-Kazutora'nın kız kardeşi olmak.
🔹Seni hayatı pahasına koruyor, Tora seni korurken ölürse buna değeceğini çünkü güvende olacağını düşünüyor. Tabii ki, onu ve hayatınızdaki tek güvenilir aile üyesini kaybedeceğiniz gerçeğini pek hazmedemiyor. Annenin boşandıktan sonra kelimenin tam anlamıyla nasıl başka birine dönüştüğünü düşünürsek, sen ve Tora hayatta kalıyordunuz ama gerçekten yaşanacak pek bir hayatınız yoktu.
🔹Güvenebileceğiniz diğer insanlar Tümen liderleriydi çünkü Tora onlara güvendi ve ihtiyacınız olduğunda ikinize de yardım edebilecek iyi insanlar olduklarını söyledi. Yapmış olsanız bile, ikinizin yukarı çıkıp onlardan size yardım etmelerini istemeniz çok düşük bir ihtimal.
🔹Annen düzgün bir anne olmayabilir ama sana görgü kurallarını öğretti. Bu nedenle, kardeşinizinki de dahil olmak üzere herkesin düşünce ve duygularına karşı son derece düşünceli davrandınız. Sürekli kendini iyi hissedip hissetmediğini, okulda bir şeyler yiyip yemediğini, arkadaşlarının nasıl olduğunu sorardın.
🔹Bununla kötü bir şey kastetmediğini bildiği halde Tora'nın senin sorularının yükü altında hissetmesi neredeyse utanç verici. Daha on bir yaşındasın, onun konuşmak istemediğini düşünecek yaşta değildin. Baji ile birlikte Mikey'e doğum günü için ne alacaklarını düşünmeye başlayana kadar tüm sorularınızı şikayet etmeden yanıtladı.
🔹Bir dükkâna girip bir bisiklet çalacaklarını duydunuz, ama belli ki kardeşinizin hapse girmesini istemiyordunuz (başkalarını rahatsız etmekten başka hayatta kalma yolu yoktu), bu yüzden devreye girdiniz ve onlara bunun kötü bir fikir olduğunu söylediniz.
🔹Yakalanma şansları yüksekti ve yakalanmasalar bile arkadaşları ona bir şey elde etmek için suç işledikleri gerçeğinden hoşlanmayacaktı.
🔹Tora bunu pek iyi karşılamadı ve Baji'nin seninle aynı fikirde olmasına ve Mikey'e vermek için diğer şeyleri yeniden düşünmeni istemesine rağmen, sadece çeneni kapatmanı söyledi. Evet, meteliksizdiler ve neredeyse hiç harçlıkları yoktu, ama bisikleti Mikey'e vermek zorunda değillerdi. Ona verebilecekleri daha pek çok şey vardı.
🔹Bu noktada ağlayarak Mitsuya'ya gittin ve evine kadar koştuktan sonra tüm durumu anlattın. Ve belli ki Mitsuya haberi iyi karşılamıyor ve hemen kardeşinin kıçına atılıyor, o da ona ispiyonladığın için fazlasıyla kızmış, ama Baji içten içe minnettar.
🔹Mitsuya'ya gitmeseydin, pek çok şey daha kötüye gidebilirdi ama sen Mitsuya'ya gittin ve tüm planı durdurdun. Ancak Tora o kadar üzüldü ki sana günlerce bakmayı bile reddetti. Ve pek çok şey için kardeşine güvenen biri için kalbinin kırıldığını söylemek kolay. Annen de seni birdenbire şımartacak değildi, bu yüzden Mikey'e sığınmaya gittin.
🔹Mitsuya'dan olanları duyduğu belliydi ve ayrıca Tora'nın böyle bir şey düşünmesine ve hatta bajinin denemesine de üzülmüştü, ama bütün bir hafta boyunca seni görmezden gelmesi kesinlikle mantıksızdı çünkü sen tam anlamıyla onun hayatını kurtardın.
🔹Mikey ve Draken'ın evinize gitmesi ve onunla biraz mantıklı konuşması uzun sürmedi çünkü onlar da sizi en az Tora kadar önemsiyorlardı. Konuşmaları bitene kadar eve girmemenizi söylediler, bu yüzden Baji yanınızda kaldı ve onları beklerken sizi teselli etti.
🔹Böyle bir şey yaptığın için Tora'nın senden gerçekten nefret etmeyeceğini söyleyerek sana yüzlerce kez güvence verdi. Elbette üzgün olabilir ama bu seni artık sevmediği anlamına gelmez. Tora, sen onun kız kardeşi olduğun kadar senin de kardeşin ve ikiniz akraba olduğunuz sürece Tora'nın sizi sevmesini engelleyebilecek pek bir şey yok. Dünyada sizi inciten birini gerçekten öldürecek biri olsaydı, bu Tora olurdu ve avucunuzun içinde olmasını isterseniz yıldızları ve ayı sizin için almanın bir yolunu bulurdu.
🔹Tüm olayın sonunda, gözleriniz hıçkıra hıçkıra ağlamaktan şişmiş ve kızarmış halde Baji'nin kollarında bayılırsınız ve Tora'nın vicdan azabı onu da ağlatır.
🔹Neden üzgün olduğu anlaşılabilir, ancak Draken ve Mikey'nin ısrar ettiği gibi, küçük kız kardeşi abisi hapiste olduğu için onu bir daha asla göremeyeceğinden ve şu anki yaşam durumlarında güvende olmayacağından endişeleniyordu. Tora, her hareketinin sizi tahmin ettiğinden çok daha fazla etkilediğini fark etti, özellikle de hapse girerse.
🔹Daha sonra Tora özür diler ve bir daha bu kadar aptalca bir şey yapmayacağına yemin eder ve siz ikiniz bir arada iki bezelye olmaya geri dönersiniz.
🔹Tora düşkün ağabey rolüne devam etti ve o olmadığında sen endişeliydin. Bu temelde bir erkek arkadaş bulana kadar devam eder ve bu onun çok güvendiği arkadaşlarından biri veya tanımadığı biri olabilir, onları cehenneme kadar sorguya çeker ve geri döner.
🔹En azından elinden geldiğince sana bakıyor <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.