Boku no hero academia

1.4K 38 39
                                    

-Nasıl bir erkek arkadaş olurlardı?

Bakugou Katsuki

Sana; aşkım, canım, cicim demek yerine oldukça garip lakaplarla seslenecektir, bu lakaplar senin kendine has özelliklerinle ilgili olur.

•Geceleri ya da yalnız kaldığınızda duygusal yanını biraz da olsa açığa çıkarır, çünkü size güveniyor.

•Kabul etmek istemesede sizin tarafınızdan sarip sarmalanmayı aşırı derecede seviyor, ona sürekli sevgi göstermeniz ve onunla ilgilenmeniz çok hoşuna gidiyor ancak dediğim gibi asla belli etmez ya da alay ederek durumu geçiştirmeye çalışır.

•Öfkesini kontrol altına almayı öğrenmesi gerekiyor ve bu konuda sizin varlığınız ona güç veriyor; siz, onun güvenli bölgesisiniz.

•Bazı durumlarda aniden çıkışıp, kalbinizi kırabilir ancak sonrasında çok pişman olacaktır.

•İlişkiniz yeniyken seks konusunda utangaçtı; evet, tuhaf gelebilir ama gerçekten utanıyordu. Ancak zaman geçtikçe ve siz birbirinize alıştıkça içindeki kaplanı salacaktır.

•Sizin gözünüzde her zaman en mükemmeli ve en iyisi olmak için çabalar; kendisine, hayran kalmanızı istiyor.

•Onu sinirlendirecek şeyler yapmayı seviyorsun; yüzüne yastık fırlatmak, telefonunu alıp kaçmak gibi...buna karşılık Katsuki ile ufak çaplı bir kovalamaca oynuyorsunuz.

•Kıskanç biri, bazen aşırıya kaçıyor ama bunun uygun bir davranış olmadığının farkında bu yüzden asla seni kısıtlamaz.

•Onun kucağına oturduktan sonra birlikte sohbet etmeyi seviyor; bu tür anlarda çok daha sakin ve neşeli olabiliyor, arada bir seninle alay da ediyor tabii.

•Bir keresinde ona doğum günü sürprizi hazırlamıştın, Kirishima, Sero, Denki ve Mina'dan yardım alarak...aşırı mutlu olmuştu ancak bunu asla belli etmedi ve size sırıtarak "gerizekalılar" falan dedi tüm akşam boyunca. O gece ikiniz içinde bayağı bir ateşli geçmişti.

•Zor bir günün ardından kollarını, beline dolayıp; burnunu, boynuna gömerek uyuyakalmak gibi bir alışkanlığı var.

•Zor bir günün ardından kollarını, beline dolayıp; burnunu, boynuna gömerek uyuyakalmak gibi bir alışkanlığı var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Todoroki Shoto

Flört etmek konusunda gerçekten iyi değil, onunla flört etmeye çalıştığın da çoğu zaman bunu anlamayacaktır; anlasa bile karşılık veremeyecektir.

•İlişkinizin ilerleyen zamanlarında sana, ailevi sıkıntıları olduğundan bahsedecek ve yaşadığı şeyleri anlatacaktır; çünkü sana herkesten çok güveniyor ve desteğine ihtiyacı var.

•Kavgacı biri değil, tartışmalardan hoşlanmaz; sesini asla yükseltmez ve ilişkinizde sorunlar yaşadığınızda uzlaşmaya çalışır.

•Sevgiye ve ilgiye ihtiyacı var, bunun farkında değil ama sizinle birlikte olmaya ve sizin aşkınızı tatmaya başladığı anda işler değişecektir, ardından size daha çok bağlanacaktır.

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin