parlak hale geldiğini özlediniz. Ve bir şeylerin doğru olmadığını biliyordun ve onun sana gelmesini beklemekten yorulmuştun, bu yüzden Kuroo'ya mesaj attıktan sonra onu ziyaret etmeye ve neyin yanlış olduğunu görmeye karar verdin.
...Tık tık tık...
Kenma kapıyı açtı. Bol giysiler giymişti ve günlerdir duş almamış gibi görünüyordu. Yüzünde endişeli bir ifadeyle diğer tarafta durduğunu görünce gözleri daha da büyüdü. "Y/n" şaşkınlıktan senin adını söyledi, senin asla gelmeyeceğine kendini inandırmıştı.
"Tatlım, iyi misin?" Dağınık evin içine girip kapıyı arkandan kapatırken ve yorgun erkek arkadaşını yatağına götürürken sordun. Üzerine oturdun ve sana cevap vermesini bekledin. Ancak daha bir dakika bile geçmemişti ki kırmızımsı yanaklarından aşağı sıcak gözyaşları düşmeye başladı. Sersemlemiş halde, yüzünü avuçladın ve meleksi yüzünü kaplayan suyu kurutmaya başladın.
"Anlatmak ister misin?" diye sordun, sana açılmaya hazır olup olmadığından emin değildin.
"Nasıl yapacağımı bilmiyorum" diye yanıtladı. Yalnızdı, kendini yalnız hissediyordu ama insanların ondan hoşlanmadığını düşündüğü için olmayı bırakmak istemiyordu, insanların onu sadece yargıladığını düşünüyordu, hatta arkadaşının ondan bıktığını bile düşünüyordu.Bu yüzden, bu kötü duygular için savaşmak yerine, kimsenin umursamayacağını düşünerek, kendisini bu dört duvar arasında izole ederek insanları kendisinden uzaklaştırmaya başladı. Hepinizin endişeli olduğu ortaya çıktı.
Nasıl açıklayacağını bilmiyordu ama sen zaten biliyordun çünkü onu seviyorsun, tanıyorsun ve ona değer veriyorsun. Tek kelime etmeden onun hissettiği her şeyi bilip anlayabilirdin ve bunun düzeltilmesi zor bir şey olduğunu biliyordun ama aynı zamanda her zaman onunla olacağını da biliyordun.
"Hepimiz seni özledik ve seviyoruz. Bunların hepsini düşünmene gerek yok sevgilim" diyerek onu rahatlattın ve o her şeyi açığa vurana kadar onu kendine yakın tuttun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.