"Gerçekten toplantıda olmak zorunda mıyım?" Gece trafiğinde motosikletini kullanan ikiz kardeşiniz Mikey'e tutunurken, gözleriniz yarı açık ve yorgunlukla esniyorsunuz. Yatak odanıza dalıp neredeyse sizi yataktan sürüklediğinde, ikinci şekerlemenizin ortasındaydınız.Yatma kıyafetlerini değiştirmen için sana zaman tanımadı.
"Burada olmam gerekiyorsa, sen de öyle. Sen Toman'ın ikinci komutanısın." Size pozisyonunuzu hatırlatıyor. Mikey sana bu ünvanı onun ikizi olduğun için vermedi, son derece uygun oluşun ve müthiş yeteneklerin yüzünden verdi.Mikey dışında kimse seni alt edemez. Tek fark ... çeteleri onun kadar umursamıyorsun.
"Bensiz devam et ve bana ayrıntıları sonra anlat." Başınızı onun sırtına yaslamak, hoş serin esintiyi hissetmek ve Mikey'nin kükreyen motosiklet motorunun sesini dinlemek seni birazda olsa uyandırdı.
"Y/N, bunu daha ciddiye almalısın! Sensiz Toman, Toman değil." Kurucu üyelerden birisin ve tek kadın üyesin.
"O zaman toplantıları gecenin bir yarısı dışarıda olacak şekilde yapmayın."
"Saat daha 9!"
"Bu hala gece olarak kabul ediliyor ve benim uykum var!" Uykuluyken ve bu toplantıda, konuşmayacağınızı ve evde uyumanın daha iyi olduğunu bildiğiniz halde herhangi bir şey yapamamaktan nefret ediyorsunuz.
"Günün büyük bölümünde uyudun aptal! Tek yaptığın uyumaksa nasıl erkek arkadaş bulacaksın!" Biraz gerginsin ama kendine şüphe çekmemek için doğal davranmalısın.
"Yaptığın tek şey geceleri toplantılar yapmaksa, nasıl bir kız arkadaş bulacaksın!" Mikey ve sen çocukça şakalaşmalarınıza Musashi kilisesine kadar devam edin. Kaptanlar, ikinizin her zamanki tartışmalarınızı yaptığınızı gördüklerinde başlarını sallıyor ya da gülüyorlar. Bu onlar için yeni bir şey değil, ikinizin şakacı bir şekilde kavga etmemesi garip olurdu.
"Saçmalamayı kesin, siz ikiniz." Barışçı Draken, aptalca ve anlamsız tartışmalarınızı bozar. "Toplantı başlamak üzere ve siz ikinizin işinizi halletmeniz gerekiyor."
"O başlattı." Mikey homurdandı, kollarını kavuşturdu ve büyük bir suratla bakışlarını kaçırdı ve sen karşı koyamadan Draken hemen ev kıyafetlerini fark etti ve sordu.
"Üniformanı neden değiştirmedin?"
"Yapamadım çünkü Mikey beni yataktan kaldırdı ve üzerimi değiştirmeme izin vermedi." Draken, Toman ceketini çıkarıp sana vermeden önce derin bir iç çekiyor. Mikey'yi tanıdığına göre, kardeşin kendininkini sana vermeyecek.
"İşte. Bir dahaki sefere Mitsuya'ya senin için fazladan bir ceket getirmesini sağlayacağım." Başka bir adamın ceketini giymek biraz garip ve çelişkili hissettiriyor, ancak rakip çetenin lideri Taiju Shiba ile ilişkinizi düşük seviyede tutmanız gerekiyor. Biri öğrenirse kaosa neden olur.
"Teşekkürler." Ceketini kabul edersin ve tıpkı Mikey gibi omuzlarına sararsın. Draken'in ceketi oldukça uzun, baldırlarınıza kadar geliyor.
"Pekala, herkesi toplayın! Toplantı başlamak üzere!" Draken herkesin dikkatini çeker, üçünüz merdivenlerin tepesine çıkarken kaptanlar ve tümen grubu bir araya gelir ve selam verir.
"Selam Komutanlar! Hoş Geldiniz!" Toman'ın üst düzey liderlerini saygıyla karşılıyorlar. Mikey toplantıya başlar ve diğer çeteler hakkında önemsiz konular hakkında konuşur. Ah, bunun için burada olmama bile gerek yok. Telefonunuz aniden cebinizde titrer, sizinle kimin iletişim kurduğunu dikkatlice kontrol etmek için başınızı çevirirsiniz.
Gelen mesajı açarsınız.
Kaslı ayak parmakları💞
-İkinci şekerlemeni bitirdin mi Uyuyan Güzel?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.