Sano family

861 34 0
                                    

-Sano ailesinin en küçüğü olmak.

🌟Seni çok fazla şımarttılar. Özellikle Mikey.

🌟Çok iştahlı ve tatlıya herkesden daha düşkün olman onların kesinlikle hoşuna gidiyor. İyi beslenmen demek daha güçlü ve kuvvetli olacağın demek.

🌟Emma'nın Draken ve hobileri hakkında konuşabildiği ve istediği zaman kıyafetlerini,saç düzleştiricini,sevimli çoraplarını,lüks makyaj malzemelerini ödünç alabileceği kıymetli küçük kız kardeşisin. Hayır seni kullanmıyor. Bunu asla yapmaz. Sadece oğlanların ağırlıklı olduğu bir evde tek kız olmaktansa, kendi küçük kopyasının olması onu çok mutlu ediyor. Eşyalarına ve güzel kıyafetlerine sadece sen dokunabilir ve kullanabilirsin.

🌟Sen tıpkı abilerine çekmişsin. Emma'ya göre daha yaramazsın. Bu durumda Mikey kesinlikle seni eğitecek ve sana dövüşmeyi kendini korumayı öğretecek.

🌟Eğitim sırasında ne kadar ağlarsan ağla Mikey geri adım atmayacak. Seni güçlendirmek zorunda çünkü eğer bu gerçek olursa bunu kaldıramaz.

🌟 Abilerinin motorları dışında seyahat etmeyi sevdiğin bir şey daha var. DRAKEN'İN SIRTI.

🌟Mikey seni sadece Draken ve Keisuke'ye emanet edebilir.

🌟Ne kadar yaramaz ve dik başlı olursan ol büyük kardeşlerinin dile getirmeseler bile sende en sevdikleri şey her zaman çok saygılı bir çocuk olman. Abilerine ve ablana karşı asla sesini yükseltmez ve kabalık yapmazsın. Bu Shin-nii'nin seninle gurur duymasına ve Mikey'nin seni daha çok şımartmasına sebep oluyor.

🌟Sana kimse zarar veremez çünkü sen Mikey'nin kardeşisin. Mikey bunu asla gizlemez. Okulda seni rahatsız etmeye cesaret edemezler. Seni hedef almayı düşünen varsa şimdiden cenaze masraflarını karşılasın.

🌟Onun onayını almadan tek başına bir yere gitmen veya evden çıkman yasak. İstediğin kadar mızmızlan ama bu Manjiro'nun net kuralı. Ya dövüşmeyi öğrenip onun onayını alana kadar evden çıkamayacaksın ya da her zaman Mikey'nin gözetimi altında belli yerlerde olacaksın. Bundan kaçış yok.

🌟Çete toplantılarına gitmek istersen seni götürür. Ama çok sık değil. Çetedeki herkesin sana saygı duyduğundan emin oluyor.

🌟Hepsi senin için etrafta dönüyor. Travma yaşamanı ve ya aynı yolu izlemen fikri onları gece uyuyamayacak kadar rahatsız ediyor. Senin için mümkün olan en iyi geleceği istiyorlar. Üzülme. Sorun yok. Mikey var. Emma var. Shinichiro ve hatta İzana var. Endişelenmene gerek yok.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin