Haitani Kardeşler

1.3K 54 2
                                    

Küçük bir kız kardeşe sahip olmak, iki suçlu için kolay bir şey değildi. Anne babaları sık sık evde olmuyor, sürekli çalışıyorlardı. Ve evde olsalardı, sadece onlara bakar ve günlerinin nasıl geçtiğini sorarlardı. Ama bu bile gerçek bir meraktan değildi. Ve Haitani kardeşler çoğu zaman özgür değildi, Roppongi'yi izliyor ve başkalarıyla savaşıyordu. Ama bunu dünyalara değişmezlerdi.

Çete  kavgaları,  uykusuz  geceler,  Roppongi'deki  işler  onlara  zarar  verdi.  Stresli  ve  yorgunlardı.  Ama  günün  sonunda,  eve  döndüklerinde  hep  altı  yaşındaki  kız  kardeşleri  tarafından  karşılandılar.  Her  zaman  yüzünde  kocaman  bir  gülümsemeyle  koşarak  kapıya  gelirdi,  en  sevdiği  iki  kişi  geri  döndüğü  için  mutluydu.  Bazen  onları  hiçbir  şey  olmadan  selamlardı  ama  çoğu  zaman  ona  bakan  bakıcıyla  birlikte  pişirdiği  bir  tabak  dolusu  kurabiye  veya  kekle  koşarak  yanlarına  giderdi.

"Şuna  bakar  mısın?"  Ran  gülümser  ve  Rindou'ya  bakar.  "Güneşimiz  bizi  bekliyordu,  ha?"

Başını  hevesle  salladı  ve  kollarını  onlara  doğru  uzatarak  bir  tabak  kurabiye  tuttu.  Ran  yumuşak  bir  gülümsemeyle  tabağı  elinden  alır.

"Teşekkürler!  Bunlar  çok  güzel  kokuyor."

"Gel  meleğim."  Rindou  onu  kaldırır  ve  sıkıca  sarılarak  etrafında  döndürür.  (Y/ N)'nin  yatak  odasına  girdiler  ve  Rindou  kendini  onun  yatağına  attı,  bu  sırada  Ran  kurabiyeleri  masaya  koydu  ve  onlara  katıldı.  Ortalarına  düştü  ve  ikisi  de  ona  sarıldı.  Rindou  karanlık  yıldızlarla  süslenmiş  tavana  bakarken,  Ran  onun  saçlarıyla  oynuyordu  ve  bu  gece  ona  nasıl  bir  hikaye  anlatacağını  düşünüyordu.

Küçük  bir  kız  kardeşe  sahip  olmak,  ilk  başta  hoşlanacaklarını  düşünmedikleri  bir  şeydi.  Özellikle  Ran.  çünkü  onlar  büyürken  Rindou'ya  bakmak  zorundaydı  ve  şimdi  bir tane daha kardeşe bakmak  zorunda.  Ama  onu  gördükleri  anda  tüm  bu  düşünceler  pencereden  uçup  gitti.  Onu  hayatları  pahasına  korumaya  yemin  ettiler.  Haitani  kardeşler  güneşlerine  kötü  bir  şey  olmasına  asla  izin  vermezler.

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin