Tokyo revengers

1.1K 50 7
                                    

-Sano'ların sevgi dolu annesi olmak.

⭐Diğer ebeveynler tarafından dört çocuk arasında (izana dahil) bir favoriniz olup olmadığı sorulduğunda, evet dediniz ama kimse onun kim olduğunu bilmiyor. Kocan bile bilmiyor ve seninle en çok o ilgileniyor.

⭐Aileniz oldukça büyük bir evde yaşadığı için, oğullarınızın arkadaşlarının gelip takılmasına sık sık izin veriyorsunuz ve aynı şey Emma için de geçerli. Yine de sık sık kendi erkek kardeşleriyle arkadaş paylaşıyor, ancak umursamıyor gibi görünüyor. Ayrıca erkek kardeşlerinin kız kardeşleri olan arkadaşları var, bu yüzden hala konuşabileceği kız arkadaşları var.

⭐Kendinizi Toman liderlerine Mikey'in annesi olarak ilk tanıttığınızda, bazıları Mikey'nin gerçek bir tanrıça olan (hem görünüş hem de kişilik açısından) bir annesi olduğunda kibirli tavrını sorguladılar. Draken tam anlamıyla sana bir kez baktı ve "Çok üzgünüm" dedi.

⭐Toman liderleri ilk ziyaretlerinde sık sık Mikey'nin evine uğrarlar ve Emma ile yaptığınız açık büfe ziyafete katılırlar ve gecenin sonunda tüm tabaklar temizlenir ve üzerlerinde tek bir kırıntı kalmaz. Çocuklar, tükettikleri tüm güzellikler için size teşekkür etmek için bulaşıkları yıkamayı ve yemek masasını toplamayı seçtiler. Bu arada sen ve Emma manikür pedikür yaparak ve meyve dilimleri yiyerek rahatlayın.

⭐Kazutora, Chifuyu ve Draken, özellikle aileleri veya ebeveynlerinden biri boktan/kayıp/çok meşgul/vb. olduğu için sizden çok hoşlandı. Onlara bu kadar iyi davranıp, kendi evladınız gibi tek tek kucaklayıp, annelik yaptıktan sonra canı gönülden evladınız olmak istediler. Ama sonra Mikey'nin kardeşi olmaları gerektiğini hatırlarlar ve her şeyin olduğu gibi kalmasını seçerler.

⭐Shiba kardeşler (evet, üçü de) sizi kendi anneleri olarak görüyorlar, anneleri harika bir anne olmadığından değil, onlara annelerini çokça hatırlattığınız için. Taiju ve Hakkai'nin gelip evdeki ağır işleri yapmanıza yardım etmesi alışılmadık bir durum değil, Yuzuha ise kardeşleri için atıştırmalıklar pişirmenize yardım ediyor.

⭐Hepsini şok eden şey, senin Kisaki ve Hanma'ya herkesten farklı davranmamış olman. Hatta onlara bir baktınız ve "ah, sizi zavallılar! günlerdir bir şey yememiş gibisiniz!"

⭐Başka herhangi biri bu ikisinin yüksek rütbeli suçlular olduğunu görebilirdi, ama tüm gördüğünüz ev yapımı yiyeceklere ihtiyaç duyan aç çocuklar. Kelimenin tam anlamıyla Hanma, rüzgar biraz kuvvetli eserse uçup gidecekmiş gibi görünüyordu.

⭐Kisaki, planları Mikey'e ne yaparsa yapsın seni incitmelerini engelleyeceğine dair kendine bir not tuttu. Ebeveynleri bile ona bu kadar iyi davranmadı, bu yüzden onun için endişelenmeniz ve sürekli daha fazla yiyeceğe ihtiyacı olup olmadığını sormanız hoş bir duyguydu.

⭐Hanma, seni inciteceği bir an olursa kendini diri diri gömeceğini düşünerek tüm göğsüyle aynı fikirde. Suçluluktan ve saf utançtan, çünkü kendisine karşı nazik olan birini incittikten sonra kim böyle hissetmez ki. O da dürüstçe seni ziyaret edip evin içinde sana yardım etmek istiyor, ama etrafta ondan fazla genç olduğu için pek yardımcı olacağını düşünmüyordu (bu bir yalandı. Üst dolapların tozunun alınması gerekiyordu.)

⭐Shinichiro'ya gelince, Izana, Mikey ve Emma'nın çok daha genç olması dışında ilk karşılaşma onlar için aynı şekilde ilerliyor. Izana dışında ikisi de herhangi bir ev işi yapacak kadar büyük değil, bu yüzden Emma göğsünüzde ve Mikey sırtınızda asılı halde evi temizliyordunuz. Ve melek çocuk olan Shinichiro, yanınıza koşar ve kardeşlerini arkanızdan alır ve size evin geri kalanını kendisinin yapacağını söyler.

