Tokyo revengers

1.2K 38 8
                                    

-Emma'nın hareketli baş belası ikiz kız kardeşi olmak

❄️Emma'nın kişiliğinin kaotik yarısı olmak.Emma çoğu zaman utangaç ve içine kapanık olabilir ama sen bunların hiçbirini almıyorsun, kaotik, "zıplayan top" gibi enerjinin ona bulaşmasıyla Emma'yı bambaşka biri gibi gösteriyorsun. Belli ki yeri geldiğinde saygılı ve sakinsin ama bunun dışında Sano ailesinin golden retriever'ısın.

❄️Emma kişisel olarak burayı seviyor çünkü bazen o okuldan eve geldiğinde ev çok sessiz oluyor ama sen her zaman onun yanındasın ve attığın her adımda bir çeşit gürültü ya da kaos yaratıyorsun. Sana bebek bakıcılığı yapacak kadar değil, ama gülmesi ve günlerini harika bir gün geçirmesi için yeterli.

❄️İkiniz fiziksel temas bağımlısısınız ve eğer bir Toman toplantısında olma şansınız varsa, herkes kimin daha yapışkan olduğuna dair bahse giriyor ve ender durumlarda biriniz Mikey'e oy verirken diğeriniz Mikey'e yapışıyor.Bir bilgi daha, bu, siz ona gidip ona arkadan sarıldıktan sonra başladı ve bu, insanların kıçını nasıl tekmeleyeceklerine dair büyük konuşmasını yaparken sizi desteklemesine dönüştü.

❄️Her nasılsa umursamıyor ama sen ya da Emma ona yapışırken takındığı dinlendirici yüz onu daha az korkutucu yapıyor. Yine de bazen, bir kere birini ısırdığın için Mikey'den daha korkutucu oluyorsun. Neden? Emma'yı rahatsız ediyorlardı. Neden onu ısırmak zorunda kaldın? Sözlerin yeterli değildi, bu yüzden kafasını ısırmadan önce onu uyarmak zorundaydın. Mikey zavallı adamı savunmadı bile ve orada öylece "ah evet, bunu hak ediyorsun" der gibi durdu.

❄️Mikey ile ilişkiniz, sen ve Emma'ya kıyasla daha çok aşk-nefret ilişkisine benziyor. ikiniz birbirinize sonuna kadar zorbalık ediyorsunuz ve sürekli yemek, kazak, koltukta boşluk, her şey için kavga ediyorsunuz. Bu noktada büyükbaban, Shinichiro, Izana ve Emma için kuru gürültü var. Kimse umursamıyor.

❄️Fakat saniyeliğine bir başkası sizin hakkınızda saçma sapan konuşmaya başlar başlamaz, Mikey onlara karanlık bir dürtüyle yaklaşmaktan çekinmeyecektir. Neden yapsın ki? Normal bir kız gibi davranmaman zorbalığa uğraman gerektiği anlamına gelmez. Size zorbalık edebilecek tek kişi odur (ve diğer kardeşleriniz. Eğer bunu yapacak ruh halindeyseler).

❄️Shinichiro ayrıca ne kadar yapışkan olduğunuzu da seviyor. Emma ondan biraz daha çekingen olduğu için kız kardeşlerinden birinin daha açık sözlü ve daha cesur olmasına seviniyor. Emma'yla ilgili bir sorun olduğunda ya da bir şeye ihtiyacı olursa, evde ya da işte olmasına bakmaksızın ona her zaman haber verirsin. ah? Evde artık Emma'nın en sevdiği atıştırmalıklar yok mu? Shin'in dükkanına koşuyorsun. ah? Emma adet görüyor ama sen de öyle misin? seni shin'in yerine götürmesi için Izana veya Mikey'i çağırıyorsun.

❄️Shin'in dükkanına ne sıklıkta geldiğinize bağlı olarak, (sizi herkes kadar seven) Wakasa ve Benkei ile karşılaşmanız kaçınılmazdır. Seninle tanıştıklarında biraz şok oldular çünkü sen Emma'ya neredeyse tıpatıp benziyordun ve kendini Emma sanıyordun, ta ki Shin'e gelip evde pirincin nasıl bittiğini haykırana kadar.

❄️İnatçı ve sert kişiliğin, ikisiyle daha fazla bağ kurmanı sağladı ve Shinichiro, üçünüzün ne kadar çabuk anlaştığınızı bazen kıskanmadan edemiyor. (göstermemeye çalışır ama onu her seferinde bir kitap gibi okuyabilirsiniz.)

