-Mikey ve Draken ile çıkmak.
Her zaman yanınızda olurlar, başınıza gelebilecek her şeyden sizi korurlar, ikisi de son derece sevecen, özenli ve koruyucudur. İkisi iyi erkek arkadaş olmak ve sizi mutlu etmek için çabalar, Mikey genellikle Draken'dan daha sevecendir, ancak Draken çok daha koruyucudur, ikinize bakmakla yükümlüdür ve bu görevi mümkün olan en iyi şekilde yerine getirir.
Mikey her zaman yemeğini sizinle paylaşır, size bazı hediyeler verir ve Draken ile sizi motosikletiyle, çoğunlukla geceleri çeşitli rastgele yerlere götürür. Draken gerçekten bazen duygularını kelimelerle nasıl göstereceğini pek iyi bilmiyor, bu yüzden size hediyeler ve hizmet eylemleri ve kaliteli zaman gibi başka türden ikramlar veriyor, her neyse, bu çok tatlı.
Çete sorunlarını çözmek için sık sık meşgul yerlere birlikte gidiyorsunuz, gerçi sizi bu tür bir duruma sokmaktan gerçekten hoşlanmasalar da, kesinlikle kimsenin kendilerine ait olana yaklaşmasına izin vermezler, bu da herkesin sizin olduğunuzu açıkça ortaya koymasını sağlar. bu onların malıdır ve onların olana kimsenin yaklaşmaması en iyisidir.
Birbirlerini kıskanmazlar ama ikisi de çoğu zaman aşırı derecede kıskanır ama bunu size açıklamaktan kaçınırlar çünkü her şeye rağmen ikisi de size tamamen güvenirler ama tabii ki diğer insanların en ufak bir parça kıskançlık göstermesinden nefret ederler. ilgi gösteriyorlar ya da sana çok bakıyorlar.
Aslında, her zaman ve istisnasız, en mahrem veya özel anlarda bile size sahip olma fikrinden hoşlanırlar. Mikey seni her zaman Draken'in önünde öper ve çoğu zaman ikinizi izlemeyi tercih eder. Kelimenin tam anlamıyla her şeyi birlikte yaparsınız ve ikiniz de bu özel anlarda sizi paylaşmaktan keyif alırsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Fiksi RemajaHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.