⭐Benkei, Takeomi ve Wakasa şok oldular ve kapı eşiğinde durup Shinichiro'ya baktılar, sana kocaman sarıldılar ve yanağına bir öpücük kondurdular ve kardeşlerini getirmek için oradan ayrıldılar. O kadar yorgun olmadığın konusunda ısrar ettikten sonra işini tekrar yapmana izin verdi.

⭐İşte o zaman Shin'in arkadaşları onun kişiliğini nereden aldığını anlarlar ve sana çocuktan daha çok saygı duymaya başlarlar. Öte yandan, Shin tüm sahneyi komik buluyor.

⭐Sırf zevk ve kıkırdamak için insanları döven arkadaşlar, tüm işlerinin yarısını çoktan bitirmiş olmasına rağmen, şimdi evinin etrafında koşarak annesine ev işlerinde yardım ediyor.

⭐Benkei dışarıda çöp poşetlerini dışarı taşıyor, Takeomi buzdolabını yeni satın aldığı yiyeceklerle dolduruyor (meyve ve sebzeleri yıkamadığı için Shin tarafından azarlanıyor) ve Wakasa yeri o kadar agresif bir şekilde siliyor ki Shin zeminin çökmüş olabileceğinden endişeleniyor.

⭐Dağınık kalan tek alan, genellikle Mikey ve Emma'nın oynadığı çocuk oyun parkıdır, ancak Mikey bir şeyin yanlış yerleştirildiğini görürse sinir krizi geçireceği için oraya girmemelerini söylediniz. Yürümeye başlayan çocukken bile seçiciydi.

⭐Sizinle konuştuktan ve çocuklarınıza (ve Izana'ya) nasıl davrandığınızı gördükten sonra, Shin'in arkadaşları Shinichiro'nun kadınlara karşı neden çok yumuşak kalpli olduğunu anlar. Böyle bir anneyle, kim tüm kadınlara kraliçeler gibi davranılması gerektiği izlenimine kapılmaz ki?

⭐İzana, Kakucho ve Haitani kardeşlerle eve geldiğinde neden dövüldüklerini sorgulamadın. Bunun yerine hepsini banyoya götürdünüz ve tek tek tedavi ettiniz. Ve Izana'nın onlara attığı bakışa bakılırsa, üçünün de şiddetli bir eğilimi vardı. Umursadığın gibi değil, tam anlamıyla mikey'nin annesisin.

⭐İzana'nın eski hali kadar öksüz olan Kakucho, bundan önce sevgi dolu bir koruyucunun dokunuşunu hiç hissetmemişti, bu yüzden kolunu, yanaklarını, herhangi bir şeyi tutmak için uzandığınız her seferde irkildi. Kahretsin, kafasına hafifçe vurduğunuzda ve işbirliği yaptığı için teşekkür ettiğinizde neredeyse gözyaşlarına boğulacaktı. Adam tüm bu nezaket hareketlerinden kırbaç darbesi alıyordu, o kadar ki dili tutulmuştu.

⭐Rindou'yu tedavi etmeye başladığınızda Ran'ın çok çok koruyucu ve gergin olduğunu da anlayabilirsiniz. Rindou ne zaman yüzünü buruştursa ya da dezenfektandan acı sesi çıkarsa, canlanıp sana doğru kafasını sallıyordu. Kardeşini incitmek niyetinde değildin (onu incittiğin için özür dilediğin çok açıktı), ama Rindou'yu sarmayı bitirdiğinde, Ran kuduz bir köpek gibi davranmıyordu.

⭐Aslında çok soğuktu ve alkollü mendiller farklı vurduğunda irkilmemek için elinden geleni yaptı. Bu sırada İzana, eve gelmeden arkadaşlarını cehenneme götürüp geri getirdiği için hayatının azarını alıyordu. Sokaktaki insanlarla değil de arkadaşlarıyla kavga ettiğini düşündünüz ve "Sana kaç kez başkalarına dikkat etmeni söyledim? Herkes senin gibi tuğla gibi değil delikanlı" dedin. ve karşılık bile vermiyor, öylece oturuyor ve hepsini dinliyor.

⭐Eğlenceli gerçek: İlk kez böyle bir ders almıyor.

⭐Izana da o kadar travma geçirmiş görünmüyordu. Kızgınken bile çok yumuşaksın, bu yüzden öfken kışın şömine başında oturmak gibi. Dürüst olmak gerekirse, üç genç, pamuk şeker kişiliğine sahip bir anneye sahip oldukları için arkadaşlarını çok kıskanıyorlardı.

⭐Özellikle de zaten ebeveynleri olan Haitani kardeşler, ama o kadar pislikler ki, hiç ebeveynleri olmamasını tercih ederler. Ama onları evlat edinmenizi ve onları sevgi ve şefkatle cehenneme çevirmeniz için yasal haklara sahip olmanızı istiyorlar. Buna kesinlikle hiç aldırış etmezler. Tüm kalpleri ile onların yasal annesi olmanızı istiyorlar.

⭐Temel olarak, çocuklarınız sizi seviyor ama çocuklarınızın arkadaşları sizi daha çok seviyor.

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin