-Izana ve Kakucho ile çıkmak
Mümkün olan her yere sizinle birlikte yürürler, çoğu zaman birlikte olursunuz ve her zaman birlikte çok eğlenirsiniz. Kakucho en sevecen, her zaman romantik ve endişeli bir erkek arkadaş olmaya çalışıyor, sana ve Izana'ya çok iyi bakıyor (Birbirleriyle ilgili değiller, sadece en iyi arkadaş olarak kalıyorlar).
Her hafta, bazen her gün sana çiçek ve hediyeler getirirdi. Ayrıca, sizi mümkün olduğunca memnun etmek için sık sık tatlılar veya en sevdiğiniz yiyecekleri getirir.
İzana en azından bazen şefkatli olmaya çalışır, tabii kendince, çoğu zaman sevgisini göstermekte zorlanır ama o her zaman sizi canıymışsınız gibi önemser ve korur.
Size her zaman ne kadar önemli olduğunuzu ve sizi ne kadar sevdiklerini söylerler, sizi dünyanın en mutlu insanı gibi hissettirirler, ikisi de gerçekten size neşe getirmeye kararlıdır, size sürekli iltifatlar ve ikramlar yağdırırlar.
Kakucho gerçekten evde kalmayı tercih ediyor ama Izana hep birlikte gitmeniz için sık sık ani geziler icat ediyor.
Birbirlerini kıskanmazlar ama Izana aşırı derecede kıskançtır ve bu kıskançlık aranızda sık sık bazı tartışmalara neden olurken Kakucho bu duyguya ve biraz güvensizliğe sahip olmasına rağmen size tamamen güvenir ve bu güvene asla ihanet etmeyeceğinizi bilir. bu ilişkinizde birikir.
Özel anlarda aslında sizi aynı anda "paylaşmayı" tercih ederler, ikiniz de birbirinizi izleme fikrinden içtenlikle keyif alırsınız, özellikle İzana. Kakucho, sizi incitmekten biraz korkuyor, Izana'nın aksine, daha şiddetli eylemleri gerçekten seviyor, yani temelde ikisi arasında büyük bir denge var ve siz de bu gerçeği seviyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Novela JuvenilHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.