-Mitsuya'nın ablası olmak
❄️Muhtemelen hayatları boyunca cennetten gelen üç baş meleği bilmek. Kelimenin tam anlamıyla,Luna ve Mana zamanın %95'inde iyi huyludur, Takashi kelimenin tam anlamıyla en iyi "husband material"dır. Bu da onun tüm tokyo intikamcıları arasında en az sorunlu kardeş olmasına eşittir.
❄️Takasshi işten eve geç geldiğinizde ev işlerinden payınıza düşeni alıyor ve hatta eve giderken üzerinizden atlanmanızdan korktuğu için sizi alıyor. o sırada Luna ve Mana ile ilgileniyorsa, Hakkai'den sizi almasını isteyecektir.
❄️Hakkai'den bahsetmişken, muhtemelen etrafta normal nefes alabildiği Yuzuha'sı olmayan tek dişi sensin. her zaman böyle değildi ve ona düzgün bir merhaba dedirtmeniz bile dört ayınızı aldı. Yuzuha şaşırmıştı çünkü ona göre "kartlarını doğru oynarsan beş milyar yıl veya daha fazla zaman alıyor."
❄️Tanrı vergisi yemek pişirme becerilerinle kalbini midesinden vurdun (burada japon gordon ramsay gibi konuşuyorum), ama o takoyaki'nin Taiju'nun Yuzuha'yı tokatladığından daha sert tokatladığını düşünüyor (bu bir iltifat lütfen kabul et).
❄️Luna ve Mana yemek pişirmenizi SEVİYOR. bazen Takashi, Luna ve Mana, pişirdiğinde tadına bile sahip olamayacakları yiyecekleri başkaları yediklerinde biraz ihanete uğramış hisseder, ancak kendisi yediğinde bu duygu kaybolur. ve arkadaşları, "Y/N'in yemek pişirmesi tanrının ötesinde, Taiju. Yemin ederim bir çeşit ilaç ya da normal olmayan bir şey koyuyor." noel zamanından sonra Taiju ile telefonda yaptığı bir konuşma.
❄️Şimdi Takasshi'nin kız kardeşi olduğunuzda, Hakkai ile tanışmanız ve sonunda toman'ın tüm kaptanları ve kaptan yardımcılarıyla tanışmanız kaçınılmazdır çünkü Takashi aralarında en güvenilir olanıdır (baji'ye öğretmenlik yapan çocuk ve baji A+ morondur).
❄️Birden fazla kez, sanki restorandaymış gibi yemek istediler ve üç kardeşin de senin yanında nefes almalarına izin verdikleri için onları azarlamak zorunda kaldılar (evet, onlar onların arkadaşları ama seni ÇOK DAHA FAZLA seviyorlar.)
❄️Mikey senin biraz iş bitirici dorayaki yaptığını düşünüyor ve ne zaman gelse onun saçma sapan şekerleme talepleriyle uğraştığın için sana büyük saygı duyuyor.
❄️Draken, istikrarlı bir okul ve iş hayatına sahipken üç kardeşinize de bu kadar iyi bakmanıza çok şaşırıyor ve büyüdüğünde sizin gibi bir baba olmayı diliyor.(uwu)
❄️Baji seni o kadar çok takdir ediyor ki ona okulda yardım ettin (bir azizin sabrıyla) ve daha basit bir öğretim yöntemi bulduğun için dersleri geçiyor.
insanlarla kavga etmeye ve bir şekilde işe yarayan bir şeyi dövmeye dayalı sorular soruyorsun ????? nasıl olduğundan emin değilim ama en azından yardımcı oluyor.
❄️Chifuyu senin Baji ile uğraşmanı izliyor ve bir şekilde okulda öğrendiğinden daha fazlasını öğreniyor (aslında o dersleri geçmek zorunda olduğu için dikkatini veriyor) ve senden öğrendiği şeyler bir sınavda ortaya çıktığında, Tanrı'ya orada olduğun için şükrediyor. Onun hayatında olduğun için.
❄️Kazutora, Baji'ye başarılı bir şekilde özel ders verdiğini söylediğinde senin bir deli ve koca bir yalancı olduğunu düşünüyor, ama sonra bir seans için orada ve birdenbire onun en sevdiği öğretmeni oldun, öğretmen bile değil, lise öğrencisi.
❄️Hakkai (daha önce ima edildiği gibi) ünlülerden sana aşık ve ona ve yuzuha'ya normal bir kardeşlik deneyimi yaşattığın için minnettar.
❄️not; kavga sırasında kardeşi tarafından kıçına dayak yeme ihtimaline karşı oradaydın, sonra Taiju'nun Hakkai'nin kıçını dövdüğünü gördün ve sözlü dayağa dayanmak için tüm aklını kullanman gerekti (hastanede bilinci yerine geldiğinde sen yapmadın) bu adamı azarlamaktan geri durmayın ve hatta onu tokatlayacak kadar ileri gittin (adamım hiçbir şey söyleyemedi, gerçekleri filizlendiriyordunuz).
❄️Emma ve Hina (hemen küçük kardeş olduklarını iddia ettiğiniz iki kız) sizi erkek arkadaşları kadar, hatta daha fazla seviyorlar. Bazen kızlar sana sarılırken ya da genel olarak sırf onlara inat olsun diye sana tutunurken, sen Takemitchy ve Draken' e kendini beğenmiş bir gülümseme gönderirsin. (takashi bunu komik bulur)
❄️Bu arada, kıçından saçmalık çıkardığı ve işi onun yerine başkalarına yaptırdığı için Kisaki'nin kıçından hala nefret ediyorsun. "İyi şeyler sadece onun için çalışanlara gelir, seni piç kurusu," dedin ve o neredeyse Tanrı'nın yargısıyla falan yüzleşecekmiş gibi hissetti (namı diğer az daha altının altına işedi).
❄️Hanma, hakkında karışık görüşlere sahip olduğunuz biri. bir yandan, bazı tümen üyeleri kadar aktif olarak şiddet yanlısı değil, ancak diğer yandan, tamamen güvenilemeyecek kadar vahşi bir kart.
❄️Bir keresinde onunla market alışverişi yaparken karşılaştınız ve acımasızca dövüldü ve tamamen bitkinlikten karşı koyamadı. takashi o gün daha sonra eve geldi ve azrailin küçük kız kardeşlerinin yemeğini yemeye zorlandığını gördü çünkü "o kadar sıska ki rüzgar onu uçuracak!"
❄️Genel olarak, kardeşlerin ve arkadaşları seni kesinlikle seviyor! onlar için sen, onları kutsamak ve onlara huzur duygusu vermek için gönderilmiş cennetten bir parçasın. (kisaki dahil değildir)
(çokta fifi.annesi sevsin kisakiyi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.