Haitani

751 36 3
                                    

-"Aile"kimsenin geride kalmadığı anlamına gelir.

🔹Dikkatli ve kıskanç kardeşler olurlar, Ran en dikkatli olur, sizi her şeyden ve herkesten korur ve biri size yaklaştığında her zaman şüphelenir, Rindou ise en sevecen, her zaman size ilgi gösteren ve iyi olmaya çalışan erkek kardeştir.

🔹Ran neredeyse her zaman sana hediyeler alır. Seni herkesten daha iyi tanır, bu yüzden sana her zaman en sevdiğin şeyleri sunar. Rindou genellikle size çok fazla hediye vermez, ancak sizi çeşitli eğlenceli yerlere, parklara, alışveriş merkezlerine, mağazalara ve diğer yerlere götürür, her zaman istediğinizi almanıza izin verir, ayrıca yemeniz için birkaç şeker alır ( Ran seni kızdırmak için her zaman dondurmanı çalar).

🔹En büyük erkek kardeş olarak Ran, ebeveynlerinin yokluğunu telafi etmeye çalışıyor, bu yüzden sana ve Rindou'ya bebekler gibi davranıyor. Her zaman senin iyiliğini düşünüyor ve Rindou ve kendisi çetelerin bir parçası olsa da başının belaya girmesini engelliyor. Sizi uzaklaştırıyorlar.Başınıza bir şey gelse ikinizde birbirinizi affetmezsiniz tıpkı kardeşleriniz gibi.

🔹Gece boyunca, Ran'ın ağır uykusunun farkında olarak, sen ve Rindou, onu uyandırmamaya dikkat ederek atıştırmalık yapmak için mutfağa gidersiniz. Mutfakta yemek yiyip konuşarak çok zaman geçirirsiniz. Rindou her zaman söylediklerinizi dikkatle dinler, sevdiğiniz konularla gerçekten ilgilenir.Ayrıca genellikle kendisinin ve Ran'ın gününün nasıl geçtiğinden bahseder çünkü diğer çete üyeleri yanınızdayken onlara eşlik etmezsiniz.

🔹Ran saçınıza farklı saç modelleri yapmayı çok seviyor ve üçünüz de sık sık benzer saç modelleri ve kıyafetler giyiyorsunuz.Ayrıca Ran size kıyafet almayı seviyor. Bazen üçünüz pahalı mağazalara gidiyorsunuz ve istediğinizi seçmenize izin veriyor. Rindou ayrıca saçını düzeltmeyi seviyor, bazen saatlerce saçını okşuyor. Her zaman saçının onunki gibi güzel olduğunu söylüyor ve bu seni çok mutlu ediyor.Ran her zaman sana iltifat ediyor ve seni ve Rindou'yu ne kadar çok sevdiğini söylüyor, sen gerçekten hayatta sahip olduğu en önemli şeylerden birisin. Diğeri de Rindou.

🔹İkisi de size nasıl dövüşüleceğini öğrettiler, onların bir parçası olduğunuzu bile bile birinin sizinle uğraşmak istemesinin çok zor olduğunu bilmelerine rağmen, ailen etrafta değilken kendinizi nasıl savunacağınızı bilmenizin çok önemli olduğunu düşünüyorlar. Buna rağmen, güvenliğiniz için endişeleniyorlar, bu yüzden neredeyse her zaman yanındalar.

 Buna rağmen, güvenliğiniz için endişeleniyorlar, bu yüzden neredeyse her zaman yanındalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin