-Yandere Giyuu
🔹Her neyse, başlamadan önce bu adamın bir sürü travma geçirdiği gerçeğine değinelim. Tüm travması nedeniyle, bir kişiye gerçekten aşık olmasının onun için çok zor olacağını hissediyorum. En azından onun düşündüğü buydu. Sen gelene kadar.
🔹Giyuu seninle tanışmadan önce hayatında hep bir şeylerin eksik olduğunu hissetti. Sen gelene kadar ne kadar yalnız olduğunun farkında bile değildi ve varlığını özlemeye başladı.
🔹Hayat arkadaşınız varsa, onu ölü kabul edin. Giyuu, seni kendisi olmayan başka biriyle bu kadar mutlu görmesi çok üzücü. Normal bir sivil ise muhtemelen onlardan kurtulacaktır. Tek sorun, İblis kesme birliğinin en üst seviye bir üyesi olması. Çünkü bu birlikten biri olduklarında ortaya çıkıyor. Giyuu, daha güçlü olduklarında ve daha fazla bağlantıya sahip olduklarında onlardan kurtulmakta daha zorlanacak. Muhtemelen onları senden uzak durmaları için tehdit edecek. Veya sizden ayrılmaları için onlara şantaj yapacak.
🔹İster inanın ister inanmayın, bu adam büyük bir takipçidir. Gözlerinde sizi tehlikeli dünyadan koruduğunu görüyor. Bir süre sonra hislerinin ne kadar yanlış olduğunu fark etmeye başlar ama seni ve senin iyiliğini düşünmekten kendini alamadığını fark eder. İzlemediği her an, başına kötü bir şey gelecekmiş ve seni korumak için orada olmayacakmış gibi hissediyor
🔹Vücudunda tek bir çizik görmektense ölmeyi tercih eder. Giyuu sana karşı son derece korumacı. Adamın bakışlarını gördünüz mü... Korkunç olabiliyor. Çoğu yaprak sapı ondan korkmasına rağmen, onunla gerçekten konuşmak için zaman ayırırsanız, onun size karşı çok tatlı olabileceğini göreceksiniz.
🔹Tomioka bazen çok hassas biri olabilir. Geçmişte ona sevginizi açıkça gösterdiyseniz, size karşı özellikle alıngan olacaktır. Ona doğru yürür ve rastgele bir şekilde sarılırsanız, yüzü kızaran bir belaya dönüşecektir.
🔹Shinobu muhtemelen size aşık olduğu gerçeğini anlayacak ve büyük olasılıkla bunun için ona sataşacaktır. Birkaç kez onu uyardıktan sonra, tersleyecek ve ona kesmesini söyleyecektir. Shinobu muhtemelen bundan çok geri çekilecek ve bir süre sonra tamamen duracaktır.
🔹Giyuu muhtemelen öyle ya da böyle seni kaçıracak. Gözlerinde, içinde yaşadığın bu korkunç dünyadan seni koruduğunu görüyor.
🔹Giyuu'nun sizi kaçırmasından bahsetmişken, sizinle çok iyi ilgilenecek ve çoğunlukla sınırlarınıza saygı duyacaktır. Yine de seni uykunda izlemek gibi çok garip bir alışkanlığı var. Sadece uyurken çok huzurlu göründüğünü düşünüyor.
🔹Size çok iyi baktığı için temizlikten yemek yapmaya kadar her şeyi sizin yerinize yapacaktır. Yapmayacağı tek şey seni yıkamak. Bu kadar alçaltmak için mahremiyetinize fazlasıyla saygı duyuyor.
🔹Geceleri ikiniz uyurken size sarılmayı ve gününüzün nasıl geçtiğini dinlemeyi seviyor. Büyük kaşık olmayı ya da göğsüne uzanmana izin vermeyi seviyor. Bir anlamda sizi koruyormuş gibi hissetmesini sağlar.
🔹Genel olarak Giyuu, uslu durduğun sürece sahip olunabilecek en kötü Yandere değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.