-Bir kavga esnasında boşanmayı dile getirirsiniz.
Tür:Angst
Akaashi:
•İkiniz daha önce hiç kavga etmemiş gibi dövüşürsünüz
•Yüzü çok sinirli olduğu için kıpkırmızı.
•Ne kadar yorgun olduğundan şikayet eder. (ve derinlerde bir yerde genel olarak ne demek istediğini biliyorsun, ama bir akor vuruyor)
•Gözyaşı dökmeye yakınsın ve o kadar bunalmışsınız ki, kötü düşünceler zihninizi işgal ediyor ve asla istemeyeceğiniz tek şeyi gündeme getiriyorsunuz.
"peki ne keiji?!" resmen bağırıyordun, sonunda gözlerinden yaşlar sızıyordu, "boşanmak mı istiyorsun?! benden bu kadar bıktığına göre, benden kurtulacak mısın?!"
duraksadı ve kocaman açılmış gözlerle sana baktı, nefesinin kesildiğini hissetti. "ne--ne?" sesi cılızdı, öncekine göre birkaç kademe alçaldı. "ne dedin?-" sana yaklaştı ve yatak odana yürümek için arkanı döndün.
"beni duydun." kendini odana kapatıp ağlayarak uyumaktan başka bir şey istemedin ama akaashi seni takip etti.
Kolunu nazikçe tuttu ve seni kendine çevirmek için döndürdü. Gözlerini göğsüyle aynı hizada tuttun ve titrek bir nefes verdin, başını yukarı kaldırmak için elini çenenin altına getirdi. "Senden bıkmadım - evet hüsrana uğradım ama asla yapamam - seni asla terk etmem."
yanaklarından aşağı daha fazla yaş düştü ve başparmaklarıyla onları sildi, iki eliyle yüzünü tuttu. "Ben...ben sana bağırdığım için özür dilerim." Sen de özür dilemek üzereydin ki devam etti, gözleri tereddütle seninkilere bakıyordu. "ama sen... beni bırakmak istemiyorsun, değil mi?"
hemen kafanı salladın ve omuzları rahatlayarak çöktü. "hayır bebeğim, ben sadece... sonunda benden bıkmış olmandan korktum--"
dudaklarını seninkilere bastırdı, sözünü kesti. geri çekilip ciddiyetle sana bakmadan önce bir süre bekledi. "Senden asla bıkmayacağım, tamam mı? Asla."
dudağını ısırdın ve başını salladın. "Tamam."
Sarılmak için seni kendine çekti ve sımsıkı tuttu, "Hadi yatalım, olur mu? Uzun bir gün oldu." alnımdan öptü, "bu konuyu konuşmaya devam etmek istiyorsan yarın iyi bir gece uykusundan sonra devam edebiliriz."
Kuroo:•ağırlaştın
•gerçekten bitkinleştin ve kendini küçük hissediyordun
ve bir parçan onun tepki verip vermeyeceğini görmek istedi
•onun havalı davranmaya çalışmasından bıktınız, dramatik davrandığınızı, sebepsiz yere rol yaptığınızı hissettirdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Ficção AdolescenteHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.