-Su fobisi olan kız arkadaşına nasıl yardımcı olurlardı?
Haruka Nanase
Haru.. O bile bunun nasıl çalıştığını bilmiyor gerçekten "Sadece suyu kabul et~" der ve elinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışır. O suyun içinde olmak için doğmuş bir adam. Sana korkulacak hicbirsey olmadığını gösterecek. Su onun güvenli bölgesi. Ne olursa olsun korkunu yenmene yardımcı olacak
Makoto Tachibana
O durumunuzu çok iyi anlıyor, onda da benzer bir şey var ama sadece okyanusta yüzerken. Sizi yavaş yavaş suyla rahat ettirmenin yollarını bulacaktır. Bu konuda size yardımcı olabilecek biri varsa o da Makoto'dur. Tabii ki asla zorlamaz, sadece siz rahatsanız yardım etmeye çalışır. Bebek adımları⭐
Nagisa Hazuki
Nagisa da yardım etmenin birçok yolunu bulacaktır. O aynı zamanda senin küçük koruman. Ne zaman bir su kaynağına yaklaşsan, "MERAK ETMEYİN, SENİ KORUYACAĞIM Y/N-CHANNNN" diyecek. Asla yanından ayrılmaz. O çok sevimli bir erkek arkadaş.
Rei Ryugazaki
Rei kapsamlı bir araştırma yapıyor. Kitaplar, makaleler, çevrimiçi şeyler, kişisel deneyimler, HER ŞEYİ okuyacaktır. Ayrıca size yardımcı olacak bir fikir listesi de var. Bunların yarısı oldukça şüpheli yollar. Ama o gerçekten iyi niyetli, sadece suyun ne kadar güzel olabileceğini fark etmeni istiyor~
Rin Matsuoka
Rin sırf o yapıyor diye sizide zorlamaz veya yüzmeyi sevmeye zorlamaz. Aslında, bir su kütlesinin yakınında bile rahat değilseniz, antrenmanlarda ve hatta yarışmalarda onu ziyaret etmek zorunda hissetmeniz gerekmediği konusunda ısrar edecektir. Ama denemeye istekliysen, suda rahat etmene yardımcı olmak için bebek adımlarını da atacaktır. Şişirilebilir bir çocuk havuzu ve bazı şişme botlarla başlayarak. Korkma, o varken sana hicbirsey olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Novela JuvenilHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.