-Bir anime karakteri tarafından ezilir.
Bokuto Koutaro (bakugou from bnha)
☁️Anime izlerken sarılmayı seviyorsunuz ama Bakugou'ya olan yeni aşkınızı fark edince bundan nefret etti.
☁️Zavallı bebek tüm dikkatinizin 2 boyutlu bir karakterde değil, onun üzerinde olmasını istiyor.
☁️Sadece senin için mükemmel bir erkek olmak istiyor, bu yüzden başka bir adama ilgi gösterirsen, o zaman kendisi hakkında neyi değiştirebileceğini merak eder, böylece onu daha çok sevebilirsin.
☁️Evet, sizden gelecek sevgiye, güvenceye ve onaylanmaya çok ihtiyacı var, bu yüzden lütfen bunu ona verin.
☁️Bakugou ekranda her göründüğünde ciyaklamanız ve hayran hayran bakmanız onu daha da somurtkan yaptı.
☁️Bakugou gibi daha çok siyah atlet giymeye başlar, böylece ondan çok daha iyi göründüğünü ve daha büyük kasları olduğunu size kanıtlayabilir.
☁️Kasıtlı olarak daha çok bakugou gibi olmaya çalışırdı, böylece sen de onun üzerine ciyaklayabilirsin.
☁️Senin kötü çocuklardan hoşlandığını düşünüyor bu yüzden sana kötü davranmak için çok uğraşıyor.
☁️Ama fiziksel olarak sana asla kaba davranamaz, bu yüzden sana saygısızlık etmeyi bile düşündüğü için özür olarak seni milyonlarca kez kucaklar ve öper.
☁️Kafan çok karışık.
☁️Bir gün koltukta oturmuş bnha izliyorsun ama Bokuto senin ilgini çekmek için ne yaparsa yapsın ona istediği ilgiyi vermiyorsun. Çok çaresiz zamanlar çaresiz önlemler gerektirir.
☁️Uzandığı kucağınızdan kalkıp odasına gitti. dışarı çıktığında, her zaman yaptığın gibi fark edip ona yaltaklanmanı umarak sadece boxer giyiyordu.
☁️Ama sen yapmıyorsun.
"BABYBABYBABY BANA BAK LÜTFEN. SEV BENİ"
☁️Zavallı erkek arkadaşını ihmal ettiğini anlıyorsun, ancak boxerında büyük bir sik iziyle senin önünden geçene kadar.
☁️"Neyin var hayatım?"
"İlgini çekmek istiyorum ama yeni erkek arkadaşın Bakugou ile oldukça meşgul görünüyorsun. Şimdi gel buraya. Çabuk gel"
"Nereye gidelim bebeğim?"
"Yatak odasına. sana küçük köpek sevgini unutturacağım, tamam mı prenses?"
Iwaizumi Hajime (nanami from jjk)
☁️Ev çocuğu sinirliydi.
☁️Gerçekten nanami'nin çirkin ve yaşlı göründüğünü düşünüyor (bende Nanami'yi çekici bulmuyorum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.