-Aşk itirafı yaparsın.
♦️Manjiro Sano
O sırada kafası çok karışacaktı çünkü bunu senden duymayı beklemiyordu ama konuşmana karşılık veriyor, sana sımsıkı ve uzunca sarılıyor. Şaşırmış olsa da yinede gülüyor ve seni sevdiğini söylüyor.
♦️Ken Ryuguji
Şaşırır ama sonra gülümser ve zaten bildiğini ama ona olan hislerini itiraf etme cesaretini göstermeni beklediğini söyler.
♦️ Takemichi Hanagaki
Tamamen kafası karışmış ve aynı zamanda çok mutlu, size sarılır ve duygularına karşılık verdiğinize inanmak için uzun süre beklediği için duygudan ağlamaya başlar. Kendisinin de sizi sevdiğini ve sizi korumak ve çok mutlu etmek için her şeyi yapacağını söylüyor.
♦️ Mitsuya Takashi
Aynı anda hem mutlu olur hem de şaşırır ama sana sarılır, sonra yanağına küçük bir öpücük kondurur ve kendisinin de seni sevdiğini ve senin gibi, senin kadar inanılmaz biri tarafından sevilme ayrıcalığına sahip olmanın kendisini çok tatmin ettiğini söylerdi.♦️Chifuyu Matsuno
Tansiyonu düşer ve mutluluktan neredeyse bayılırdı. Bunu senden duyunca çok etkilenir ve kendisinin de seni sevdiğini ve sonsuza kadar yanında kalmak istediğini söyler, sana sarılır ve sevincini göstermek için seni öpücüklerle doldurur.
♦️ Kazutora Hanemiya
Şu an güvensiz olur çünkü gerçekten ciddi olup olmadığınızdan şüphe duyar ama buna rağmen o da sizi sever ve sözlerinize güvenmeye çalışır bu yüzden çok mutlu olur ve size sarılır sonra elinizi tutar ve seni sevdiğini söyler.
♦️Sanzu Haruchiyo
Birkaç dakika seni görmezden gelirdi ama sonra seni kırık bir kalple bıraktığı için üzülür ve yanına gelir, sana arkandan sarılır ve senden hoşlandığını söylerdi, duygularını göstermek,bu onun için biraz karmaşık. Ama o bunu kendi "yoluyla" gösteriyor.
♦️Rindou Haitani
Son derece mutlu olur, sana sarılır ve seni sevdiğini ve her zaman yanında olmanı istediğini söyler. Duygularına karşılık verdiğin için gerçekten heyecanlanır.Rindou duygularını bu kadar kolay gösteren bir adam değil, ama bu sefer sana ne kadar aşık olduğunu gözlerinde görebilirsin.
♦️Ran Haitani
Birkaç dakika inanamayarak sana bakardı ama sonra seni öper ve kendisinin de seni sevdiğini ve ne olursa olsun seni her zaman seveceğini söylerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Novela JuvenilHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.