-Tartışma sırasında ağlamaya başlarsınız.
Katsuki Bakugou
Artık ne olduğu önemli değil. Ve yeterince büyük bir problemse, yarına kadar bekleyebilir. Ama tartışmalar birinizin hıçkırmasıyla bitmemeli. En azından ilişkisinde değil.Boşluğa ihtiyacınız varsa, o zaman size bunu vermeye razıdır, ancak herhangi bir şey yapmadan önce, sizi sevdiğini, size kızmadığını ve sizin de aynı fikirde olmanızı umduğunu bilmenizi ister. Bunun gibi sorunlar, onun için kastettiğin şeyle karşılaştırıldığında çocukça ve onlara ne zaman hazırsan onun kolları açılacak.
"H-hayır. Kahretsin, bebeğim hadi bana bak..."
Izuku Midoriya
Bu bekleyebilir. Tamir edilebilir her neyse, küçük. Senin kadar önemli değil ve seni böyle tepki vermen için ne yapıyorsa yap. Ve Bakugou gibi o da şu anda başka hiçbir şeyin gerçekten önemli olmadığını kabul ediyor. Ama sana yer vermeye pek hevesli değil. - Kafasında şu anda birbirinize her zamankinden daha çok ihtiyacınız var. Ve sen koluna sıkışmış haldeyken bunu yapabildiği sürece, çıkan her neyse onu konuşmaya istekli.
"Oh hayır. Hayır bebeğim, hayır sorun değil! Sorun değil."
SHOTO TODOROKİ:
Her neyse, özür dilerim. Ağlamaya başladığında onu ne kadar incittiğini açıklamanın bir yolu yok - özellikle de onun yüzünden olduğunda. Ve sesinizin kırıldığı anda neredeyse geri tepmesine neden olan çok daha kanlı, yaralı bir parçasını ne kadar anımsatıyor. Bir siniri çimdiklemek gibi. İfadesinin gerilişini ve sonra düşmesini ve sonra batışını seyretmek. - Ve bu noktada, fazla ileri gittiğini düşündüğü şey için onu affetmeniz için her şeyi yapmaya hazır.
"Hayır, lütfen ağlama. Lütfen ben -... özür dilerim. Seni seviyorum. Çok üzgünüm."
HİTOSHİ SİHİNSOU:
İlk sen gel. İçgüdüsel olarak tepki veriyor, sanki düşmeni ve bileğini bükmeni izliyormuş gibi. Siz geri itme şansını yakalayamadan o zaten öne çıkıyor ve omuzlarınız onun kollarına sıkıca sarılmadan önce hareketi zar zor kaydediyorsunuz. O adam olmayacak. O tür bir erkek arkadaş olmayacak. Bu tür bir acıdan sorumlu olmayı asla hayal etmek istemiyor. Ve bunu size kanıtlamak için her şeyi yapacaktır, bu anlaşmazlığı tamamen ortadan kaldırmak anlamına gelse bile.
"Bak bebeğim, artık umrumda bile değil. Sadece lütfen..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.