-Nasıl bir Yandere olurdu
❄️Mizuki manipülatif, takipçi ve yapışkan bir yanderedir. Mümkün olduğunda her yerde seni kesinlikle takip ederdi. Bu yüzden sık gittiğiniz yerlerde beyaz yılan gördüğünüzde şaşırmayın.
❄️İlk başta göze çarpmayan olmaya çalışır ama pek iyi gitmez. Mizuki iyi korunan bir ortamdan geliyor, bu yüzden dışarıda olması onun için zor olacaktır.
❄️Dışarının ne kadar tehlikeli olduğunu görünce Mizuki güvende olmanı istiyor. Ya da sana öyle söylüyor.
❄️Gerçekten, Mizuki sana 7/24 sarılmak istiyor.
❄️Yeterli sevgiyi göremiyor.
❄️Kaçış gerçekten zor hatta gerçekten imkansız. Tapınağının etrafındaki ormanda saatlerce dolaşabilir ve yine de her zaman Mizuki'ye gidebilirsiniz.
❄️Mizuki de manipülatiftir. Bir sürü fedakarlık ve suçlama. ve sadece ona sarılmayı reddettiğin için.
❄️Genelde cezalardan yana değildir ama cezalar yüzünden eskisinden daha yapışkandır. Bunun mümkün olduğunu anlamadın.
❄️Ondan korkabileceğini biliyor.
❄️Mizuki bundan gerçekten hoşlanmadı.
❄️Birçok insan yılanları sevmez.
❄️Ama Mizuki "sevginin gücü" ile bunu umursamayacağına inanmak istedi.
❄️Yanıldı. Çok yanıldı ve bu onu gerçekten çok incitti
❄️Bu Mizuki'yi daha da görünmez yapacaktı.
❄️Sizi gözlemlediğinde dikkat çekmez.
❄️Ayrıca, artık adam kaçırma tek "mantıklı" seçenek.
❄️Mizuki reddedilmeye dayanamaz.
❄️Sadece onu sevdiğin hayalinde yaşamak istiyor ve sen bunu kabul etmiyorsun.
❄️Ondan nefret ettiğini söyleyip durmanın ne önemi var? Sürekli kaçmaya çalışmanın ne önemi var? Mümkün olan her şekilde dokunmaktan kaçınmanızın ne önemi var? Sadece kendini nasıl ifade edeceğini bilmiyorsun
❄️O da seni suçlamaya çalışıyor.
❄️Sevdiğiniz kişi tarafından reddedilmek ve kaçınılmak hoş bir duygu değil. O sadece elinden gelenin en iyisini yapıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.