❄️Şimdi Izana. hiç şüphesiz, kardeşler tarihindeki en gözde kardeşin. Yetimhaneden olup olmaması, ailenizin geri kalanına hiç benzememesi, bir çete üyesi olması (yani Mikey ve Shin çete işlerine karıştı, bu yüzden şok edici değil) umurunuzda değil. Eve ilk geldiğinde neredeyse sana vurup vurmadığına aldırış etme.

❄️Onu seviyorsun çünkü o seni en başından beri sevmeyen tek kişiydi. Seni nasıl seveceğini öğrenmesi ve genel kişiliğine alışması gerekiyordu ve sen bunu gerçekten takdir ediyorsun. Çoğu zaman, eğer birileri senin kişiliğine alışmamışsa, vebalıymışsın gibi senden uzak dururdu. Ancak Izana bunu yapmadı. Sınıf arkadaşlarınızın okulda ne kadar aptal oldukları, en sevdiğiniz yemeği veya hobinizi veya genel olarak herhangi bir şeyi ne kadar sevdiğiniz hakkında saçma sapan konuşmalarınızı dinledi.

❄️Mesele şu ki, başka biri olsaydı, onları bilincini kaybedene kadar döverdi, ama seni bir kez kazara incittikten sonra, seni gerçekten incitemez. Büyük bir olay değildi ama bir ay boyunca yaran vardı ve iyileştiğin süre boyunca Izana utançtan seninle göz teması kurmayı reddetti. Ama herkes gibi onun da senden kaçtığını düşündün ve sonunda Shinichiro'ya ağladın, o da Izana'ya gitti ve ne hissettiğini açıkladı.

❄️Bu, her zamanki golden retriever halin olmadığın ender zamanlardan biri, bu yüzden Emma ile paylaştığın odaya kapanmaya başladığında tüm aileyi endişelendirdin. Emma sana en sevdiğin yemeği ya da bir süredir istediğin bir hediyeyi almaya çalıştı ama pek işe yaramadı.

❄️Temelde, farkına varmadan kendinizi ve kişiliğinizi bunaltıcı buluyordunuz ve daha çekingen davranarak kendinizi disipline etmeyi seçtiniz. Ancak, ailen senin düşündüğün gibi konuyu geçiştirmek ve yoluna devam etmek yerine, senin sessiz kaldığın her saat daha çok endişeleniyor ve kafaları karışıyordu.

❄️Mikey, çok gergin ve titrek bir Izana'yı yatak odanızın kapısına sürükleyip bir şeyleri düzeltmesini talep edene kadar kendinize yönelik bu "disiplin cezası" yarım gün sürdü. Mikey böyle zamanlarda kendine nasıl davrandığından nefret ederdi. Senin bir münzeviye dönüşmene neden olan biri olsaydı, onları dünyanın dört bir yanına kadar kovalar ve seni normale döndürürdü.

❄️Izana (boyu sizden yüksekti ve sizi biraz korkutmuştu) çömeldi ve çok yumuşak bir sesle konuştu, iyi olup olmadığınızı, morluğunuzun düzelip düzelmediğini sordu. Seni bir haftadır tanıyordu ama çocuk şimdiden sana karşı bir zaaf geliştirdi. Sana "hayır" dedi, insanların seni sevmesi için münzevi olmana gerek yok. Hayır, insanlar çok gürültülü olduğun için sana zorbalık yapamazlar ve eğer yaparlarsa, o ve Mikey bunun icabına bakardı. Onlar için yapabileceğin en iyi şey delirmek ve tekrar "zıplayan top" çocukları olmaktı. Buna olumlu tepki verdin ve Izana'nın seni gün boyunca taşımasını istedin. O bunu yapacak kadar güçlü, bu yüzden İzana itaat etti ve seni evin içinde nereye gitmek istersen oraya taşıdı. hatta sen istediğinde sana en üst raflardan bir şeyler kaptı <3

❄️Aranıza yeni katılan kardeşin kısa sürede favorin olmuştu ve onu her hareketinde ne kadar akıllı ve muhteşem olduğu hakkında övmeyi abartmayı alışkanlık haline getirdin. Bu Izana ile senin aranda son derece güçlü ve yıkılmaz bir bağ oluşmasını sağladı. Siz artık onun bir numaralı zaafısınız ve size dokunmaya cüret edenleri yok edecek.

 Siz artık onun bir numaralı zaafısınız ve size dokunmaya cüret edenleri yok edecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin