-Nasıl yandere olurlardı?
Smiley
🔶Size her daim gülümsüyor. Kızgın, mutlu veya üzgün olduğunu anlayamıyorsunuz.
🔶Kardeşi yardımıyla sizi kaçırdı ve kendine geldiğinizde bunu sizi çok sevdiği için yaptığını söyledi.
🔶Şiddetten yana değil ama çok kızdırırsanız kolunuzu hareket ettiremeyecek kadar yumruk yemeye hazır olun. Bunu yaparken bile gülümser.
🔶Tek gülümsemediği zamanlar kaçırılmadan önce sizi biriyle flörtleşirken gördüğü günlerdi.
🔶Üzgün olduğunu gördüğünde neşelendirmek için elinden geleni yapar. Ağladığın zamanlardan nefret ediyor.
🔶Size istediğini yaptırabilir ama siz de ona yaptırabilirsiniz. Manipüle edilebilecek biri.
Ama bunun sınırını aşmayın yoksa anlar...kızgın zamanlarını görmek istemezsiniz.
🔶Size olan sevgisini her daim sözcükleriyle belli eder, sana lakaplar takar.
🔶Gülümsemek zorundasın.
Rızan olmadan dokunmak istemez, kendi ellerinle ona gelmeni istiyor.🔶Sabırlı biri değil.
Angry
☁️Koca bir bebek.
☁️Kızgınlığını size nadiren belli eder, üzülmenizi istemiyor.
☁️Sizi kaçırma ihtimali çok yüksek ki kaçırır da.
☁️Bol ilgi istiyor, size karşılığını veriyor.
☁️Sizi heryerde haklı olsanız da olmasanız da savunur.
☁️Çift gibi durmanız için sizin de saçlarınızı maviye boyadı.
☁️Kıskançlıkta boyut atlamış biri, sizi kimseyle paylaşmak istemiyor. Kardeşi Smiley'den bile kıskanır.
☁️Bunun için evden kafanızı çıkarmanızı bile istemez. Yaparsanız sonuçlarına katlanırsınız.
☁️Size her ne kadar sevse de sinirlendiğinde başka birine dönüşüyor. Sizi günlerdir bir odada aç bırakabilir, çıkardığında da hiçbirşey olmamış gibi davranıp sevmenizi bekler.
☁️Onu ağlama raddesine getirmemelisiniz.
☁️Sözlü taciz ve hakarette bulunmaz ama geceleri fazla temaslı uyumayı seviyor.
Ran ve Rindou:
🪐Hayatınızın en kasvetli günlerini yaşamaya hazır olun çünkü onlarla tanıştıktan sonra hayatınızda hiçbirşey yolunda gitmedi.
🪐Aranızda ki ilişki ilk önce arkadaşlık seviyesinde başlamıştı. Daha sonra herşey değişti ve onların esiri oldunuz.
🪐Kendinize ait bir odanız yok, üçünüz beraber kalıyorsunuz.
🪐Rindou biraz daha nazik ve sabırlı davranırken Ran sert ve kaba davranıyordu. Psikojinizi bir hayli zorluyorlar.
🪐Beraber aktiviteler yaparsınız.
🪐Ran onun saçlarını örmenizi ister, bu çok hoşuna gider ve o da sizinkilerle oynar.
🪐Rindou vaktini sizi izlemekle geçiriyor. Kardeşinin evde olmadığı zamanlar sizi bir sandalyeye iple bağlar ve sevgi sözcükleri eşliğinde o gelene kadar seyreder.
🪐İkisi de sıkı temas bağımlısı. Dibinizden ayrılmazlar. Ran'ın eli belinizde veya saçlarınızdayken Rindou'nun ki kalçanızda.
🪐İsteseniz de istemeseniz de üçlü yaparsınız ve pek uysal oldukları söylenemez. Cezaları da sevgisi de dokunmaktan geçer.
🪐Ev işlerini beraber yaparsınız. Yemekleri sen yaparsın, Rindou yardım eder. Ran sofrayı kurar. Siz kaldırır ve bulaşıkları yıkarsınız.
🪐Ran seni kucağına alarak kitap okur, siz uyuya kalınca hareket etmeden öylece sabahlarsınız.
🪐Rindou okuldan geri kalmamanız için sizi ders çalıştırır, bol azarla geçer.
🪐Toman'ı aranızda çekiştirip dedikodu yaparsınız.
🪐Size Angry'e olan nefretlerini anlatırlar ve sizin de onları desteklemenizi isterler.
🪐Gün içinde tahrik edici konuşmalar geçer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.