Sıkıcı okul günü bittiğinde, Y/n dışarı fırladı. Çantasını omzuna koydu ve yavaş adımlarla evine doğru yürümeye başladı.
Bütün gün uyumaktan uyuşuk hissediyordu. Y/n'nin pek arkadaşı yoktu. Soğuk bakışları, ciddi gözleri ve kim olduğu yüzünden insanlar ondan kaçıyordu. Bu da onu rahatsız etmiyordu, sevdiklerinin yanında olması ona yetiyordu.
Evine giderken, yolu aniden büyük bir grup tarafından kesildiğinde şaşkınlıkla etrafına bakındı. Etrafta en az 15 kişi vardı.
Çantasının sapını sıkıca kavradı ve ona yaklaşan silüete baktı. Kendisinden iki kat büyük bir çocuk ona yaklaşıyordu. Ondan daha yaşlı olduğuna şüphe yoktu.
Kendisinden ne istediklerini tahmin etse de yanına gelen kişiye yorgun bir ifadeyle sordu.
"Ne istiyorsun?"
Karşısındaki insanlar da aynı üniformayı giyiyordu. Bir çete olduklarını tahmin edebiliyordu. Çantasının sapını daha sıkı kavradı. Başı beladaydı.
Karşısındaki üniformalı çocuk ona baktı, gülümsedi ve ağzındaki sigaradan bir yudum aldı.
"Bence ne istediğimizi çok iyi biliyorsun, velet."
Mikey ve Draken, Chifuyu ve Takemichi ile birlikte Y/N'nin olduğu sokakta yürüyorlardı. Draken döndü ve bakışları aniden arkadaşlarından uzaklaştı ve uzaktaki kıza ve etrafındaki bir düzine erkeğe kaydı.
"Ne oldu Mikey?"
Mikey öfkeyle yumruğunu sıktı.
"Orospu çocukları bir kızı taciz ediyor Ken-chin.Hadi gidelim!"
Draken kavga çıkacağını görünce gülümseyerek Mikey'e döndü ama Chifuyu onları durdurdu.
"Mikey, bence bu işe karışmamalıyız." Mikey şaşkınlıkla Chifuyu'ya döndüğünde herkes ona bakıyordu.
Mikey ona ilk kez karşı çıkan çocuğa baktı. "Korkuyor musun Chifuyu? Ne demeye çalışıyorsun?"
Chifuyu hızla başını salladı. "Ona dikkatlice bak Mikey. Büyük mor gözler, ince vücut ve sarı-mavi örgülü saçlar... Sana birini hatırlatıyor mu?"
Mikey genç kıza şaşkınlıkla baktı ve onun gerçekten birine benzediğini fark etti. Draken, Chifuyu konuşamadan onun sözünü kesti.
"Bekle, Haitanilere çok benziyor"
Chifuyu gergin bir şekilde güldü ve başını salladı.
"Haitanilerin küçük kız kardeşi."
Herkes şaşkınlıkla kıza dönünce hepsi sert bir sesle irkildi. Genç kız, önündeki çocuğa tekme atarak rakibini yere serdi. Kavga aniden başladı.
Çok fazla insan vardı ve Toman üyeleri onu kenardan izliyordu. Mikey hâlâ şaşkındı.
"Haitani'nin küçük bir kız kardeşi olduğunu bilmiyordum."
Chifuyu başını salladı."Çoğu insan bilmiyor, onu bu işin dışında tutuyorlar. Ama gördüğünüz gibi, o tam anlamıyla erkek kardeşlerinin bir kopyası. O sadece daha iyi biri."
Mikey, kızın sertçe yere düştüğünü görünce başını salladı ve yumruğunu sıktı.
"Kardeşleri umurumda değil, bir kız dayak yerken öylece oturamam."
Mikey hızla o yöne doğru yürümeye başladı. Diğerleri onu takip etmeye başladı. Mikey bölgeye geldiğinde birkaç kişi yerde yatan genç kızı tekmeliyordu. Genç kızın da yüzü kan içindeydi. Mikey hemen etrafındakileri yere serdi ve genç kıza elini uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.