-Senden hoşlanıyor.
•Artık sana aşık olan psikopat kırmızı kafalı suikastçınız var.
•Aşık olduğu kişiyle dalga geçen ve onu dürten bir tiptir.
•Temelde senin dikkatini çekmek için yapar.
•Ama asla fazla ileri gitmeyecek ve her zaman sinirinize dokunmaktan kaçınacaktır.
•Ondan tiksinmenizi değil, onunla ilgilenmenizi istiyor.
•Bu işe yaramazsa, taktik değiştirecek ve mümkün olduğunca flörtöz ve çekici olacaktır.
•Ara sıra sizin için çantanızı dağa taşımak gibi şeyler yapabilir. Veya geçerken bahsettiğiniz küçük hediyeler veya bibloları isimsiz olarak sıranıza bırakır.
•Onları oraya koyanın kendisi olduğunu asla kabul etmeyecektir.
•Senin için yumuşadığını düşünmeni istemez.
•Ama ne olursa olsun hala her zamanki gibi acımasız.
•Onun sana olan ilgisini fark etmemiş olman gerçekten bir mucize.
•Tüm sınıf fark etti.
•Koro-sensei bile.
•Öğretmenin sizi onunla eşleştirmeye devam etmesinin nedeni budur. Her proje veya gezi sırasında.
•Karma zaman zaman bilinçaltında kendini daima yanında bulur.
•Size hayran olduğunu göstermek için küçük ipuçları bırakmaya devam ediyor. Ama açmıyorsun. Ve bu onu hayal kırıklığına uğratıyor.
•Ne yaparsa yapsın, ister sıkıcı olacakmış gibi davranarak sizi gelişigüzel bir şekilde festivale davet etse de, kesinlikle heyecanlı olsa bile sizi de beraberinde getirebilir.
•O kadar şeyden sonra, sadece arkadaşın olduğunu mu sanıyorsun?
•Sonunda pes edecek ve tavsiye için Nagisa'ya gidecek
"Omuzlarının üstünde iyi çalışan bir kafa var Nagisa, bana yardım et."
Dürüst olmak gerekirse korkunç bir fikirdi. Konu aşk olduğunda da Nagisa bir o kadar bilgisizdir. Sadece yardım etmeye çalıştığı garip bir sohbete dönüşüyor.
"...sadece kendin olmaya çalış?" "Vay canina, bunu hiç düşünmemiştim. Teşekkürler."
Sonunda, karma yenilgiyi kabul edecek ve itiraf etmek için seni kenara çekecek.
"Senden hoşlanıyorum."
•Çabuk cevap versen iyi olur çünkü kaşları çatık ve kızarmış bir sekilde başka tarafa bakıyor.Gözlerinin içine bakamaz.
•Hemen kabul edersen, tebrikler onu hazırlıksız yakaladın.
•Lütfen ona gerçek olduğunu kanıtlamak için yanağına hızlıca bir öpücük verin, şaka yaptığınızı düşünebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Fiksi RemajaHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.