-Sinirli ve agresif olan karakterler kız arkadaşlarına karşı nasıl yumuşak davranıyor.
Katsuki Bakugou
🔹Katsuki, beklemediğiniz şekillerde yumuşaktır ve geleneksel anlamda da değildir. Asla senin güzel olduğunu ya da onun için ne kadar önemli olduğunu yüzüne söyleyecek türden bir erkek arkadaş olmayacak. Kelimeleri ağzından yanlış çıkıyor ve istediğinden daha sert çıkıyor, bu yüzden denemiyor.
Ama size gösteriyor ki, küçük bir kutuda yurdunuza yiyecek getirdiğinde, göz temasından kaçınıyor ve size "yanlışlıkla" çok fazla şey yaptığını söylüyor.
Mükemmelleştirmek için eğittiği yeni bir hamleyi başardığında, tatmin olmuş küçük bir gülümsemeyle başını nasıl salladığını ve sırtına biraz fazla sert tokat attığını ve o huysuz, isteksiz tavrıyla "güzel" diyerek gösteriyor.
Ona karşı uykuya dalmanıza nasıl izin verdiğini ve ortak alandaki çok gürültülü olan aptallara ya da bunun için onu kızdıranlara nasıl baktığını ve gece bitmeden önce düzgün bir şekilde yatakta olduğunuzdan emin olmanızı sağladığını gösteriyor.Sizi oraya kendisi taşımak zorunda olsa bile.
Dabi
🔸Dabi, en azından ilk başta isteyerek şefkat veren bir adam değildir. şefkat, ondan koparılan bir şeydir, parmak uçlarında sadece acı ve ateşi bilen yabancı bir şeydir. sanki onu incitmekten korkuyormuşsunuz gibi, ona nazikçe dokunmana şaşırıyor.Hiç kimse onun hatırlayabildiğinden daha uzun süredir gerçekten onunla ilgilenmedi, kendisi bile.
Parmaklarınızı cildinin kaba, ölü kısımlarının üzerinde hissettiğinde donacak, parmakların şefkat ile zımbaların üzerinden geçecek,böylece eti çekmeyeceksiniz. Ama kendi içinde seni uzaklaştıracak gücü bulamıyor.
Yavaş yavaş, yavaş yavaş onunla ilgilenmenize izin vermesi, onu görmenize ve ona yıllardır kimsenin bu şekilde dokunmasına izin vermemesine rağmen sizin dokunuşlarınıza karşı yumuşaktır.
Bir süre sonra başıyla elinize neredeyse belli belirsiz bir şekilde dürtme ve parmaklarınız saçlarını karıştırırken iç çekme biçiminde,gözlerini kapatma biçiminde ve mutlak, mutluluğa boyun eğme biçiminde verilir. Seninle yalnız kaldığında kırılganlık üstüne çöker.
Neito
🔸Neito icra eden kişidir. her zaman, halkın içinde, bir rol yapıyor. Söylediği şeylerin gerçekten düşündüğü gibi olmadığını söylemek değil, çünkü genellikle öyledirler, ama bu fantastik maskenin gizlediği şey kelimelerin ardındaki acılık.
Onun ancak etrafındaki insanlar kadar iyi olabileceğini bilmesinin verdiği acıdır. Asla kendi başına gerçekten gelişemez, ancak başkaları bunu yaparken onun gölgeleriyle sınırlı olarak izlemesi gerekir. Kıskançlık ve acılar, öfkeyi besler ve o 1A sınıfı salaklarının kendisinden çok daha üstünlermiş gibi davrandığını gördüğünde, öfkesi sık sık onda patlar.
Yalnız kalınca maske çatlar. ellerinizi soyut maskenin altından kaydırmanıza ve yüzünden çekmenize izin vererek, alttaki daha sessiz, daha ciddi çocuğu ortaya çıkarıyor. Bunu, katman katman alaycılık ve deşifre edilmesi biraz zaman alan uzun sözcüklerin ardına koyacaktır, ancak bazen, ona bakma şeklinizi, ona eşit olarak davranma şeklinizi ne kadar takdir ettiğini bilmenizi sağlar. Ne de olsa alıştığı bir duygu değil, bu yüzden ellerini öptüğünüzde ve ona bir şeyi iyi yaptığını söylediğinizde, ağzı kurur ve yanakları ısınır ve bir kereliğine şoka girip sessizliğe bürünür.
(Ağlicam şimdi felfenayim)
Shinsou
🔹Hitoshi, başlangıçta, duygu uyandırması zor bir insan olacağını açıkça ortaya koyuyor. Bunun sevgiye uzanmayacağına inanmak için kendini kandırdıysan, bu sana kalmış. Bu çocukla satır aralarını okumayı öğrenmen gerekecek.
o kızgın bir insan değil, gerçekten değil. İnsanların genel olarak ne kadar hayal kırıklığı yarattığının acı bir şekilde farkında, çoğundan daha fazla ve beklentilerini çok düşük tutuyor. İnsanları içeri almıyor çünkü yapabileceklerini anlayıp geri çekildiklerinde, gözlerindeki korku ve tiksintiyi görünce daha çok acıyacağını biliyor. birlikte olsanız bile, hala kazanmanız gereken bir güven varmış gibi hissettiriyor.
size nadiren sizinle ilgilendiğini söyleyecektir.Bunu, ilk bakışta ilgisiz görünen bakışlarının, birlikte olduğunuzda size odaklandığı şekilde bulmanız gerekecek. Sayfalarını açmanız ve ona iltifat ettiğinizde ya da isteyerek fiziksel bir sevgi başlattığınızda, sorularına hiç tereddüt etmeden cevap verdiğinizde yanaklarındaki minik, memnun gülümsemeyi ve donuk kızarmayı bulmanız gerekecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.