Tokyo revengers

1.3K 34 2
                                    

-En yakın arkadaşlar.

En iyi arkadaş! Draken ve Mikey.

Bahçe işlerinde size yardım edeceklerini söyleyen Draken ve Mikey, ancak Mikey bir el arabasında oturup Draken'in çıkarmayı unuttuğu otları aramak için onu bahçede gezdirmenize izin verirken yalnızca Draken gerçekten yardımcı olur. Daha sorumlu olan Draken, her zaman size yardımcı olur, ağır eşyaları taşır veya sizin için bir şeyleri tamir eder/onarır. İhtiyacınız olmadıkça sizi asla çok uzun süre yalnız bırakmayan Mikey. Her zaman size eşlik etmek için bir yerden çıkar.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
En iyi arkadaş! Baji ve Kazutora

Sizi bilinmeyen bir yere çağıran Baji ve Kazutora, heyecanla size bir kedi ailesinin yaşadığı yeni bir saklanma yeri gösteriyor ve üçünüzün yavru kediler için ev yapma işi ve bir aileyi nasıl yönetebileceğinizi planlamaya başlıyor. Size dinsel bir şekilde kısa mesajlar ve aptalca kedi memeleri gönderen Kazutora, her zaman zamanında atar ve asla aynı olanları atmaz. Baji, senin bir nedenden dolayı üzgün ya da kızgın olabileceğini düşündüğünde seni bir şeyleri yok etmeye götüren, iyi vakit geçireceğin erkeğin.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
En iyi arkadaş! Mitsuya ve Hakkai.

Sizi her gün ziyaret eden veya bir fincan çay eşliğinde hızlı bir yaşam güncellemesi için veya sadece takılmak için gelmenizi isteyen, hayatınızdaki en sadık insanlar. Genellikle sizinle şehirde dolaşan ve sizinle yeni kafeler deneyen Hakkai ve iki günde bir sizi evine davet ederek kendisi ve kız kardeşleriyle akşam yemeği yiyebileceğiniz Mitsuya.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
En iyi arkadaş! Pah-chin ve Peh-yan.

Kişisel koruma ekibiniz. En zeki olmayabilirler ama altın gibi bir kalpleri vardır ve bir şey olduğu için onları çağırdığınız anda her şeyi askıda bırakırlar. Seni şımartan ve seni her zaman yemeğe davet eden, flört tavsiyesi ve Yumi'yi nasıl etkileyeceğini soran Pah-chin. Pah'ın köpeğini gezdiren Peh-yan, sizinle birlikte yürür ve güvende olmanızı istediği için akşamları sizi eve götürmek için ısrar eder.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
En iyi arkadaş! Smiley ve Angry.

Sizinle korku filmi izlemeyi seven Smiley ve Angry, korkmamak için elinden geleni yapan Smiley ve her korkunç sahneye gülmekten kendini alamayan Angry. Sizin için inanılmaz yumuşak olan, size bir aile üyesi gibi davranan ve aynı zamanda sizinle sürekli dalga geçen Smiley. Bir anne gibi sana nokta koyan Angry. Her seferinde üzerinde isteyebileceğiniz veya ihtiyaç duyabileceğiniz şeylerle dolu bir çantası var.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
En iyi arkadaş!Chifuyu ve Takemichi.

Başka bir tuhaf fikirleri olduğunda sizi her zaman yanlarında sürüklerler.Chifuyu motive olmuş ve biraz gergin ve Takemichi endişeli ama kararlı bir şekilde onu takip ediyor. Chifuyu, sahip olduğu her yeni üniforma planında size bilgi veriyor. Size tasarımları gösteriyor ve ona modellik yapmanız için yalvarıyor. Sizin için ölebilecek türden bir en iyi arkadaş olan Takemichi, her dövüşü kaybetse bile her zaman sizi savunan veya sizin için savaşan kişidir. Senin için bunu tekrar tekrar yapardı.

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin