Tokyo revengers

1.5K 36 2
                                    

-Saçlarını yapmalarına yardım edersin.

Mikey

🪐saçını kestirdi ve çok iyi görünüyordu.

🪐O da yeni saçını sevdi. Kısa saçı olmayalı çok uzun zaman olmuştu ve çok hafif hissettirdiği için başını sallayıp duruyordu.

🪐Sonra siyaha boyamak istediğini söyledi ve sen saçının shinichiro'nun saçına ne kadar benzediğini fark ettin.

🪐Bu konuda üzgün görünmüyordu.O daha çok "saçımı siyaha boyarsam harika görünürdü" gibi bir düşüncedeydi.

🪐Bunun da Shinichiro ile ilgili olduğunu biliyordun ama ona hiç birşey sormadın.

🪐Rahatlatıcı bir deneyim.

🪐Onun için her şeyi yapıyorsun çünkü saçla ilgili hiçbir şeyden haberi yok.

🪐Boyanın kokusunu seviyor ve koklamak için kâseyi alıp duruyor.

🪐"Saç boyası siyahsa neden şuan rengi beyaz?" kafası çok karışık ve kafasında boyanın koyulaşmasını izleyerek çok eğleniyor.

🪐Kafasıyla oynamak güzel hissettirdiği için gözlerini neredeyse kapar.

🪐Sürekli sana yaslanmak istiyordu ama her yaptığında senin gömleğini boyadı.

🪐Size Emma'nın saç deneyimleri hakkında küçük hikayeler anlatıyor

- "evet, bir keresinde saçını kestirdi ve görünüşünü beğenmedi... ben de ona yardım etmeye çalıştım ama durumu daha da kötüleştirdim ve ağladı."

🪐Emma'nın bir süre saçlarını örtmek için bir şapka taktığını hatırlıyorsun çünkü bundan hoşlanmadı, bu yüzden tahmin ettin.

- "İyi göründüğünü düşündüm ama sonra hinata'yı aradı ve gülmeye başladı!"

🪐Alnına veya yüzüne herhangi bir şey bulaştırmak istemiyor, bu yüzden fırçayı senden alıyor ve saçının kenarlardan dolaştırmaya başlıyor.Ne kadar dikkatli olduğuna şaşırıyorsun.

🪐O kadar konsantreydi ki kaşları çatıldı ve çok tatlı görünüyordu.

- onu yanağından öptüğünde sinirlendi

- "y/n, eğer beni oyalarsan ve bunu yüzüme bulaştırırsam seni tekmelerim."

🪐Sonra seni öper ama.

🪐İşin bittiğinde saçını toplarsın.

🪐Fotoğraf çeker ve onları arkadaşlarına gönderir.

🪐Kendisi yıkar ama düzgün yapamaz, bu yüzden onu geri gönderip tekrar yaptırmanız gerekir.

🪐Saçını kurutup düzenlemeyi bitirdiğinde oldukça sessiz. Ne düşündüğünü tahmin edebilirsin.

"çok güzel görünüyorsun, Mikey," yanağını öptün, "sana çok yakışmış."

- "hm, teşekkür ederim meleğim."

🪐İşiniz bittikten sonra Drakeni arar çünkü şimdi ikisinin de saçları siyah ve o bu konuda çok heyecanlı

- "Ken-chin, biz temelde ikiziz!"

- "Ken-chin, biz temelde ikiziz!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin