-Onu öpüp ona ilgi gösterirsen.
Kirishima
ne yapacağını anladığında, yüzünü iki elinin arasına aldığında içten bir gülümseme açtı ve gözlerini kapattı. baş parmağınla hafifçe yanağını okşadın ve gülümsedi; sana sevgiyle bakarken bileğini öpmek. basit ve küçük şeyler, ama her zaman kirishima'nın kalbini göğsünde eritir.
Todoroki
ellerin yüzüne doğru gittiğinde kaşlarını çatıyor ama sadece izin veriyor; sana şaşkın bakıyor ama kısa süre sonra bakışları saf sevgi ve sükunetten oluşan parıldayan bir bakışa dönüşüyor ve dokunuşunla tamamen eridiğini gördüğünde sadece gülümsüyorsun.
Denki
kucağına oturup video oyun kumandasını düşürmesini sağladınız; yüzünü iki elin arasına aldın ve yüzünün her yerine öpücükler yaydın. mutlu bir çocuk gibi gülümseyerek kollarını beline doladı, durmaman için sessiz bir rica.
Tamaki
uzun zamandır birbirinizi ilk kez gördüğünüzde bunu yaptınız; bir göreve gitmişti ve özlem ikinizi de öldürüyordu. yüzünü iki elinle tuttun ve adını mutlu bir şekilde söyledin, sanki burada olduğuna inanamıyormuşsun, önünde. sana şaşkınlıkla baktı, yanakları kızarmıştı ve dudaklarında titrek bir gülümseme oynuyordu; bileklerinizi tuttu ve yüzünü avucunuza dayadı, nazik dokunuşunuzdan en iyi şekilde yararlandı.
Shinsou
Bir şekerlemeden zar zor uyanmış, ellerinin yüzünü kavradığını hissettiğinde, akşam yemeği hakkında anda bir şeyler mırıldanıyorsun ama şu a düşünebildiği tek şey dokunuşunun ne kadar sıcak olduğu ve sadece görmek için gözlerini açıyor. darmadağınık saçların ve yeni uyanmış gözlerin. Dudaklarına bir öpücük kondurmak için biraz öne eğiliyor, ardından sıcaklığının biraz daha tadını çıkarmak için gözlerini tekrar kapatıyor ve "beş dakika daha, bebeğim" diye fısıldıyor.
Dabi
ellerini yüzünden çekmeye çalışıyor ama senin ona bakışın fikrini değiştirmesine neden oldu; ne yaptığın hakkında hiçbir fikri olmadığı için kafa karışıklığı ve biraz da öfkeyle sana bakıyordu. Ona gülümsedin ve yüzünü hafifçe okşamadan önce dudaklarını hafifçe öptün. Hâlâ aynı bakışa sahip ama ellerini çekmeden önce mavi gözlerinde küçük bir sevginin parladığını gördüğüne yemin edebilirsin.
Shigaraki
ellerin sevgiyle yüzünü tuttuğunda nasıl tepki vereceğini bilemedi, felç oldu ve korktu, sana baktı; Gözlerindeki sevgi ve ışıltıdaki bir şey onu rahatlattı, bu yüzden kendini tamamen senin nazik, sıcak dokunuşuna verdi. Ellerinde resmen dağılırken gülümsedin. nazikçe yanağını okşar ve dudaklarına hafif bir öpücük bırakırsınız; ve onun biraz kızardığını gördüğüne yemin edebilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.