Tokyo revengers

1.3K 40 4
                                    

-Sano'ların ve Izana'nın ablası olmak.

⭐Kardeşlerini o kadar çok seviyorsun ki onlardan nefret ediyorsun. Kardeşlerini gerçekten seviyorsun ama bazen duvara bir delik açmak istiyorsun çünkü iki saniyeliğine başka yere bakıyorsun ve aniden Mikey ve Shinichiro'yu o hafta 108. kez aptalca bir şey yaptıkları için hapisten çıkarmak zorunda kalıyorsun.

⭐Emma'yı aklı başında tutmak çok zor çünkü Aman Tanrım, tüm hayatı boyunca Shinichiro ve Mikey ile yaşarken akıl sağlığını nasıl korudu??? Yardım edecek herhangi bir kadın aile üyesi olmadan ??? ev işleri ile?????? Açıkçası, Emma gelmeden önce iki aptalla ilgilenerek nasıl hayatta kaldığından emin değilsin.

⭐Shinichiro seni çetesinin fahri maskotu yapar.Sana sormuyor ve arkadaşları "ah yani bu y/n bir insan mı??? evcil hayvan değil mi???" diyene kadar senin çetesinin maskotu olduğunu bilmiyordu.Ve Shinichiro "y/n'nin hangi evrende bir hayvan olduğunu söyledim???"diyerek geçistiriyordu. Bu arada, arkadaşlarının böyle davranması için kardeşinin senin hakkında tam olarak ne söylediği konusunda kafan daha da karışıyor.

⭐Mikey ve üst düzey toman üyeleri, birleşik bir şekilde sizin küçük kardeşlerinizdir. Bir beyin hücresini paylaşırlar. Aslında, Mitsuya ve Pah-chin orada oturup iyi bir çocuk gibi atıştırmalıkların tadını çıkarırken, Mikey ve Draken'i tuvaleti paylaşırken, Baji ve Tora'nın DÖRT YATAKTAN TÜMÜNÜ (emma odasını sizinle paylaşıyor) yapmak için harcadığınız emeği mahvettiğini yakaladınız. İyi olan çocuklar arkadaşlarının korkunç davranışları için özür dilediler.

⭐Arkadaşlarına cennette kolayca servis edilebilecek atıştırmalıklar verirken, kardeşlerine tam bir pislikmiş gibi davranıyorsun. Dürüst olmak gerekirse, onlar sizi dinlemeyi akıllarına getirmeden önce evin içinde birkaç kez yumruklamanız ve fırlatmanız gereken Shin ve Mikey'den çok daha yumuşak huylular.

⭐Bununla birlikte, sizi gerçekten kızdırmamak için ellerinden geleni yaparlar. Beyninizi incitecek kadar gerçekten aptalca bir şey yaptıklarında ne yapacağınızı tanrı bile bilemez.Arkadaşları evde ortalığı karıştırdıktan ve gittikten sonra, temizliği yapanın kendileri olduğunu bilirler. Tabii ki, Emma onlara sadece birbirlerinin gırtlağına yapışmadan önce pek bir şey yapamayacakları için yardım ediyor, ancak bunun dışında arkadaşları gittikten sonra olacakların protokolünü biliyorlar.

⭐Arkadaşlardan bahsetmişken, en aşina olduğunuz şey Wakasa'dır. Onun gözünde, tüm "Kara ejderhaların maskotu evcil hayvan değil, liderin ablası" olayından sonra kılık değiştirmiş bir meleksin. Dürüstçe Shinichiro ile başa çıkmanın sırrını bilmek istiyor, ama zavallı adamın gözlerine ölü gibi bakarken söylediğin tek şey şuydu: "Eğer yapmazsan hayatın sona erecekmiş gibi kaba kuvvet uygulamalısın." (ne demek istediğinden biraz korkmuştur)

⭐Shin'in Wakasa ve Takeomi gibi arkadaşlarıyla tanıştıktan sonra, Shin'i onların bakımına bırakmakta bir sakınca görmedin (belli ki onlara bir keresinde Shin'in bir kase tahıl gevreği yedikten sonra sütü dolaba koyduğunu anlatmıştın (yetişkinliklerinde bile bu konuda hala zorbalık yapıyorlar).

⭐Toman'a gelince... eh, sen onların stratejisti/tıbbi/beyin hücresi/kaçık kıç şeyinin mitokondrisisin. Temelde Mikey Toman'ı kontrol eder, ama sen Mikey'i kontrol edersin, bu da insanların söylemekten hoşlandığı gibi seni toman'ın "imparatoriçesi" yapar. ve evet, kıçını nasıl tekmeleyeceğini biliyorsun çünkü dört çocukla bir dojoda büyüdükten sonra nasıl yapamazsın? (Bazen babana üreme için o kadar çok lanet okursun ki, senin tarafında zihinsel olarak acı vericidir).

⭐Toman'dan bahsetmişken... her dövüşte oradaydın, çünkü Mikey'in kendini çok az kontrol ettiğini veya hiç edemediğini biliyorsun, Halbuki Shin'in biraz daha vicdanı var. Aslında, Tanrı'nın unuttuğu bir nedenden dolayı düşman tarafına geçme şeklindeki saçma hareketinden sonra Baji'nin hayatını kurtarmak için oradaydın. Az önce bir çakıl taşı aldınız ve kesin bir isabetle Kazutora'nın kafasına fırlattınız ve çocuk dövüşün geri kalanında dışarıdaydı.

⭐Ayrıca hayır.Shinichiro, Baji ve Tora'nın dükkânına zorla girdiklerinde sizi görmesinden dolayı ölmez (Shin 20'li yaşlarının ortasında olmasına rağmen bu kadar geç saatlere kadar dışarıda kaldığı için onun salaklığını almak ve onu azarlamak için oradaydınız) ve öyleydi temelde onlar çocuk? Uyuyor olmaları gerekmiyor mu???? neden buradalar??? evsizler gibi giyinmişler???

⭐Sano'nun en büyük kardeşi olmak, ailede hiç kimsenin aktif olarak kullandığınız bir beyniniz olduğu için ölmediği anlamına gelir.

⭐Izana açısından, onunla Shin aracılığıyla tanıştın ve ilk başta senden nefret etti, onun yakınında uyuyakalırsan uykunda seni bir yastıkla boğmaya çalışırdı. ama aynı zamanda, tanıdığın çocuk sana ne kadar hayrandı ve değer verdi ve onu kirletmek istemedi, bu yüzden seni kendi haline bıraktı.

⭐Onunla aranızdaki gerçek bağ, yetimhaneden bir süreliğine kaçtığı an olurdu derdim ama aslında onu görmek için düzenli olarak yetimhaneye gidiyordunuz ve onu Emma ve Mikey ile tanıştırmak için yanınıza eve getirdiniz.

⭐Mikey kızdı çünkü siz onun önünde bir kase taze yapılmış, beş yıldızlı kaliteli yemek olduğunu ve yemeğini soğutmadan yemesi gerektiğini söyleyene kadar ihmal edildiğini hissetti ve bir kez daha şikayet ederse, payına düşeni Emma'ya vereceksiniz.

⭐Mikey ve Izana'nın anlaşabildiği tek an, konu seni savunmaya geldiğinde. Asla senin hakkında boktan konuşup o ikisinden dayak yemeden kurtulan biri yok çünkü neden yapsınlar. Kelimenin tam anlamıyla onların başına gelen en iyi şeylerden birisin, elbette seni korumak için ellerinden gelen her şeyi yaparlar!

⭐Sevimli ve akıllı kız Emma hariç bu bir avuç aptalı dizginleyebilecek tek kişi sensin. Tek hücreli akılları ile hala hayatta olmalarının sebebi olduğun için teşekkürler.

⭐Sonuç olarak, telaşlı bir ailen var ve Emma ve İzana dışındaki herkesi bir mısır cipsi için Şeytan'a takas edeceksin

⭐Sonuç olarak, telaşlı bir ailen var ve Emma ve İzana dışındaki herkesi bir mısır cipsi için Şeytan'a takas edeceksin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin